Pluspunten

Vlotte reactie, prettige behandeling. Hoog kennisniveau.

Pluspunten

Goed bereikbaar en advies.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

zijnn netjes en punctueel.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle reactie Ik heb hiernaast nig een opmerking geplaatst. Kan nog geen definitief oordeel geven.

Er was mij meegedeeld dat bijstand door een advocaat 170 euro per uur zou bedragen. De advocaat die mij daadwerkelijk zou bijstaan zei zélf 220 euro per uur te rekenen. Echter nu zie ik op de site dat de betreffende advocaat wél 170 euro per uur kost. Ik vind het vervelend om voor de start al over de uurprijs te moeten bakkeleien. Graag word ik zsm teruggebeld hierover. 06-41937584

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Persoon die mij belde was vriendelijk en ter zake kundig

Toen ik belde gaf het bandje aan dat er twee wachtenden voor me waren en dat de gemiddelde wachttijd 2 minuten was. Dus bleef ik aan de lijn. Na 3 kwartier heb ik het maar opgegeven. Dus betere telefonische bereikbaarheid zou zeker een pré zijn.

Pluspunten

Snel bereikbaar, snelle antwoord, juiste advocaat regelen.

Nvt

Pluspunten

medewerker was belangstellend, nam het probleem serieus en hield zich keurig aan de afspraak binnen de voorgestelde tijd terug te bellen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snelle service, goede consulent

afwerking voorschot en declaratie gaan niet vanzelf...moet er zelfachteraan

Pluspunten

Als alles goed gaat: snelle en persoonlijke service.

Webformulier voor aanmelden geschil/zaak oid werkte niet, dus telefonisch contact gezocht. Mijn gegevens vervolgens per email verzonden, waarna een advocatenkantoor mij terug zou bellen. Dit is niet gebeurd. Na zelf telefonisch contact te hebben opgenomen, zei de betreffende advocaat mij wel gebeld te hebben, maar dan heeft hij wellicht niet het juiste nr gebruikt, ik had geen gemiste telefoontjes. Al met al nogal wat hickups in een vrij eenvoudige communicatie...

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

geen eigenlijk. omnius staat op internet als soort schild om je door te verwijzen naar advocaat kantoren maar (1) zeer onplezierig intake gesprek - als of lijstje wordt afgelezen (2) worden ongepast direct andere diensten aangeboden (3) niet teruggebeld ondanks toezegging dat afspraak zou worden gemaakt met advocaten kantoor ivm scheidingszaak

nou ik zou me de vraag stellen of het wel zin heeft zo'n bedrijf te hebben

Pluspunten

zeer goede communicatie en duidelijk ook het kennismakingsgesprek ben ik zeer tevreden echt houden zo zeer vriendelijke Advocaat geduldig luistert goed en beantwoord de vragen duidelijk en geeft er goede uitleg bij

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Bereikbaarheid. Advies. Belofte advocaat in de buurt was echt heel dichtbij. Deze advocaat maakte inderdaad direct tijd.

Belofte dat advocaat direct de volgende ochtend(1ste contact was op zondag) terug zou bellen klopte niet. Daarvoor was opnieuw mijnerzijds een telefoontje nodig. Daarna liep het allemaal op rolletjes.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

makkelijk te vinden en te bereiken

duurde vrij lang voor er terug werd gereageerd waardoor ik verder ben gaan zoeken naar een andere advocaat\mediator en natuurlijk ook vond

Pluspunten

Zeer goed te woord gestaan aan de telefoon en voorzien van goed advies. Binnen 1 dag (op zaterdagochtend) terug gebeld door een advocatenkantoor.

Geen.

Pluspunten

alles

geen

Pluspunten

Ze belden snel op.

Goed geholpen! Bedankt

Pluspunten

- eenvoudig geregeld - deskundige medewerkers

- vriendelijke klantenservice

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

heel goed geholpen vrij snel , en binnen een aantal dagen de juiste advocaat in gesprek met mij , via de telefoon =) er is nu een advocaat die al gespecialiseerd is in datgene waar het omgaat , daar kwam ik in contact mee via een goede vriend , hartelijk dank nog =)

gewoon goed , denk ik =)

Papendorpseweg 95