3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

een goed contact

een betere voorlichting betreffende een zaak

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Behulpzaam. Adviserend. Wordt geregeld dat de klant benaderd wordt door de advocaat.

Geen

Pluspunten

Mijne heren, Daar wij door advocaat Joris van Cauter niet netjes worden behandeld had ik een klacht bij de intake neergelegd. Uw dienstdoende werknemer heeft mij keurig te woord gestaan en zou e.a. evalueren met de advocaat. Hij heeft mij verder doorverwezen naar een advocaat die voor mij de zaak gaat oppakken. Zo ga je met mensen om en kom je afspraken na daar kan van Cauter nog wat van leren.

n.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel en vriendelijk

Nog beter luisteren naar de klant zodat de dienstverlening nog beter kan worden afgestemd op wat de klant wil. Als de klant om een ervaren advocaat vraagt. vraag dan door zodat nog duidelijker wordt dat het de klant gaat om iemand met voldoende levenservaring die hij kan inzetten naast de vanzelfsprekend aanwezige vakkennis. Dit voorkomt mogelijke teleurstellingen achteraf.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Kwam goed over.

Pluspunten

netjes geregeld en er word teruggebeld als dat beloofd is.

Pluspunten

Snel,Kennis EN.Locatie ideaal te vinden

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

vriendelijk bij binnenkomst

Pluspunten

snelle en duidelijk follow up nav online aanvraag

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Redelijk behulpzaam, betrokkenen was niet 100% materiedeskundig vanwege het feit dit probleem nog niet te hebben meegemaakt. Uiteraard straalt de positieve punt uit het feit wel verder te willen maar het schrikt betrokkene af om voor een eerste brief(je) 4 á 5 uur in rekening te moeten brengen á raison van 120,00 euro per uur.

De optie no cure no pay zou een optie zijn. Deze vorm nodigt niet uit om met een blanco sheck verder te gaan. Dit was geen optie voor de intake-adviseur.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Gesprek met Omnius was kort na overleg met ARAG, positief dus. Persoon aan telefoon was zakelijk en correct.

Verwijzing is nu naar een praktijk in Limburg, terwijl mijn bedrijf in Noord Holland is. Dit is niet echt handig, en voldoet ook niet aan de belofte van Omnius om een praktijk "in uw regio" te vinden. Er is ook geen verklaring voor deze verwijzing: wat zijn de redenen voor deze keuze.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

- Makkelijk te vinden op internet; - Duidelijk uitleg van de stappen en doelen; - Goede website met links, dus een "open" gevoelgevend.

- De gegevens ingevuld op de site zijn doorgegeven aan een advocaat, echter de gegevens die vermeld zijn tijdens telefonisch contact met medewerker van de intakebalie zijn niet doorgegeven. Het advies van medewerker voor het doorsturen van de zaak naar een senior jurist is niet gedaan. Is naar een advocatenkantoor doorgestuurd.

Pluspunten

Snel en duidelijk antwoord op mijn vraag.

Pluspunten

Snelle reactie, goed meegedacht en goed advies gekregen. Vijf sterren dus dat zegt genoeg.

Kan ik niet bedenken. Het contact was kort maar goed.

Pluspunten

Praktisch bemiddelingsportaal.

Het terugbellen volgens de gemaakte afspraak werd niet opgevolgd. Ik moest zelf er achteraan gaan.

Geen snel en effectief

Pluspunten

Snel en duidelijk.

Pluspunten

Klantvriendelijk.Meedenkend. Duidelijk in adviezen.

Pluspunten

Snel deskundig advies Snel tot persoonlijk gesprek

Parkeerbeleid

Pluspunten

Voel me vertrouwd bij deze bedrijf en serieus genomen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

netjes en redelijk snel

te kort contact mee gehad om hier op in te kunnen gaan

Papendorpseweg 95

3528BJ Utrecht