3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Was goed en duidelijk

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snel contact met mij opgenomen.

Bellen in de avonduren. Intake vastleggen en bevestiging per mail vragen. Bewaken dat intake een vervolg krijgt.

Pluspunten

Snelle reactie en antwoorden en zeker snel door verwezen naar de juiste afdeling/personen

Pluspunten

Ik ben goed en snel geholpen.

geen

Pluspunten

Goed en snel geregeld

Pluspunten

Snelheid

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle reactie

Pluspunten

Goed bereikbaar per telefoon, dan wel mail. Kreeg al snel de indruk dat we een advocaat aan de lijn hadden die van aanpakken weet. Fijn telefonisch consult. Komt vertrouwt over.

-Gegevens / informatie uitwisselen per mail had wel iets meer gemogen, maar misschien komt dat nog. We zijn net begonnen. -Deze tevredenheids enquete is in een te vroeg stadium. Zo halverwege het traject is een beter enquete moment.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

goede snelle hulpverlening uiteindelijk toch geen gebruik gemaakt van hun doorverwijzing.

Pluspunten

snel en correct behandeld je wordt vriendelijk te woord gestaan

Pluspunten

Zeer snel contact met relevante vragen tbv de case

Had graag 2 opties gehad maar aangebode keuze is goed bevallen

Pluspunten

Goed en duidelijk advies. Top!

Pluspunten

Duidelijk verhaal en hulp om te toetsen of er een zaak kan worden gestart. Wordt al serieus geluisterd voordat je over kosten bent begonnen.

Pluspunten

Redelijk snelle reactie. Uitstekende doorverwijzing naar een ter zake kundige advocaat (familierecht). Prettig telefonisch contact met de intakebalie.

Op mijn vraag over pensioenverevening probleem een aanvankelijk verwarrende reactie (1ste email op 25 mei 2015): "Op basis van de door u verstrekte informatie zijn er onvoldoende aanknopingspunten om uw zaak in behandeling te geven aan een advocaat. Helaas kunnen wij u daarom nu niet verder van dienst zijn." Op 26 mei een 2de email: Naar aanleiding van uw gesprek met de Omnius-intakebalie hebben wij uw zaak inmiddels voorgelegd aan het onderstaand vermelde kantoor. Daarna een deskundig advies gekregen van de betreffende advocaat per email met een benodigd formulier als bijlage. Heel goed en heel professioneel. Mijn dank hiervoor. Wellicht kan deze verwarring in de toekomst worden vermeden? Verder zal ik Omnius zeker aanraden bij derden !! Met vriendelijke groet, Nick J.Klein - Portugal.

Pluspunten

directe doorsturing naar een advokaat die de zaak op zich neemt direct reageren op het intakeformulier zeer goed telefonisch contact

Pluspunten

Actief handelend, duidelijke afspraken en snel in contact gebracht met de juiste professionele begeleiding. Bedankt daarvoor!

Zo door gaan!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Nee

Als ik naar een advocaat vraag voor letsel verwacht ik dat ook, ik kreeg advocaat voor mkb

Papendorpseweg 95

3528BJ Utrecht