Perfecte service

Erg efficiënt, snel actie ondernomen

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Chapeau! Ofschoon ik die uitdtukking haat, maar in dit geval echt van toepasdingl

Prima, snel, efficient, professioneel, aanvankelijk leek de dame met wie ik tel.contact had, zeer afstandelijk en niet al te vriendelijk, maar ze bleek, na t aanhoren van mijn verhaal, aardig, meelevend, snel van begrip. Kortom zeer tevreden!

zeer goede informatie

snelle doorverwijzing naar de juiste advocaat

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Sinds ik gebeld had is mijn fustratie betreft de uitwerking van een lopende zaak goed opgevat. Door goed berip, uitleg en vooral aardige en vriendelijke support. Ik ben zeer tevreden over Omnius. Ondertussen. heeft een advocaat mijn opgebelt en ook meteen een afspraak mee gemaakt.. En lijkt mij positief.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

İk werd gelijk geholpen ben zeer dankbaar

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Mijn juridische situatie werd duidelijk voor mij

Goede ervaring

grote schanden

Beste naar dat ik alles wat ik moest aan leveren kreeg ik vandaag dit schijven van het advocaten kantoor en vind het rond uit belachelijk en geen gang van zaken. En zit nu zonder advocaat grote schanden is het . ------------------------------------------------------------------------ Geachte heer D, We hebben uw e-mail in goede orde ontvangen. Helaas kunnen wij uw dossier niet in behandeling nemen in verband met belangenverstrengeling. Indien u wenst kunnen wij u doorverwijzen naar een van onze collega's? Met vriendelijke groet, dhr. J. Bonnemaijers RechtNet Advocaten B.V. Pettelaarpark 87 5216 PP 's-Hertogenbosch tel. +31 (0)73 - 615 43 11 www.rechtnet.nl [email protected]

Heel tevreden

Goed geholpen

Snel geholpen

helaas slechte match

Helaas was niet doorgegeven of doorgekomen dat ik een toegevoegde advocaat zoek vanwege te laag inkomen. Ik ga het nog een keer proberen bij Omnius

Nog geen mening

Ik hoop op een geresulteerd intake gesorek

Super goed geholpen

Goed gesprek gehad en ook een goede tip

Binnen 1 uur teruggebeld alles geregeld binnen 2 uur

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Meteen doorverwezen naar een advocaat!

Her advocaten kantoor belde mij binnen twee dagen terug. we zijn bezig met een bezwaarschrift. Suoer!

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Tot nu toe ging alles super snel.

Toen ik met Omnius telefonisch contact gehad heb en alles uitgelegd heb ging alles in een rap tempo. Meteen een lokale advocaat gevonden die meteen met mij contact opgenomen heeft.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Nee

Zeer onbetrouwbare advocaat voorgedragen.

In augustus 2021 had ik een advocaat nodig. Omnius adviseerde mij om mij door Arie Brink Advocaten in Heerenveen te laten vertegenwoordigen. Arie Brink zelf gaf schriftelijk aan deze taak persoonlijk op zich te nemen. Vervolgens hoorde ik maanden niets. Bij navraag bleek hij niets te hebben gedaan met als gevolg dat de al verminderde verstandhouding met de tegenpartij nog meer op scherp kwam te staan. Vervolgens weigerde hij in eerste instantie het reeds door mij aan hem betaalde bedrag te retourneren onder het mom van een regelrechte leugen. Toen ik deze Arie Brink vervolgens met een stapel bewijs confronteerde kreeg ik binnen 4 uur bericht van zijn secretaresse dat er een creditnota voor mij was opgemaakt. Van hemzelf heb ik niets meer vernomen. Laat staan een excuus.

Vriendelijk en professioneel

Ben tevreden

Ik raak iemand aan

ik werd goed geholpen

Zeer slecht

Ben door gestuurd voor een juridisch geschil met huurder naar rechtsbijstand kantoor ten kortenaar in westerbroek. In de mail van omnius staat dat ik word doorverwezen naar een advocaten kantoor. Deze man blijkt geen advocaat te zijn en werkt vanuit thuis. Na niet akkoord te geven voor opdracht word je drukkend gebeld over rekening betalen.

Fast and helpful service

They really hope me to quickly find necessary specialist

Professionele uitleg gehad!!

Medewerker aan de lijn gehad belde gelijk voot 17:00 donderdag 2 februari. Uiterst vriendelijk, bekwaam, heldere uitleg en kreeg daarna op mijn mail mijn gegevens en zou een advocaat zoeken pro deo. Andere kreeg ik op vrijdag de 3 februari een advocaat door op mail en belde mij voor de middag om gevens uit te wisselen. Zei vroeg daarom en heb mijn dossier gelijk doorgestuurd, daarna heeft zij teruggebeld met de mededeling ""U heeft een afspraak op woensdag de 8ste februari om 15:00 ten kantore bij advocaat. Dit is allemaal zeer snel en netjes geregeld en voel mij gehoord in deze. Ik ga met goede moed en hoopvol naar deze afspraak!!. Ik dank u voor de professionele aanpak en zal ook uw bedrijf doorgeven aan mijn dierbare mochten zij ook een goede en bekwame uitslag. Ik een woord HELDERE UITLEG en doortastend. Met vriendelijke groet, AWR Winter

Perfect,snel

Snel gereageerd,volgende dag gelijk advocaat belt een afsprak maken. Echt snel .....

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Nu op moment zie ik Ominus goed

Ik zal behoordelen hoe goed is Ominus als julllie goeie keuze hebt gegeven via gekregen advocaat hoe sterk zal zijn kracht zijn tegen over andere partije

Gewoon top

Zo doorgaan