Gemakkelijk te bestellen en een snelle levering

Prima snel geleverd

Bestelde spullen zijn netjes snel geleverd.

rommelig

Bij problemen bent u telefonisch niet bereikbaar. Product bij u besteld en gelijk betaald. Zonder mij in kennis te stellen werd het product geleverd door uw concurrent Manutan. Inclusief ingesloten een factuur, met een hoger bedrag, op naam van Manutan. Uiteraard deze niet betaald. Tot op heden van u geen reactie ontvangen over de vreemde gang van zaken. Moet ik het product op uw kosten retourneren of is deal hiermee rond en de zaak afgedaan ?

Producten prima, levering niet

Zonder aankondiging werd mijn bestelling in twee pakketten opgesplitst doordat 1 product blijkbaar toch niet voorradig was. Vervolgens bij beide pakketten een veel te grote omdoos, zodat deze beschadigd raakten en de producten alle kanten op vlogen. Producten zijn gelukkig wel heel gebleven en de nalevering kwam erg vlot. Producten zijn ook naar wens.

Ging allemaal lekker vlot

Vanaf bestelling tot en met aflevering een dikke pluim hiervoor

Snelle leverantie

Producten zijn scherp geprijsd en snel geleverd.

Niks ontvangen

Na 6 dagen nog niets ontvangen

Snelle levering, prima prijs en goede producten en service

Alles is naar wens verlopen!

Slecht

Na bestelling geen bevestigingsmail gehad. Nu een week na mijn bestelling nog niks ontvangen, wel betaald. Nummer op de website is niet bereikbaar. Op SMS bericht geen gehoor gekregen. Ik krijg het gevoel van oplichting..

Uitstekende klantenservice

Door mijn eigen fout had ik de verkeerde mop besteld. De meneer van de klantenservice gaf mij goed advies en gaf mij een goed gevoel ik ga hier vaker bestellen

Uistekend

Prima dik in orde

Vlotte bestelling, goede prijs

Prima.

Hele prefecte aankoop en bezorging.

Prima product en service

Ik ben zeer tevreden

super

Het product dat ik besteld had voldeed niet helemaal aan mijn wensen. Dus even gemaild of het retour kon. Dat bleek geen probleem. Dus gedaan. Ik kreeg na een paar dagen keurig een creditnota en tot mijn verbazing werd het bedrag ook nog op mijn bankrekening gestort zonder dat ik er om hoefde te vragen. Daar kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen.

Snelle en correcte afhandeling

Snelle en correcte afhandeling

Mooie ervaring

Heb wel moeten bellen of mijn paket Onderweg is of was Maar goed geholpen en andere dag was mijn paket er mijn dank

Super sevice. Na ontvangst van een beschadigd pakket een mail gestuurd en binnen een paar dagen kreeg ik mijn bestelling zonder kosten opnieuw opgestuurd

Duidelijk en snelle levering. Tevreden. Kom zeker terug.

Super snelle service

Betrouwbaar, goed geprijsd en super snelle levering met track& trace.

Vandaag besteld, morgen in huis

Snelle service, binnen 24 uur geleverd en goed verpakt.

Super snelle reactie en service

Ben zeer tevreden. Alles is in een mum van tijd geregeld.

Snelle levering, goede prijzen en prima service!

Snelle levering, goede prijzen en prima service!

Goede service en snelle levering!

Dank voor de mooie beoordeling! Hartelijke groet, Discountsupplies.nl

• Prijs