Hier bestel ik zeker nog eens!

Overzichtelijke website | makkelijk bestellen | snelle levering | producten uitstekend verpakt. Enige minpuntje was het gebruik van een alternatieve (voor mij onbekende) koerier, terwijl er duidelijk op mijn orderbevestiging vermeld stond dat "Post.nl" mijn bestelling zou leveren. Had de mails van deze koerier onmiddellijk verwijderd uit waakzaamheid voor phishing, maar bleek achteraf wel prima in orde en 'legit'.

Beste Koen, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Betrouwbare zaak.

Van bestellen tot leveren, perfect. Vooral dat je de mogelijkheid heb om zelf de leveringsdag aan te geven. Koeriersdienst ook behulpzaam en vriendelijk.

Beste Sander, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Boven verwachting, super blij met mijn dakkoffer.

Snel geleverd, correcte chauffeur en verpakking zonder beschadigingen. Blij met mijn uiteindelijke keuze, nu hopen dat er genoeg sneeuw ligt en is mijn wintersport vakantie helemaal geslaagd.

Geachte heer van Kouterik, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Snel en correct

Alles prima in orde

Geachte heer Lambrecht, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Super! Duidelijke site snelle verzending.

Top dakkoffer! Snelle services.

Beste Robert, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Snelle levering, kwaliteit

Geachte heer van Bemmel, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Prima skibox voor acceptabele prijs keurig op tijd geleverd

Prima skibox voor acceptabele prijs keurig op tijd geleverd

Geachte Van Zanten, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Snelle levering van een prima product

Omdat wij al eerder een aanschaf hadden gedaan was de zoektocht eenvoudig en het bestellen geen verrassing meer voor ons. Snelle en overzichtelijk site met eenvoudige uitleg. De dakkoffer precies op de dag geleverd waarbij het inzicht in de route van de bezorgdienst erg prettig was. Nette afhandeling. De koffer zit er al op voor de eerste vakantie.

Geachte heer Sanden, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat graag voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

In 1 woord Geweldig!

Ik ben zo onder de indruk van deze webshop! Vanaf het moment dat ik de site bezocht, was ik onder de indruk van de gebruiksvriendelijkheid en de heldere navigatie. Het aanbod van producten is geweldig en ik had niet veel moeite hoeven te doen om mijn keuze te maken. Uiteindelijk heb ik een dakkoffer + tassen + dakdragers gekocht dat ik al lang wilde hebben en ik ben zo blij dat ik het eindelijk in mijn bezit heb. De prijzen zijn zeer goed en de verzending was snel en efficiënt. Ik was verrast door hoe snel mijn bestelling bij mij thuis werd afgeleverd en hoe goed het product verpakt was. Het product was precies zoals beschreven en het werkte perfect. Maar wat me het meest heeft verrast, is de klantenservice. Toen ik een vraag had, werd ik snel en professioneel geholpen. Mijn vraag werd snel beantwoord en ik voelde me echt geholpen. De medewerker van de klantenservice was zo vriendelijk en behulpzaam, ik had niet verwacht zo'n geweldige service te krijgen. Ik ben zo blij dat ik deze winkel gevonden heb en ik kijk uit naar mijn volgende aankoop. De webshop is zo gemakkelijk te gebruiken en het productaanbod is zo groot dat ik zeker weet dat ik altijd iets zal vinden dat ik wil hebben. Dank u voor de geweldige service en producten! Ik zal deze webshop zeker aanbevelen aan al mijn vrienden en familie!

Beste Pat, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij zijn u graag van dienst geweest en hopen dat u uw dakkoffer inmiddels tot inzet heeft kunnen brengen. Wij wensen u nog veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Online een en ander uitgezocht en vervolgens overgegaan tot bestelling. Producten werden 1 dag later keurig op tijd geleverd.

Beste Erik, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Bijna zonde dat ik maar één auto heb voor een koffer.

Handige keuze hulp. In overleg, snel en met zorg geleverd. Degelijke koffer voor een goede prijs.

Beste Kurt, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Goed bedrijf, degelijke spullen & uitstekende nazorg

1e contact was per telefoon, en werd te woord gestaan door een vriendelijke medewerker. Deze legde alles met veel geduld en duidelijk uit, ruimte voor vragen stellen was er ook. Vervolgens online op de webshop verliep ook alles goed, overzichtelijk en snelle bestelmethode. De bestelling was gelijk de dag erna in huis, hetgene goed kunnen installeren met duidelijke beknopte gebruikershandleiding. Product is precies zoals op de webshop ter illustratie wordt weer gegeven, ook de tool om virtueel jou auto te bewerken in de producten is uniek, en professioneel. Ik ben een tevreden klant!!

Geachte heer Keijdener, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij zijn u graag van dienst geweest. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Top product - goede service

Duidelijke productkeuze en interessante aanbieding. De email-communicatie liep wat fout ivm de levering, maar met enkele telefoontjes wel in orde gebracht en snel geleverd.

Geachte heer De Groote, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Bestellen en leveren volgens afspraak! Top!

Bestellen en leveren volgens afspraak! Top!

Geachte heer Wammes, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl | www.haprofietsdragers.nl

Aanrader!

Goed en snel contact, houden zich aan de afspraken. Snelle en keurige levering thuis.

Beste heer/ mevrouw van Zomeren, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Perfecte opvolging en informatie naar klanten

Levering en ontvangen info mbt levering was top

Beste Wim, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Snelle bestelling en levering. Goede trach and tracé service

Beste Jacco, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Nette website met al de benodigde informatie. Snelle levering (binnen 24 uur in ons geval). Zeker aan te bevelen.

Beste Emanuel, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro producten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

goede voorlichting

Het contact per telefoon ging prima Wat betreft de levering gezien huidige energie crisis zou het wenselijker zijn deze twee producten in een keer te versturen In plaats van twee keer te moeten rijden ook nog beter voor het milieu met vriendelijke groeten Marinus.

Geachte heer Lopik, Wij willen u nogmaals bedanken voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling. Wij zijn het volstrekt met u eens dat een enkele order wenselijk is in het kader van de milieuvriendelijkheid. Normaliter worden alle combinatie orders gezamenlijk uitgeleverd. Het is voor ons dan ook onduidelijk waarom de transporteur uw bestelling in twee separate zendingen heeft aangeboden. Desondanks wensen wij u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro dakkoffer. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar! Uw HIT Roofboxshop team www.haprodakkoffers.nl www.haprofietsdragers.nl

Niets geleverd

Eerst kon het de volgende dag niet geleverd worden door niet op voorraad. Kan gebeuren. Zou vandaag komen maar leverancier heeft niet ontvangen dus weer niet. Wacht maar af of het nog op tijd komt.

Niets geleverd

Klasse!

Ik belde voor een geschikte dakkoffer waarvoor ik hem wil gaan gebruiken en kreeg een keurig en onderbouwd advies van Rick. Uiteindelijk gekozen voor de Carver 6.5 welke goed op mijn auto past, klantenservice was prima bereikbaar!

Klasse!

Sint Brigidastraat 1 A19