Klasse!

Ik belde voor een geschikte dakkoffer waarvoor ik hem wil gaan gebruiken en kreeg een keurig en onderbouwd advies van Rick. Uiteindelijk gekozen voor de Carver 6.5 welke goed op mijn auto past, klantenservice was prima bereikbaar!

Zeer deskundig advies

Ik belde welke dakkoffer het beste bij mijn auto zou passen. Ik ben netjes te woord gestaan en heb vakkundig advies gekregen. Heb de Carver 6.5 besteld, echt een praktische en mooie dakkoffer!

Zeer deskundig advies

Nemen de moeite om je goed te helpen bij het oplossen van service vragen. Communiceren proactief en goed en komen hun afspraken na. Service die niet meer vaak tegenkom maar gelukkig nog steeds bestaat

perfect, snelle en correcte levering

Mooie dakkoffer, goede service!

Mijn vraag aan de klantenservice werd heel snel opgepakt. Na bestelling werd de dakkoffer de volgende dag al geleverd. Goede service!

snel geleverd

Koffer werd snel geleverd, helaas zag ik na aankoop pas de "configurator" op de site, achteraf hadden we liever 1 maat kleiner gehad maar retouren word niet simpel gemaakt (hier kunnen ze nog in verbeteren). verder natuurlijk top kwaliteit koffers die niet onder doen voor het topmerk Thule.

Niet twijfelen , kopen !

Producten komen overeen met de omschrijving. Kwaliteit zeer goed. Zeer snelle levering.

Moeilijk retourneren

Recht op retourneren zonder uitleg heb je blijkbaar niet. Je moet aan de telefoon meerdere keren uitleggen, dat iets je niet bevalt.

Snelle levering en goede kwaliteit

De dakkoffer is zoals beschreven en van prima kwaliteit

Ik bestelde een fietsdrager voor op trekhaak.mooi,stevig,top kwaliteit.

Snelle levering en duidelijke website

Snelle keuze kunnen maken op basis van mijn wensen

Een goede ervaring!

Het opzoeken, bestellen en leveren van de dakdragers ging zeer makkelijke en snel! Wij zijn zeer tevereden!

Levering binnen een werkdag kwaliteit zoals bekend, ik had deze skibox laatste winter van een vriend geleend en was er buitengewoon tevreden over. Weinig windgeluid tijdens het rijden en easy to fit. Belading was er 4 paar skis, stokken en schoenen. Uitslag was hier de prijs van de aanbieder was de goedkoopste op internet! De service van de aflevering was perfect netjes verpakt en bij aflevering door de Transporteur gecontroleerd en gedocumenteerd incl. foto. Verassend hoe sommige bedrijven kwaliteit kunnen leveren

Alle verwachtingen zoals aangegeven zijn waargemaakt

Snel geleverd, snel gemonteerd en snel gedemonteerd

Goed product en goede service

De dakdragers zijn goed (zoals omschreven). De eerste levering kwam niet op gang. Na contact met de klantenservice is meteen een tweede set opgestuurd die de volgende dag wel werd geleverd.

Snelle service.

Namen snel contact op over de levering.

Snel en goed!

Gemakkelijke bestelling, eenvoudige betaling, snelle levering en uitstekende materialen!

De dakkoffer is kort na de bestelling door een vriendelijke transporteur onbeschadigd geleverd. Meer kon ik niet wensen...

Hapro Carver ziet er fantastisch uit. Goede communicatie over levering.

Er leek even iets mis te gaan met de levering, maar na contact met de webshop is dit voortvarend opgelost. Uitstekende en vriendelijke transporteur. Leverde precies af op de gewenste plek!

Sint Brigidastraat 1 A19

6441 CR Brunssum