Bestelling nooit geleverd, nog geen geld terug.

Bestelling 2 weken voor ons vertrek op vakantie geplaatst. Na enkele dagen niets gehoord te hebben (morgen in huis?), gemaild voor een status van mijn bestelling. Snel een antwoord, er wordt vandaag nog geleverd --> geen levering. Nieuwe dag, nieuwe mail, opnieuw antwoord: deze keer zal er morgen geleverd worden --> geen levering. Vertrekdag -2, nieuwe mail, antwoord: de transporteur is onderweg! --> geen levering. Intussen is het tijd om op reis te vertrekken, last minute ergens een duur alternatief moeten kopen. Nieuwe mail, deze keer om te annuleren en geld terug te vragen. Antwoord: van zodra het artikel terug bij ons is, storten we het geld terug. Bijzonder, ik moet wachten op mijn geld voor dakdragers die wat mij betreft nooit verzonden zijn. Doorlooptijd: bestelling geplaatst op 28/7, op dit moment 18/8/2022 nog geen terugbetaling mogen ontvangen.

Fijn geadviseerd en snel geleverd

Ik wilde graag een dakkoffer die bij ons en onze auto paste. In eerste instantie overwoog ik een winkel waar ik dakkoffer ‘fysiek’ kon vergelijken. Toch maar gekozen voor de onlinewereld waar ik dakkoffers en online aanbieder kon vergelijken. Na een lange zoekslag voor de dakkoffer (is dus uiteindelijk een Hapro geworden), volgde een korte zoekslag naar de onlineshop: Haprodakkoffers.nl. Met hen nog even telefonisch contact gehad om zeker te weten dat ik de juiste keus maakte en een dag later had ik een dakkoffer en passende dakdragers in huis. Kan niet anders zeggen dat het verliep zoals je zou hopen!

Super service! Pick-up: alles stond netjes klaar

Klantenservice kregen we niet aan de telefoon. Netjes teruggebeld. Goed geholpen en alles werd klaargezet en konden we meteen ophalen. I.v.m. last minute vakantie kregen we de gratis bezorging niet meer geregeld maar pick-up was op tijd. Fijn geholpen bij het magazijn. Fijne dakkoffer!

Alles zoals aangegeven op de website, bestellen en snel ontvangen

Duidelijke info, op de website. Goede filmpjes ter ondersteuning, makkelijk om een goede keuze te maken. Gelijk een bevestiging per mail en de ontvangst van het dakkoffer kan worden ingepland. Top!

snel, goede prijs, top product

Mooi dakkoffer, snel verzonden en prima prijs!

Fijne site, goede levering

Fijne site voor het uitzoeken van een dakkoffer en dakdragers. Vooral de configurator is fijn zodat je kan zien hoe het eruit komt te zien. Wat meer uitleg tussen de verschillende types dakkoffer zou wel fijn zijn. De levering was snel en goed.

Blij met mijn aankoop

Topbox is van goede kwaliteit , links en recht open is en zaligeheid ,dik tevreden ,en was ook snel en correct geleverd ,ne dikke mercie daar voor

Beste prijs op t moment dat ik m wilde kopen. Snel geleverd en je krijgt wat je koopt.

Netjes en goed bedrijf

Top.. bestelt voor 16.00 niet geleverd volgende werkdag. Gebeld hoe het zat en alles snel en keurig opgelost. Zelfde dag nog geleverd.

Snelle afwikkeling van de bestelling.

professioneel

Zeer behulpzaam en snelle aflevering.

Medewerking zich na het stellen van een paar vragen me welke box voor ons de juiste keuze was

Snel geleverd en super service bij de aflevering

Snel geleverd en super service bij de aflevering

Perfect geregeld,alles was zo voor elkaar.Één woord geweldig, was alles maar zo duidelijk.

Makkelijk en duidelijke omschrijving

Bestellen eenvoudig en supersnelle levering

Vandaag voor 16:00 besteld keurig de volgende dag al geleverd met een nette melding vooraf met een tijdsbestek van 3 uren waarin een nette en vriendelijke chauffeur de spullen aan de deur brengt die ook nog eens een half uur van tevoren belt

Delivered as promised

Ordered a Hapro fietsendrager at 15:55 (before 16:00) and was delivered the next day at 8:45 . Furthermore quality of the product is as expected for Hapro. 10 out of 10 will recommend

Geweldige koffer, keurig en snel geleverd

Levering keurig verzorgd: ik werd binnen 24 uur na bestelling gebeld om de leverdatum af te stemmen. De dakkoffer was prima ingepakt en werd binnen neergezet. Bij uitpakken bleek de dakkoffer ook in het echt heel mooi te zijn. Montage was heel eenvoudig.

Overzichtelijk en snelle levering.

Het aanbod was prima, en de levering duidelijk en sne.

snelle service, duidelijke website.

Snelle service en duidelijk keuzehulp tool.

Snelle levering. Top product.

De levering werd goed opgevolgd, was binnen de 24u. En de fietsendrager is van zeer goede kwaliteit. Ik heb een aantal fietsendragers vergeleken. Prijs kwaliteit gewoon top!

prima!!!!!!!!!!!!!!!

Doet wat het beloofd.

Vlotte, correcte levering van Hapro fietsenrek.

Zeer goede service!

Mijn dakkoffer was in de aanbieding, maar was net te laat met bestellen. Door een zeer goede service kreeg ik de koffer alsnog voor de aanbiedingsprijs. Binnen een dag was deze dan ook geleverd. Koffer bevalt zeer goed. Nogmaals bedankt!

Snelle levering,goede prijs!

Zeker aan te raden, goede snelle levering met makkelijke track en tracé. Prijs technische alles dikke prima!

What I expected as a service, I received, as well as professional advice and quality.

Sint Brigidastraat 1 A19

6441 CR Brunssum