Super tot nu toe

Snelle levering en mooie prijs

Hapro chrono aero 3

Degelijke dakdragers maar ondanks de speciale profielen en rubbers geven ze een behoorlijk geluid boven de 70km/h.

Snel geleverd en netjes verpakt.

Snel geleverd en netjes verpakt.

Snelle levering van een mooi product.

Mooie site. Een punt hoger zou gescoord zijn wanneer er een tijdvak van levering geselecteerd kon worden.

Goed advies en keurige service

De wereld van dakkoffers was wat overweldigend, dus na wat huiswerk gedaan te hebben, heb ik toch contact op genomen met Haprodakkoffers.nl. Deze winkel is 'gewoon' telefonisch bereikbaar en daar kreeg ik dus een goed advies en uitleg over de verschillende dakkoffers. Vervolgens de bestelling gedaan en ook dat verliep allemaal super. Een email met de verzendgegevens en snelle levering. Conclusie: een blije klant!

Mooie koffer, goede prijs, snelle levering

We waren op zoek naar een nieuwe en grotere dakkoffer ter vervanging van onze Hapro koffer. Bij Haprodakkoffers vond ik een mooie voor een zeer goede prijs. Even contact gehad met de klantservice voor wat extra info. Maandagmorgen de Hapro Carver 8.5 besteld en dinsdagmorgen al geleverd. Hij is zonder beschadigingen aangekomen. De chauffeur heeft hem netjes onder de carport neergezet zoals afgesproken. Ik heb zelf even gebeld om te informeren naar de exacte aflevertijd zodat ik wist hoe laat hij er was. Kortom zeer tevreden over haprodakkoffers en de transporteur.

een mooie ontdekking die naar behoren uitvalt

De dakkoffer komt op tijd en netjes aan. De dakdragers zijn (gedeeltelijk) voorgemonteerd en verder redelijk makkelijk te bevestigen. wel ff zoeken hoe de dakkoffer op de dragers vastgemaakt moeten worden Gelukkig is de telefoon. Advies van de leverancier: gewoon de haken door de koffer heen aan de dakdragers vastmaken, Daar waren wij, ondanks de tekening, uitleg op papier, niet op gekomen. maar: 'T werkt wel. Zo vast als een "huis". De kofferlift is wel heel simpel maar werkt uitstekend. Brengt mij op ideeën voor het opruimen van onze tent. Dank daarvoor

Bestellen en bezorging prima verlopen

Wij hebben hier onze nieuwe dakkoffer besteld. De dakkoffer werd keurig op de afgesproken tijd bezorgd. De kwaliteit van de dakkoffer is ook prima.

Prachtige dakkoffer

Mooie koffer, zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer eenvoudig te monteren.

Gewoon goed en vlot

Fijn dat we dit type dakkoffer bij jullie nog konden krijgen. De dakkoffer was er binnen een dag. Zoals beloofd. De chauffeur belde om het aflevertijdstip te bespreken, netjes! Enige tip: chauffeur zou kunnen vragen of de grote doos achter huis moest.. hij zette m nu pal bij de voordeur. Maar das dan ook echt alles, en geen ramp. Wij bevelen Haprodakkoffers zeker aan!

Prima, mooi product, snel geleverd.

Allen track en tracé werkte niet zoals beloofd. Maar na telefonisch contact bleek dakkoffers gewoon onderweg te zijn.

Duidelijke site, veel informatie, telefonisch goed bereikbaar

Hapro dakkoffer en dakdragers besteld. In het weekend besteld dan dinsdag bezorgd, staat op de site. Dat klopt dus, dinsdag zijn keurig de spullen bezorgd, het transportbedrijf belde nog een half uur van tevoren dat ze er bijna waren. Na levering nog een formulier opgestuurd met een vraag, ik werd de volgende dag keurig teruggebeld. Al met al zeer positief over dit bedrijf!

Super concept

Een zeer goede dakdrager, met een kit kan je hem op bijna iedere auto gebruiken met voorgemonteerde drager op het dak. Thule kan hier nog wat van leren. Mijn vorige thules kan ik weggooien wegens geen voeten meer te verkrijgen. Enkel de huidige bezorger laat te wensen over. Levering de volgende dag zou niet meer op website vermeld mogen worden.

Top producten!

Bestellen van de artikelen ging vrij simpel en snel. Levering was ok, de levertijden zijn wel absurd. Had een window van 06.30 - 09.15. Dit zijn natuurlijk geen tijden. Jammer. Hartstikke vroeg op om klaar te staan waarna ze om 09.00 aankomen. Verder haalt de partij die de bestelling levert de ervaring om iets bij HIT Roofboxshop aan te schaffen onnodig naar beneden. Het kan wellicht nuttig zijn om daar naar te kijken om zodoende de customer experience van begin tot eind hoog te houden. De experience wordt echt naar beneden gehaald door de partij die de bestelling levert. Zeer onvriendelijk personeel.

Zeer goede snelle service

Een dag na mijn bestelling al thuisbezorgd, netjes in verpakking. Alles prima geregeld.

Zeer goede service

Alles goed geregeld en prima verzorgd. Helaas werkte de datumplanner voor de levering niet, maar ik werd vervolgens keurig gebeld om een afspraak voor de levering te maken. In no time waren wij in het bezig van de gewenste dakkoffer en dakdragers, daar kan menig winkel nog wat van leren!

Goede service en kwaliteit

Met de eerste levering was iets niet goed gegaan. Dit is snel en keurig opgelost. Daarna moest ik nog iets hebben en heb geen moment getwijfeld om hier te bestellen.

Geweldige service

Zocht de hoes XL en na goed overleg de XXL aangeschaft, na goed overleg

ontgoocheld

wanneer de site vermeld "vandaag voor 16.00 uur besteld, morgen bij u thuis" dan verwacht ik dit ook. Ik bestelde op donderdag 5/5 om 15.30 en ontving dinsdag om 16.00 uur. Los van de kwaliteit van de fietsdrager is dit allesbehalve de beloofde service.

Uitstekende fietsdrager.

Simpel, sterk en zit erg goed in elkaar.Top

Klantenservice en vriendelijkheid zijn top!

Ik heb een hapro dakkoffer en tassenset besteld. Snelle en correcte levering. Door een productiefout was een van de tassen stuk, er werd na een mailtje snel een nieuwe opgestuurd. Op vragen via de mail word ook snel en behulpzaam geantwoord. Top service!

In 1 woord geweldig snel en correct zelfs nadat ik een fout ontdekte in mijn bestelling alles heel netjes opgelost

Snel, goed en betrouwbaar

Had de koffers snel nodig, in de avond bestelt en volgende dag cf afspraak geleverd.

Een handige en stevige fietsendrager.

Hoewel de communicatie met koerier post.nl niet goed ging kwam de drager uiteindelijk toch op de afgesproken dag, Netjes verpakt, fijne drager voor een goede prijs. Blij mee !

Sint Brigidastraat 1 A19

6441 CR Brunssum