Duidelijke website, goede prijs, snelle levering

Zie omschrijving

Dakkoffer hapro traxer 8.6

Heb een hapro dakkoffer besteld. Netjes afgeleverd. Ben blij met wat Extra ruimte in de auto tijdens de vakantie Ritjes.

Prima service en alles nel geregeld

Prima bedrijf

Top dakkoffer aan zeer voordelige prijs

Heel tevreden met de dakkoffer, montage is zeer eenvoudig. (Premium systeem) Mooie ruime koffer en degelijke kwaliteit!!

makkelijk besteld en snel geleverd

Duidelijke website, snel geleverd

Snelle perfecte levering

snelle perfecte levering

Besteld, gebeld om leverdatum te veranderen en de afspraak is nagekomen.

Snelle levering van goed product

Het leek er even op dat de bezorgdienst roet in het eten zou strooien, maar onze nieuwe fietsendrager werd mooi op tijd geleverd. Bedankt!

Er was iets fout gegaan bij het transport. Ik werd keurig gebeld over de nieuwe aflever afspraak. Na levering had ik nog een vraag en werd direct geholpen aan de telefoon. Dat vindt ik goede service.

Snelle levering van meerdere producten

Ik heb 2 producten besteld en kreeg beide snel geleverd volgens afspraak.

Voor een dakdrager van deze prijs verwacht ik meer kwaliteit en gemak.

De mitsubishu outlander PHEV heeft een vrij brede dakrail. De dakdragers die ik gekocht heb zijn volgens de beschrijving geschikt voor deze dakrail. Echter bij de montage bleek dat je dan veel extra handelingen moet doen. De zogenaamde tekeningen a-f moet volgen. Je moet er iets uithalen etc... Vervolgens raakt door de breedte van de dakrail de schroef uit de houder en valt als met veer eruit en moet je zelf het weer op zijn plek krijgen. Ik vind dat u deze dakdrager niet voor deze auto moet verkopen. Immers 199 is niet niks en ik verwacht daarvoor gewoon een meer kant en klaar produkt. We zijn voordat we op vakantie zijn gegaan uren bezig geweest om de dakdragers te bevestigen. Ik geef toe ik ben misschien niet de meest handige persoon maar bij het bevestige van mijn dakdragers op mijn eerdere auto ben ik nooit zoveel tijd kwijt geweest, Conclusie voor mij een scheve prijs kwaliteit verhouding en veel stress om een koffer te bevestigen. Niet tevreden met het produkt dat ik gekocht heb.

Snelle levering, top aanbieder!

Zeer tevreden over het contact met de klantenservice! Prima prijsstelling en snelle levering, een echte aanrader!

Snelle levering en prima communicatie

Gewoon zeer tevreden

goed en snel geleverd

goed en snel geleverd - produkt hapro rider 4.4. goed en conform verwacvhting.

Correct snel en tevreden

Prima dakkoffer

Geleverd op de dag van onze voorkeur.

Keurig volgende werkdag geleverd. Dag voor levering tijdvak ontvangen en kwartier van te voren gebeld door chauffeur. Dakkoffer werd met behulp van de chauffeur naar binnen gedragen. Geen op of aanmerkingen en goede service en daarom een 10.

Snelle correcte levering

Vandaag besteld en morgen geleverd. Dat was beloofd en is ook prima uitgevoerd.

Alles perfect op tijd geleverd volgens de afspraken. Ik ben zeer tevreden over het product. Een echte aanrader.

Prima levering

Prachtige grote dakkoffer, op tijd geleverd in goede staat.

Snelle en goede levering van de dakkoffer

De dakkoffer werd snel en keurig verpakt geleverd. Dakkoffer ziet er heel mooi uit. Mooie structuur (Traxer 5.6 anthraciet). Goede voorlichting ervoor gehad trouwens.

Snelle service en een goed product

Het had een 10 kunnen zijn als de gebruiksaanwijzing niet in de dakkoffers had gezeten. Want hoe maak de je koffer voor het eerst open. Ik dus aan beide kanten en probeer hem dan maar weer goed te sluiten :) :)

Super snelle levering

Van te voren gebeld ivm de levering. Duidelijk antwoord en op afspraak geleverd.

Zeer positief

Het product voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. De afhandeling van de bestelling is prima verlopen.

Ik heb de box besteld en kreeg die de volgende dag al keurig geleverd, dat was top.

Sint Brigidastraat 1 A19

6441 CR Brunssum