Snelle levering en goed verpakt.

Snel geleverd en goede prijs

Alleen maar positief!!!

Zoeken naar het juiste onderdeel werd snel voor me gedaan, en het probleem bij het verzenden werd prima opgelost!!

Prima kwaliteit voor een prima prijs, sterk concurrerend met die bij andere leveranciers. Het filter paste zonder enig probleem.

Snelle levering en prima product

Mijn onderdeel werd snel geleverd en ik werd goed op de hoogte gehouden over de staat van ee bestelling

Betrouwbaar en super snelle levering

Prima prijs kwaliteit

Producten duidelijk omschreven en snel besteld.

vertrouwen

Onderdeel goed en netjes verpakt en volgende dag in huis. Top!

Beloofde bezorgmoment waargemaakt.

Vlot verstuurd betaalbaar alternatief

Zeer snelle verzending van een clone Samsung deurslot.

Nette en vlotte levering

Ok

Prijzig maar snelle levering

snelle levering van ons onderdeel. wel erg prijzig. overzichtelijke site.

Prima zaak

Goed advies ze denken mee. Snelle levering.

Onderdeel is goed, levertijd kan beter

Onderdeel zaterdag 27-07-2024 voor 14:00 besteld en betaald en dinsdag 30-07-2024 14:30 geleverd. Doet klopt niet met wat de site beloofd ! Verder tevreden !

Prima service en duidelijk/helder site van het bedrijf.

Geweldig goed

Goede service, wel duur

Een flessenvakje besteld voor in de koelkastdeur. Snel geleverd, goede service maar bijna € 50,00 voor een klein vakje van een koelkast welke maar € 150,00 kost vinden we wel veel.

Zeer snelle service. Top

In 1 woord. “Fantastisch”

Goede productomschrijving. Snelle service

Voor een kabelboom in de vaatwasser op deze website terecht gekomen. Vinden van het juiste kabeltje was eenvoudig. Productomschrijving en foto’s duidelijk om van tevoren goed te kunnen zien of het zou passen.

Goed op weg geholpen naar het goede onderdeel ;)

Ik had al eerder bij dit bedrijf iets gekocht en dat beviel me goed.

Elzasstraat 4

7559 LC Hengelo

Over Onderdelenplanet.nl

Onderdelenplanet.nl is in 2012 opgericht en gevestigd in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor witgoed, bruingoed en electronica apparatuur. Omdat onze webshop al jaren 1 van de betrouwbaarste in zijn categorie is, zijn onze klanten er tevreden. Onderdelenplanet.nl is een echt familie bedrijf van vader en zoon. Samen zorgen wij ervoor dat wij het juiste onderdeel bij u in huis krijgen.