Pluspunten

nette en snelle afhandeling we zijn erg tevreden

geen idee

Pluspunten

Pluspunten

betrouwbare levering

Mijn bestelling bestond uit een heel kleine tube. Deze was verpakt in een behoorlijk grote doos, formaat van minstens 2 schoenendozen. Zou het prettiger hebben gevonden dat het dusdanig verpakt was, en in dit geval zéker goed mogelijk, dat het als brievenbuspakketje was verstuurd.

Pluspunten

snel in huis

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snelle levering, goede kwaliteit

Pluspunten

Pluspunten

Bijzonder tevreden. Heel fijn bedrijf, men denkt mee!

Nvt

Pluspunten

Zeer behulpzaam, ik heb een snel en bevredigend antwoord gekregen op mijn vraag. Mijn aankopen voldeden aan mijn verwachtingen.

Pluspunten

duidelijke site, je weet gelijk of iets op voorraad is. Duidelijk hoe je de omtrek van je hoofd moet meten.

Pluspunten

leuke extra's op website zoals het knopen van sjaals en videofilmpjes met uitleg. snelle levering

Weet ik zo niet

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prima site. Eerste bestelling en ervaring.

Misschien is het handig om klanten te vragen naar het draagcomfort. Ik heb BV's besteld na een borstverkleining. Ik las dat de bh's kleiner vallen maar eerlijk gezegd valt dat mij reuze mee. De brede bandjes blijven bij het dragen niet breed maar worden smaller wat toch minder prettig is. Mijns inziens heeft de bh ook niet de stevigheid van een sport bh terwijl hij daar wel voor verkocht wordt...

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Tijdens telefoongesprek zeer goed geholpen. Pakket was goed verzorgd.

Betaalsysteem werkte niet (Ideal)

Pluspunten

eenvoudig te bestellen, snelle levering, zeer tevreden

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Erg blij met kwaliteit mutsje

Had 10 minuten te laat besteld voor levering volgende dag, na belletje bleek levering volgende dag echt niet mogelijk, soit. Mutsje kwam uiteindelijk wel 2 dagen te laat aan, niet heel erg, wel jammer.

Pluspunten

snelle verzending, soepele ruilmogelijkheden, (ook na mijn geknoei)

Pluspunten

Ik vind het goede webside

Kan het zo niet bedenken ik vind het prima en raad het ook vaak bij andere dames aan

Pluspunten

Snel

Pluspunten

Snel en makkelijk te handelen

Bh maat is soms lastig in te schatten met de maattabellen

Pluspunten

Voldoende keus , snelle levering , mooie prijs

Pluspunten

Duidelijke website fijne spullen

niet goedkoop

Lijsterlaan 57

3853 TB Ermelo

+31 (0)85 065 66 33

Over mooihoofd

For English, see below Mooihoofd voor mooie hoofdbedekkingen! Wanneer je te maken krijgt met haaruitval, lijkt het alsof je een stukje van jezelf verliest. Juist daarom wil je je hoofd bedekken op een manier die bij jou past. Heb je haaruitval door bijvoorbeeld alopecia, chemotherapie of een andere aandoening? Wij helpen je graag met mooie oplossingen. Heb je vragen? Stuur ons jouw vraag per e-mail naar [email protected]. De webshop is altijd geopend! Welkom bij Mooihoofd +++++++++++++++++++++++ MyHeadwear.shop / Mooihoofd, for beautiful headwear! When you have to deal with hair loss, it seems like you are losing a piece of yourself. That is precisely why you want to cover your head in a way that suits you. Do you have hair loss due to, for example, alopecia, chemotherapy or another condition? We are happy to help you with beautiful solutions. Do you have questions? Send us your question by e-mail to [email protected]. The webshop is always open! Welcome to MyHeadwear.shop!