Pluspunten

snelle en goede reactie op vragen via de e-mail snelle levering

Jammer dat retourzending naar Antwoordnummer verplicht is en je achteraf tóch verzendkosten moet betalen. Ik had liever de keuze gehad om het ook naar een gewoon postadres te kunnen sturen.

Pluspunten

Had de producten snel binnen

Pluspunten

Overzichtelijke site.

Ik heb met ideal betaald maar kon dit zowel op de mail factuur als in het pakketje niet terug vinden (is betaald via ideal).

Pluspunten

Wordt keurig op korte termijn gereageerd op mails.

Als jullie geld terug storten, misschien kenbaar maken of het een gewone betaalrekening is of een visarekening.

Pluspunten

nog te weinig ervaring met bedrijf

nvt

Pluspunten

Snelheid waarmee producten worden bezorgd.

Pluspunten

Goed geholpen

Met dhl klopt het niet altijd

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

ik kan snel vinden wat ik zoek. Product voldoet aan de verwachting

Pluspunten

Bestelling heel vlot afgehandeld en bezorgd! Product is goed en helemaal naar mijn zin!

Voorraad is niet altijd gelijk verkrijgbaar!

Pluspunten

Duidelijke site, snelle levering en mooie producten

Ik heb 2 mutsen met sjaals besteld waar ik erg blij mee ben. Ik zou er graag nog meer willen, maar ik vind de kleurkeuze beperkt. Als die wordt uitgebreid koop ik er zeker nog een paar!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

goed product snelle levering

Pluspunten

Ruime keus voor een leuke prijs

?

Pluspunten

Prima, er ging iets mis bij de bezorging maar dat kwam door DHL en omdat ik onverwacht niet thuis was. Navraag bij jullie werd heel positief behandeld en er werd 2 maal geïnformeerd of e.e.a. in orde was gekomen.

Niet dat ik weet.

Pluspunten

Snelle levering in keurige verpakking. Prachtige kwaliteit van het product met zelfs een beetje stoere uitstraling in moeilijke tijd van haarverlies door chemo.

Geen.

Pluspunten

Pluspunten

Mooi gepresenteerd op de site met de foto's van de sjaaltjes en mutsjes + toch ook wel inspiratie dat je krijgt voor het binden van de sjaaltjes op je hoofd, echt goede kwaltijd als je ze draagt heel zacht en stevig materiaal, Jullie doen dat super doe zo voort :-)

Pluspunten

BH zit heel goed en maten kloppen.

Er zijn er geen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooie mutsjes!!

Graag ook kleine maten opnemen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Website ziet er goed uit

In werkelijkheid vielen de producten tegen.

Lijsterlaan 57

3853 TB Ermelo

+31 (0)85 065 66 33

Over mooihoofd

For English, see below Mooihoofd voor mooie hoofdbedekkingen! Wanneer je te maken krijgt met haaruitval, lijkt het alsof je een stukje van jezelf verliest. Juist daarom wil je je hoofd bedekken op een manier die bij jou past. Heb je haaruitval door bijvoorbeeld alopecia, chemotherapie of een andere aandoening? Wij helpen je graag met mooie oplossingen. Heb je vragen? Stuur ons jouw vraag per e-mail naar [email protected]. De webshop is altijd geopend! Welkom bij Mooihoofd +++++++++++++++++++++++ MyHeadwear.shop / Mooihoofd, for beautiful headwear! When you have to deal with hair loss, it seems like you are losing a piece of yourself. That is precisely why you want to cover your head in a way that suits you. Do you have hair loss due to, for example, alopecia, chemotherapy or another condition? We are happy to help you with beautiful solutions. Do you have questions? Send us your question by e-mail to [email protected]. The webshop is always open! Welcome to MyHeadwear.shop!