3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Zéér mooie hoofddoeken, ik had me 1 besteld, maar heb het nooit ontvangen? Spijtig :'( Ik zou betalen met een overschrijving, misschien heb ik niet goed gehandeld, moet ik het nog eens bestellen of is het onderweg (meer dan 12 dagen) Groetjes Marleen

Pluspunten

Helder aanbod van artikelen.

Het is niet altijd duidelijk van wat voor een soort materiaal de mutsjes gemaakt zijn. Dat was wel lastig omdat ik een goede kwaliteit muts wilde kopen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering, retour snel terugbetaald.

De naam dekt de lading niet.

Pluspunten

Snelle levering, mooi artikel dat perfect zit.

Pluspunten

Snelle levering. Vindt gekochte product erg mooi van kleur en na ff wat puzzelen staat doek erg mooi

Pluspunten

Leuke producten, overzichtelijk!

Geen

Pluspunten

Snelle en correcte levering.

Pluspunten

Snelle en correcte levering

Beetje vreemde naam "mooihoofd"

Pluspunten

Mooi hoofddoek en snel geleverd

Pluspunten

overzichtelijk, snelle levering (zondag besteld, woensdagochtend in België), producten zijn wat ik er van verwacht had: fijn!

Pluspunten

Veel keuze en mooi materiaal

Men moet te lang wachten als een artikel niet meer voorradig is

Pluspunten

Fijn dat er hulp producten zijn voor mensen die kanker hebben top ik ben er erg blij mee en voel me weer als vrouw

Pluspunten

mooie collectie

bij het afrekenen wordt gesproken over waardebonnen/cadeaubon. Op de website is niet terug te vonden hoe deze aangeschaft kunnen worden. Ik had een mutsje voor een vriendin besteld en bij haar laten bezorgen. Omdat ik dit bij bestelling niet kon aangeven dat het om een 'cadeau' aan een ander ging had ik in het vak opmerkingen verzocht mijn naam te vermelden. Helaas is dit niet gebeurd.

Pluspunten

Zeer goede en snelle levering duidelijke informatie verloop verzending

Pluspunten

Mooie duidelijke site. Duidelijke foto's en uitleg.

Zou er nu geen kunnen bedenken, heb spijt dat ik 2 bandy's bestelde i.p.v. 3 pf 4.

Pluspunten

Goede site

Weet niet

Pluspunten

vlotte bestelling

geen

Pluspunten

De website is overzichtelijk. Maar het kan beter. Ik zou nog duidelijker vermelden in welke fase je een bh bij borstkanker behandelingen kan gebruiken. De bh's zien er tamelijk vrouwelijk en sportief uit.

De kwaliteit kan wat beter. De rand van de sportbh krult om. Dat irriteert. De uitsnijding van de sportbh bij de oksels zou ik hoger maken. Als er een poortwachtersklier behandeling wordt gegeven snijdt de rand precies in de wond van de oksel. Ik moet hem nu steeds verleggen, het liefst had ik er een soort mouwtje aan zodat er een gelijkmatige druk wordt gegeven in de oksel.

Pluspunten

Duidelijk! en snelle levering

nvt

Pluspunten

Enorme leuke mutsjes en sjaals goeue kwaliteit zit perfect snelle levering.

Nee is perfect

Vaak artikelen niet op voorraad.

Pluspunten

Overzichtelijk, makkelijk in gebruik zowel de website als het bestellen. Vriendelijke respons via email.

niet iets wat ik snel kan opperen.

Pluspunten

Ruime keus,snelle levering

Geen

Pluspunten

is netjes geleverd levertijd was ook goed

nvt

Lijsterlaan 57

3853 TB Ermelo

+31 (0)85 065 66 33

Over mooihoofd

For English, see below Mooihoofd voor mooie hoofdbedekkingen! Wanneer je te maken krijgt met haaruitval, lijkt het alsof je een stukje van jezelf verliest. Juist daarom wil je je hoofd bedekken op een manier die bij jou past. Heb je haaruitval door bijvoorbeeld alopecia, chemotherapie of een andere aandoening? Wij helpen je graag met mooie oplossingen. Heb je vragen? Stuur ons jouw vraag per e-mail naar [email protected]. De webshop is altijd geopend! Welkom bij Mooihoofd +++++++++++++++++++++++ MyHeadwear.shop / Mooihoofd, for beautiful headwear! When you have to deal with hair loss, it seems like you are losing a piece of yourself. That is precisely why you want to cover your head in a way that suits you. Do you have hair loss due to, for example, alopecia, chemotherapy or another condition? We are happy to help you with beautiful solutions. Do you have questions? Send us your question by e-mail to [email protected]. The webshop is always open! Welcome to MyHeadwear.shop!