3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede informatie gehad. De Ava seamless post-op bra kan ik aanbevelen. De bestelde maat past goed. Fijn dat de behabandjes verstelbaar zijn (heb ik zodoende kunnen inkorten).

Jammer dat het rugpand van de Ava niet volledig BREED {helaas voor mij maar ca. 11 cm breed is} en hoog, voor mensen met rugproblemen/vetophoping e.d., zoals ik. Als er een dergelijke beha (met volledig achterpand zoals b.v. een hemd is) in de collectie is/komt wil ik dat heel graag van u vernemen om hem direct bij u te kunnen bestellen!

Pluspunten

De BH die ik had besteld was te groot, retour sturen verliep heel soepel

Pluspunten

Goede uitleg, leuke en draagbare produkten

Pluspunten

Perfect!

Pluspunten

duidelijke communicatie duidelijke foto's laagdrempelig

Pluspunten

:Prima website, snelle, correcte afhandeling en verzending

Pluspunten

Goede website, punctuele aflevering van de bestelling. Ik heb heel veel plezier van de door mij bestelde producten. Ze zijn mooi en van goede kwaliteit.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

nette, snelle levering

De luxe muts was na een paar keer dragen niet mooi meer. De doek krijg ik niet meer netjes.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

duidelijke bezorgtermijn, mijn voorkeur was aanvankelijk niet op voorraad maar na 2 dagen kreeg ik een mail dat dezez nu wel beschikbaar was. Duidelijke service!

Pluspunten

Duidelijke en mooie webpagina's. Snelle service. Hoewel ik liever persoonlijk zie en voel wat ik bestel maar niet in de gelegenheid was kan ik zeggen dat ik heel gelukkig ben met mijn aankopen. Fijn materiaal en ook de kleuren (altijd lastig van foto's) waren zoals ik hoopte.

Pluspunten

Snel levering

Geen

Pluspunten

Duidelijk, overzichtelijk,verbondenheid,betrouwbaar

Verpakking stinkt enorn

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering. Ruime keuze, goed betaalbaar. Rekening toegevoegd ivm declaratie zorgverzekering

Geen

Pluspunten

Doordat er gebruik wordt gemaakt van foto's met mensen ipv paspoppen is beter te zien hoe de producten er uit zien..

Pluspunten

Heldere communicatie, complete informatie.

?

Pluspunten

Super snelle levering. Heel fijn.

Pluspunten

Mooie overzichtelijke site en snelle levering.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

foto,s zin mooi maar wanneer e ze thuis hebt,valt tegen

voor die prijs,mogen jullie wel betere kwaliteit bieden, heb er 4 gekocht,maar ben er niet tevreden over

Lijsterlaan 57

3853 TB Ermelo

+31 (0)85 065 66 33

Over mooihoofd

For English, see below Mooihoofd voor mooie hoofdbedekkingen! Wanneer je te maken krijgt met haaruitval, lijkt het alsof je een stukje van jezelf verliest. Juist daarom wil je je hoofd bedekken op een manier die bij jou past. Heb je haaruitval door bijvoorbeeld alopecia, chemotherapie of een andere aandoening? Wij helpen je graag met mooie oplossingen. Heb je vragen? Stuur ons jouw vraag per e-mail naar [email protected]. De webshop is altijd geopend! Welkom bij Mooihoofd +++++++++++++++++++++++ MyHeadwear.shop / Mooihoofd, for beautiful headwear! When you have to deal with hair loss, it seems like you are losing a piece of yourself. That is precisely why you want to cover your head in a way that suits you. Do you have hair loss due to, for example, alopecia, chemotherapy or another condition? We are happy to help you with beautiful solutions. Do you have questions? Send us your question by e-mail to [email protected]. The webshop is always open! Welcome to MyHeadwear.shop!