Pluspunten

bestelling wordt snel geleverd. wanneer iets niet leverbaar is en je het al betaald hebt is het bedrag zeer snel op je rekening.

een mutsje dat niet meer leverbaar is staat nog wel op de site als op voorraad maar de sterretjes zijndan wel blanco.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Telefonisch contact zeer behulpzaam

Pluspunten

Mooi overzichtelijk op de site

Jammer dat er bezorgkosten in rekening worden gebracht. Ik bestel niet zo gauw voor n hoog bedrag. Bij Zalando eenzelfde mutsje iets goedkoper zonder bezorgkosten.

Pluspunten

Ondanks late levering heel tevreden over product en keurig een mail ontvangen waardoor het artikel niet bezorgd was op verwachte dag.

Pluspunten

Veel keuze, mooie hoofddeksels, goede prijs

Kleur van de foto's zijn een beetje anders dan in werkelijkheid

Pluspunten

Goed overzichtelijk Uitleg via you tube filmpjes Makkelijk en snelle bestelling en levering

Geen

Pluspunten

Korrect en vlot.

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Website overzichtelijk, snelle levering goederen

Wat ruimere keuze, kleuren en modellen.

Pluspunten

Snelle levering van mijn bestelling en netjes verzorgd!

n.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

duidelijke website. indien je mailt, krijg je onmiddellijk antwoord.

voorlopig geen, indien mijn retour pakket correct wordt afgehandeld misschien wel vermelden dat leveringen naar België langer onderweg zijn.

Vond de verzending wel iets lang duren

Pluspunten

Mooie mutsen, snelle afhandeling!

OP internet wordt reclame gemaakt dat vandaag besteld voor 2 uur dan dezelfde dag bezorgd. Ik vond het verwarrend, want ik begreep dat het dezelfde dag thuis wordt bezorgd maar dit is niet het geval...de volgende dag wordt het netjes afgeleverd....misschien kan dat iets duidelijker vermeld worden.

Pluspunten

De website is zeer duidelijk en overzichtelijk

NVT

Pluspunten

Vriendelijk, ook in correspondentie. Tiptop verwerking van de bestellingen. Makkelijke retourmogelijkheid.

Voortdoen zoals jullie bezig zijn! Bedankt!

Pluspunten

Snel en duidelijk en je krijgt bericht wanneer ze het verzenden

Pluspunten

Snelle service.

2 sterren: slechter dan verwacht

Zorgen dat de stof van de muts niet onder de rits zit, daar betaal je niet voor.

Pluspunten

Leuke collectie

geen

Lijsterlaan 57

3853 TB Ermelo

+31 (0)85 065 66 33

Over mooihoofd

For English, see below Mooihoofd voor mooie hoofdbedekkingen! Wanneer je te maken krijgt met haaruitval, lijkt het alsof je een stukje van jezelf verliest. Juist daarom wil je je hoofd bedekken op een manier die bij jou past. Heb je haaruitval door bijvoorbeeld alopecia, chemotherapie of een andere aandoening? Wij helpen je graag met mooie oplossingen. Heb je vragen? Stuur ons jouw vraag per e-mail naar [email protected]. De webshop is altijd geopend! Welkom bij Mooihoofd +++++++++++++++++++++++ MyHeadwear.shop / Mooihoofd, for beautiful headwear! When you have to deal with hair loss, it seems like you are losing a piece of yourself. That is precisely why you want to cover your head in a way that suits you. Do you have hair loss due to, for example, alopecia, chemotherapy or another condition? We are happy to help you with beautiful solutions. Do you have questions? Send us your question by e-mail to [email protected]. The webshop is always open! Welcome to MyHeadwear.shop!