Pluspunten

Overzichtelijke site.

Pluspunten

Klantvriendelijkheid

Pluspunten

Snelle en persoonlijke reactie op vraag en verkeerd invullen postcode.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

duidelijke site, prettige benadering bij telefonisch contact, snelle bevestiging aankoop en verzending, mooi in doos, niet herkenbaar, ook prettig.

leukere sales..van sjaals en mutsjes

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

een sectie voor mannen/jongens/jongeren zou beter zijn. Ik mailde hier al over. Voor jongens is het misschien taboe, en dan chemo mutsen moeten kiezen die vrouwen dragen schrikt af. Een stoerdere afdeling zou niet mis zijn, ondanks de chemo willen ze best nog als man bekeken worden.

Pluspunten

Duidelijke overzichtelijke site , en snelle levering. Ook via de mail zeer snel en duidelijk antwoord. Zeker een aanrader

geen verbeterpunten

Pluspunten

veel variatie niet duur regelmatig nieuwe producten

mogelijkheid om modellen uit vorige collectie opnieuw te bestellen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Overzichtelijk Duidelijk , zoals het hoort zijn flitsen reclame

Geen site is duidelijk

Pluspunten

Normaal gesproken kom je niet op zo`n site , ik wist niet eens dat deze bestonden ik heb het ook lang uitgesteld. Maar het is echt een vriendelijke site gaandeweg vond ik het niet meer zo erg. Alleen het mutsje wat ik wilde was niet op voorraad, daarna een mail gekregen en alsnog besteld, binnen enkele dagen ontvangen. Keurig verzorgd, gewoon prima!!

heb ik niet.

Pluspunten

Snelle levering, mooie en goede producten

Ga zo door!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Levering zou iets sneller moeten kunnen, zeker als de levering gevraagd wordt inzake een pathologie

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooi dat vermeld staat dat het ook voor kaalheid is en niet alleen met chemo

Nog meer trefwoorden die via Google dan direct leiden naar de site.Ik heb dit mutsje voor een tante van 81 jaar gezocht.Misschien ook afbeelding met jong en oud

Pluspunten

Goede foto's met duidelijke omschrijving van het artikel. Snelle levering. Gewoon alles correct.

Pluspunten

Heel mooie duidelijke site !!!! Snelle correcte levering.

Nee

Pluspunten

Pluspunten

Groot assortiment, veel tips, snelle levering, aantrekkelijk geprijsd, mogelijkheid om elders te laten bezorgen

Op dit moment geen. Was eerste ervaring. Misschien als tip opnemen dat een mutsje of beauty product ook goed kan dienen als cadeautje. De ontvanger was er erg blij mee

Lijsterlaan 57

3853 TB Ermelo

+31 (0)85 065 66 33

Over mooihoofd

For English, see below Mooihoofd voor mooie hoofdbedekkingen! Wanneer je te maken krijgt met haaruitval, lijkt het alsof je een stukje van jezelf verliest. Juist daarom wil je je hoofd bedekken op een manier die bij jou past. Heb je haaruitval door bijvoorbeeld alopecia, chemotherapie of een andere aandoening? Wij helpen je graag met mooie oplossingen. Heb je vragen? Stuur ons jouw vraag per e-mail naar [email protected]. De webshop is altijd geopend! Welkom bij Mooihoofd +++++++++++++++++++++++ MyHeadwear.shop / Mooihoofd, for beautiful headwear! When you have to deal with hair loss, it seems like you are losing a piece of yourself. That is precisely why you want to cover your head in a way that suits you. Do you have hair loss due to, for example, alopecia, chemotherapy or another condition? We are happy to help you with beautiful solutions. Do you have questions? Send us your question by e-mail to [email protected]. The webshop is always open! Welcome to MyHeadwear.shop!