3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Makkelijke website Bezorging prima

Pluspunten

Vlotte mutsjes

geen

Pluspunten

Veel keuze, leuke modellen aan betaalbare prijzen

Misschien nog meer mutsjes die hoofdzakelijk uit katoen bestaan.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijke website, snelle levering

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Bestelling is heel snell bekomen

Pluspunten

Meerdere maten van 1 soort pet.

Pluspunten

snelle levering, mooie mutsjes

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering Je hebt veel te kiezen. Lekker dat er katoen in zit.

Jammer dat degene die ik als eerste had uitgezocht, niet leverbaar was niet leverbaar was op dit moment en dat men niet kon zeggen of die nog wel kwam.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed overzicht van de producten en diversen soorten Weinig kleuren in de beanies, wat het meest aantrekkelijke is voor een jong iemand.

Zelfde producten zijn duurder dan bij bijvoorbeeld Zalando. Tevens betaal je daar geen verzendkosten en geen kosten vooraf.

Pluspunten

zeer snelle levering en de kwaliteit zoals ik gedacht had. Goede prijs/kwaliteitverhouding

Geen

Pluspunten

Veel goede informatie. Snelle terugbetaling van mijn geld.

Informatie checken of er veranderingen zijn bij de behandelingen in de ziekenhuizen. Zo is in het LUMC de vlekken makende inkt (om de bestralingslijnen aan te geven) vervangen door kleine tattoos, die niet afgeven. Betere productkennis bij de medewerkers had mijn retourzending voorkomen. Ik had dan het product niet gekocht. Jammer dat ik niet beter geadviseerd ben op mijn telefonische vragen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snel geleverd, duidelijke voorbeelden, is foto komt overeen met het daad werkelijke produkt,

Pluspunten

Pluspunten

Vriendelijke mevrouw gesproken en denkt ook echt met je mee. Bh's zijn betaalbaar en perfect na operatie.

Pluspunten

Overzichtelijk, tijdige bezorging, goede beschrijving van de maat die je moet kiezen

geen.

Pluspunten

Snelle en goede service bij bestelling en bij retourneren.

Pluspunten

Interessant aanbod van mutsjes en cosmetica als je geconfronteerd wordt met kanker en bijbehorende chemokuur. Mooie, duidelijke productfoto's. What you see, is what you get!

Mobiele website en het surfen over de site zou iets praktischer kunnen. Wellicht een deodorant, douchegel en shampoo aan het assortiment toevoegen i.h.k.v. one-stop-shopping.

Pluspunten

Grote keuze

Lijsterlaan 57

3853 TB Ermelo

+31 (0)85 065 66 33

Over mooihoofd

For English, see below Mooihoofd voor mooie hoofdbedekkingen! Wanneer je te maken krijgt met haaruitval, lijkt het alsof je een stukje van jezelf verliest. Juist daarom wil je je hoofd bedekken op een manier die bij jou past. Heb je haaruitval door bijvoorbeeld alopecia, chemotherapie of een andere aandoening? Wij helpen je graag met mooie oplossingen. Heb je vragen? Stuur ons jouw vraag per e-mail naar [email protected]. De webshop is altijd geopend! Welkom bij Mooihoofd +++++++++++++++++++++++ MyHeadwear.shop / Mooihoofd, for beautiful headwear! When you have to deal with hair loss, it seems like you are losing a piece of yourself. That is precisely why you want to cover your head in a way that suits you. Do you have hair loss due to, for example, alopecia, chemotherapy or another condition? We are happy to help you with beautiful solutions. Do you have questions? Send us your question by e-mail to [email protected]. The webshop is always open! Welcome to MyHeadwear.shop!