Pluspunten

Snelle levering, keus is ruim

Nee

Pluspunten

Duidelijke adviezen en een snelle levering. Mooie producten en fijne materiaal.

Geen

Pluspunten

Erg duidelijk, en mooie producten

weinig tot geen verbeterpunten

Pluspunten

De producten die ze verkopen op de site zien er op de foto even goed uit als in het echt

De prodcuten goed checken voor dat je het verstuurd. Voorraden kenbaar maken op de site.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooie artikelen - overzichtelijk - duidelijke uitleg - niet (te) duur

Kleuren van de afbeelding stemmen niet altijd overeen met de werkelijkheid. Ik heb eerder mutsjes gekocht bij Mooihoofd en de meeste met plezier gedragen. Nu waren alle mutsjes echt veel te groot voor mij, erg jammer. Andere mutsjes die misschien wel gepast hadden waren niet op voorraad/niet leverbaar. Teleurstelling!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Uitstekend behandelen van de retourzending.

Bij de omschrijving van de BHs had ik liever de afmetingen gezien en niet de maat met de notitie erbij: bestel een grotere maat.

Pluspunten

Niets dan positieve punten , bovendien zijn de mutsjes goedkoper dan op andere sites, het is tenslotte niet voor je plezier dat je chemo-mutsjes koopt. Ook de betaling is gemakkelijk Je hebt veel mogelijkheden.

Mijn eerste mutsjes waren iets te warm , vooral omdat ik nooit iets op mijn hoofd droeg . Ik dacht dat het niet op de site vermeld stond maar bij een tweede bestelling zag ik wel degelijk staan "zomermutsjes" dus had ik niet goed gekeken. Sommige mutsjes duwen geweldig op de oren (pijnlijke oorschelp) misschien in het begin van de chemo mutsjes kiezen die licht zijn op de oren.

Pluspunten

snelle bezorging en goed verzorgd

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Meer sjaalmutsjes graag voor in de zomer

Pluspunten

Mooi product en snelle levering

Nee vind het super website en snelle levering

Pluspunten

mooie producten van goede kwaliteit Snelle levering

geen

Pluspunten

Pluspunten

Fantastische producten. Verder alles goed geregeld; ik kreeg snel een reactie op een email, een retour werd keurig afgehandeld, bh's werden snel ontvangen.

Pluspunten

Snelle levering, goede producten.

Van mij persoonlijk hoeft er niet een merkje op de muts, die heb ik er weer afgehaald. Maar dat zal wel niet anders kunnen.

Pluspunten

Fijne en vlotte bediening.

De bestelde mutsjes waren niet zoals ik verwacht had( te weinig drapage, (weinig stof in verhouding met de prijs) de service is zeker exellent! Vriendelijke en zeer vlotte en korekte bediening.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

leuke spullen om in geval van haarverlies het leed wat te verachten

op de site duidelijk aangeven of iets in de wasmachine mag. Ik heb nu iets gekocht wat koud en op de hand gewassen moet worden. Normaliter doe ik al niet graag een handwasje en nu al helemaal niet.Daarnaast is het ook van belang dat de spullen die tijdens een chemokuur gebruikt worden hygienisch schoon gemaakt kunnen worden. 95 graden zal wel niet nodig zijn, maar koud is weer het andere uiterste.

Pluspunten

Correcte levering mooi materiaal top

Geen

Pluspunten

Veel keuze.

Pluspunten

Rustig thuis aanbod bestuderen.

meer kleuren

Pluspunten

Nette site en erg overzichtelijk

Geen

Pluspunten

Model sjaalmutsjes precies wat ik zocht, modern, frisse kleuren. Snelle levering. Retourzending (omruilzending) prima en snel afgewerkt

Pluspunten

niet duidelijk dat mutsjes andere dikte( warmte) hebben, terwijl in de omschrijving dezelfde samenstelling staat!

Pluspunten

Leuke, draagbare mutsen

Kleine maten zijn meestal niet meer beschikbaar

geen. heel duidelijk

Lijsterlaan 57

3853 TB Ermelo

+31 (0)85 065 66 33

Over mooihoofd

For English, see below Mooihoofd voor mooie hoofdbedekkingen! Wanneer je te maken krijgt met haaruitval, lijkt het alsof je een stukje van jezelf verliest. Juist daarom wil je je hoofd bedekken op een manier die bij jou past. Heb je haaruitval door bijvoorbeeld alopecia, chemotherapie of een andere aandoening? Wij helpen je graag met mooie oplossingen. Heb je vragen? Stuur ons jouw vraag per e-mail naar [email protected]. De webshop is altijd geopend! Welkom bij Mooihoofd +++++++++++++++++++++++ MyHeadwear.shop / Mooihoofd, for beautiful headwear! When you have to deal with hair loss, it seems like you are losing a piece of yourself. That is precisely why you want to cover your head in a way that suits you. Do you have hair loss due to, for example, alopecia, chemotherapy or another condition? We are happy to help you with beautiful solutions. Do you have questions? Send us your question by e-mail to [email protected]. The webshop is always open! Welcome to MyHeadwear.shop!