Pluspunten

Duidelijke website

Geen

Pluspunten

Heel snelle levering en je kan een ander adres doorgeven waarnaar je wenst. Bv naar een vriendin

Alles goed!

Pluspunten

Pluspunten

Zijn correct en ook qua prijzen zeer goed en je hebt keuze.

Voor sommige mutsjes zouden ook kleinere maten, S, mogen voorzien worden.

_

Pluspunten

Veel keus. Snelle afhandeling van zowel opsturen als de retour aanvraag.

Veel dezelfde hoofddoeken als foto, zou fijn zijn als ze meer geordend zijn.

Pluspunten

Duidelijke en mooie website, goede informatie. Snelle afhandeling.

Pluspunten

snel, helder en duidelijk in alles. Helemaal bij de tijd

op dit moment niet, maar niet stil blijven zitten.

Pluspunten

De pet was keurig verpakt

Pluspunten

Snelle reactie op een vraag van klant

Pluspunten

Ik ben heel tevreden over de 3 mutsen die ik heb gekocht

Pluspunten

Snel , correct, passend

Nu geen verbeterpunten

Pluspunten

Ik heb een mutsje voor mijn vriendin gekocht. Zij heeft wat mutsjes uitgezocht en naar mij doorgestuurd. Ik heb dus geen gebruik gemaakt van de site. Zij heeft borstkanker en inmiddels twee chemo's verder. Zij is dolblij met het mutsje en draagt deze met veel plezier.

Pluspunten

Zeer vriendelijk en professioneel Advirs

Geen verbeterpunten

Pluspunten

De website is heel duidelijk en overzichtelijk. De informatie is heel uitgebreid en er wordt aan alle aspecten van het omgaan met kanker en de behandeling daarvan gedacht. Ik was echt onder de indruk van de goede tips op gebied van eten en verzorging en het werkte ook heel troostend om in die onzekere tijd ook op deze " niet medische" manier aandacht aan jezelf te kunnen blijven geven. Vooral de banden met haar blijken fantastisch te zijn. Hiermee creër ik onder mijn mutsje of pet voor mijn kinderen hetzelfde beeld van mama. Ze hebben aangegeven dat ze dat geweldig vinden en een veel minder angstig gezicht dan een kale mama. De Jersey katoen van de mutsjes en petten zit ook veel beter dan de pruik die ik ook heb. Dank jullie wel.

Ik was echt geraakt door de cosmeticalijn zonder hormonen. Ik heb zelf ook een hormoongevoelige tumor. Deze zou wat mij betreft mogen worden uitgebreid! Deze kennis is niet alleen goed voor patiënten ; ik heb zelfs mijn vriendinnen al getipt over de hormonen in plastic verpakkingen. Jullie zouden met de glazen verpakkingen ook nog een anderen doelgroep ( de bewuste) kunnen bereiken!

Pluspunten

Snelle levering en leuke aanverwante producten. Informatie over mogelijk vergoeding van de producten via de verzekering.

Kortingscode werkte niet bij betaling achteraf.

Pluspunten

Hele goede service, en jullie produkt ziet er goed en verzorgt uit.

Pluspunten

Vlotte afwerking van de bestelling

Pluspunten

De snelle levering en de mogelijkheid van terugsturen, zo kan je meer bestellen om te passen. En het ruime aanbod.

geen idee

Pluspunten

ben gewoon heel erg tevreden, supersnelle levering.

Pluspunten

groot assortiment van fleurig tot classic snelle levering goed verpakt

zonnekleppen voor bij mutsjes petten in vrolijker kleuren vooral voor zomer

Pluspunten

snelle levering Sportbeha van superfijn materiaal!

geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Helaas waren er petten niet op voorraad. Zo was de keuze beperkt

Lijsterlaan 57

3853 TB Ermelo

+31 (0)85 065 66 33

Over mooihoofd

For English, see below Mooihoofd voor mooie hoofdbedekkingen! Wanneer je te maken krijgt met haaruitval, lijkt het alsof je een stukje van jezelf verliest. Juist daarom wil je je hoofd bedekken op een manier die bij jou past. Heb je haaruitval door bijvoorbeeld alopecia, chemotherapie of een andere aandoening? Wij helpen je graag met mooie oplossingen. Heb je vragen? Stuur ons jouw vraag per e-mail naar [email protected]. De webshop is altijd geopend! Welkom bij Mooihoofd +++++++++++++++++++++++ MyHeadwear.shop / Mooihoofd, for beautiful headwear! When you have to deal with hair loss, it seems like you are losing a piece of yourself. That is precisely why you want to cover your head in a way that suits you. Do you have hair loss due to, for example, alopecia, chemotherapy or another condition? We are happy to help you with beautiful solutions. Do you have questions? Send us your question by e-mail to [email protected]. The webshop is always open! Welcome to MyHeadwear.shop!