Pluspunten

Snelle levering ziet er verzorgd uit

Kan ietsje goedkoper

Pluspunten

Snelle levering van de produkten. Grote keuze Veel informatie en tips Pluspunt zijn ook de verzorgingsprodukten zoals olie en cream.

Zorg ook voor grotere maten mutsjes.niet iedereen heeft een klein hoofd.

Pluspunten

Na bestelling gaat de levering snel en goed.

Heb 2 keer een mutsje retour gestuurd en ik zou het op prijs stellen als je bericht krijgt per mail dat het ook is ontvangen bij Mooi Hoofd.

Pluspunten

erg mooi vallende mutsjes, fijne stoffen, snelle levering

verschillende modellen gebruiken voor foto's van mutsjes. dan kun je beter inschatten hoe iets staat

Pluspunten

Snelle levering, fijn!

Pluspunten

mijn bestelling werd de volgende dag al geleverd en voldeed helemaal aan mijn verwachtingen

geen

Pluspunten

duidelijke site

ik ben een bejaarde dame en kon alleen een bestelling plaatsen als ik mijn voornaam opgaf en kreeg het ook zo toe gestuurd . het was dat ik blij was met het gevondene maar ik heb overwogen om de order niet te plaatsen

Pluspunten

Vriendelijke mensen, goede hulp van de klantenservice (Joyce).

Doe geen zaken meer met DHL. Nog nooit is een pakkertje hier correct bezorgd en als je dan belt met DHL dan krijg je een grote mond. Bij voorkeur verzenden via Post.nl, dat gaat altijd goed. Tip 2: probeer contracten te krijgen met zieketekostenverzekeringen, omdat €150 vergoed wordt voor mutsjes, petten en sjaals. Omdat er geen contract is, kan ik dit nu niet declareren.

Pluspunten

prima producten voor een goede prijs. Goed contact.

Zou ik niet weten.

Pluspunten

snelle levering, grote keus. snelle reactie en ruiling bij verkeerd geleverd artikel

geen

Pluspunten

Prima! snelle service

Pluspunten

Mooie website

Kon een retour niet via Belgie doen, konden het niet terugzenden via postnl. Mijn zus heeft het dan meegenomen naar nederland om het daar te verzenden via postnl. Haar vriend woont in Geffen in Nederland. Spijtig kreeg niet veel hulp van klantendienst Mooihoofd wanneer ik dit hen melde. Het antwoordt was, wat raar probeer het opnieuw

Pluspunten

Alles in orde en verlopen volgens uitleg.

Pluspunten

Mooie sjaalmutsen en snelle levering.

Pluspunten

vriendelijke mensen

Ga zo door!

Pluspunten

mooi en duidelijke informatie

geen

Pluspunten

Leuke en goede mutsjes

Pluspunten

snelheid/ kwaliteit/ service

ook shawls verkopen met "knoop instructie" daarbij

Pluspunten

mooie kwaliteit, snelle levering

Pluspunten

correcte en snelle levering

Pluspunten

Overzichtelijk, veel keus, snelle levering.

N.v.t.

Lijsterlaan 57

3853 TB Ermelo

+31 (0)85 065 66 33

Over mooihoofd

For English, see below Mooihoofd voor mooie hoofdbedekkingen! Wanneer je te maken krijgt met haaruitval, lijkt het alsof je een stukje van jezelf verliest. Juist daarom wil je je hoofd bedekken op een manier die bij jou past. Heb je haaruitval door bijvoorbeeld alopecia, chemotherapie of een andere aandoening? Wij helpen je graag met mooie oplossingen. Heb je vragen? Stuur ons jouw vraag per e-mail naar [email protected]. De webshop is altijd geopend! Welkom bij Mooihoofd +++++++++++++++++++++++ MyHeadwear.shop / Mooihoofd, for beautiful headwear! When you have to deal with hair loss, it seems like you are losing a piece of yourself. That is precisely why you want to cover your head in a way that suits you. Do you have hair loss due to, for example, alopecia, chemotherapy or another condition? We are happy to help you with beautiful solutions. Do you have questions? Send us your question by e-mail to [email protected]. The webshop is always open! Welcome to MyHeadwear.shop!