Pluspunten

Ik koop al jaren mutsjes bij jullie en ben blij met de nieuwe kleuren iedere keer. De stof en pasvorm wordt ook steeds verbeterd. Ik ben heel tevreden.

Pluspunten

Modieuze betaalbare mutsjes Goede gebruikers beschrijving

Meer sjaalmutsjes met knoop / lint aan achterzijde, knoop / lint geeft niet zo,n kaal gevoel in je nek ( vrouwelijker)

Pluspunten

De mutsen zien er leuk uit heel vrouwenlijk en zitten fijn ondanks waar je ze voor nodig hebt. is dat toch belangrijk !

nee hoor alles ok niets veranderen

Pluspunten

Vlotte levering en keurige nota voor de zorgverzekeraar.

Pluspunten

Heel prettig dat de levering snel is!!

Pluspunten

vlotte levering , omruiling, en terugbetaling Voldoende keuze

Pluspunten

Duidelik en veel info

Pluspunten

Mooi assortiment, snelle en discrete levering

Geen

Pluspunten

Alleen de naam van het bedrijf is al positief. Mooihoofd !!

Zo doorgaan.

Pluspunten

Meer sport beha's van zacht materiaal

Pluspunten

Goed overzichtelijk

Ik heb veel zomer kleding in oranje . Zal mooi zijn als en een passende luxmutsje of sjaaltjesmuts komen

Pluspunten

Duidelijk en overzichtelijk mooie producten voor een redelijke prijs Snelle levering

Een hoofddoek waar ik een tweede van wilde was verder alleen in donkere en herfsttinten leverbaar deze kleuren staan mij niet Dus graag zowel herfst als lentetinten aanbieden

Pluspunten

Eenvoudig te bestellen, snelle levering

Pluspunten

Nette levering en het product is ook goed

Ik vind de kleuren die onder het product staan niet overeenkomen met de kleuren wanneer je het product aanvinkt.

Pluspunten

Ik kan niet meer zonder het oksel kussentje !

Nee.

Pluspunten

Na een mailtje met een vraag kwamen ze met een goede tip om iets anders te proberen. Terugsturen (van een ander product, want hun tip pakte heel goed uit) is probleemloos verlopen.

Pluspunten

goede overzichtelijk website / goed en duidelijk aanbod diverse relevante producten / mooie kwaliteit en prettig draagbare mutsjes

geen verzendkosten [3.95] bij bestellingen boven de 60 euro; beetje coulance lijkt me op zijn plaats, als het bedrag van de bestelling 59.75 euro bedraagt

Pluspunten

Bij telefonisch contact werd ik prettig te woord gestaan. Geduldige medewerkers. Begripvol.

Achteraf betalen is niet mogelijk indien er (te) veel bestellingen worden gedaan. Hierdoor moest ik twee bestellingen plaatsen. Vanwege retourzending werd het overzicht erg ingewikkeld. ( Wat is wel en wat niet betaald). Bij overzicht retourzending staan geen bedragen. Dit zou wel prettig zijn.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering, ruime keuze

Pluspunten

Het pakket is netjes verzorgd bezorgd

Zou graag de omtrek bij de mutsjes hebben . Omdat ik nogal een klein hoofd heb.

Pluspunten

Hele fijne producten waar je iemand blij mee maakt. Snelle verzending. Vlotte betaling.

Pluspunten

genoeg keuze

Lijsterlaan 57

3853 TB Ermelo

+31 (0)85 065 66 33

Over mooihoofd

For English, see below Mooihoofd voor mooie hoofdbedekkingen! Wanneer je te maken krijgt met haaruitval, lijkt het alsof je een stukje van jezelf verliest. Juist daarom wil je je hoofd bedekken op een manier die bij jou past. Heb je haaruitval door bijvoorbeeld alopecia, chemotherapie of een andere aandoening? Wij helpen je graag met mooie oplossingen. Heb je vragen? Stuur ons jouw vraag per e-mail naar [email protected]. De webshop is altijd geopend! Welkom bij Mooihoofd +++++++++++++++++++++++ MyHeadwear.shop / Mooihoofd, for beautiful headwear! When you have to deal with hair loss, it seems like you are losing a piece of yourself. That is precisely why you want to cover your head in a way that suits you. Do you have hair loss due to, for example, alopecia, chemotherapy or another condition? We are happy to help you with beautiful solutions. Do you have questions? Send us your question by e-mail to [email protected]. The webshop is always open! Welcome to MyHeadwear.shop!