Pluspunten

Duidelijke website Snelle levering Goede informatie over verzending en wanneer zending verwacht kan worden

Zou graag meerdere kleuren van een product kunnen kopen

Pluspunten

Mooie website. Zeer overzichtelijk. Veel informatie over chemokuren, haarverlies en goede tips.

Prijzen zijn redelijk hoog

Pluspunten

Goed service, ook bij retourzending!

Iets beknoptere uitleg bij retour zenden. Info is zeer uitgebreid.

Pluspunten

Leuke hippe mutsjes en petjes

Meer leuke dunne lange sjaaltjes die niet zo glijden.

Pluspunten

Breed assortiment, veel keuze. Telefonisch contact uitstekend en ook de snelle reactie als één van de artikelen even niet op voorraad is en later worden geleverd.

Pluspunten

Ruim assortiment, ook net even wat andere dingen dan ergens anders. Snelle, correcte, afhandeling en verzending: vrijdagmiddag laat besteld, dinsdag daarop al in de brievenbus.

n.v.t.

Pluspunten

Duidelijk, snelle en correcte bezorging

Geen

Pluspunten

Toon van de communicatie spreekt me aan, aantrekkelijke producten voor dit specifieke doel

Verkrijgbaarheid basics in basic kleuren

Pluspunten

Snelle service en gemakkelijke mutsen om op te zetten. Jullie site al een verschillende mensen doorgegeven, dat zegt genoeg denk ik.

?

Pluspunten

Duidelijke foto's. Keuze genoeg, maat, model kun je ook selecteren Retourneren is ook geen probleem

Geen

Pluspunten

Snelle levering. Fijne mutsjes. Snelle reacties op mails.

Pluspunten

Duidelijke uitleg en mooie productvoorstelling ,en de snelle levering zijn pluspunt .

Geen

Pluspunten

snelle levering, en snelle afhandeling van evt. retourzending

Pluspunten

ziet er leuk en gezellig uit. Rustig van opmaak. en de spullen zijn makkelijk te vinden. duidelijke modellen. Het mutsje slaap grijs , daar dacht ik van wat een vieze kleur dat past niet bij mij, maar het blijkt een perfecte te zijn om mee te slapen en te combineren met mijn vele sjaals. Hij valt niet af tijdens het slapen.

iets meer kleur gebruik, en verschillende modellen.

Pluspunten

Snelle service, duidelijke website. Bestellingsproces verloopt vlot en makkelijk.

Pluspunten

duidelijke site, snelle levering. Goede prijsverhouding.

Weet ik niet

Pluspunten

duidelijke afbeeldingen, goede uitleg , goede prijs en vlotte afhandeling van bestelling en betaling

Pluspunten

Overzichtelijk, veel keuze

Maatvoering....desondanks dat ik gemeten heb zijn de banden naar een paar uren toch te strak en moet ik de doek afdoen.

Pluspunten

stipt, vlugge levering

Pluspunten

Pluspunten

heel stipte en correcte levering

Lijsterlaan 57

3853 TB Ermelo

+31 (0)85 065 66 33

Over mooihoofd

For English, see below Mooihoofd voor mooie hoofdbedekkingen! Wanneer je te maken krijgt met haaruitval, lijkt het alsof je een stukje van jezelf verliest. Juist daarom wil je je hoofd bedekken op een manier die bij jou past. Heb je haaruitval door bijvoorbeeld alopecia, chemotherapie of een andere aandoening? Wij helpen je graag met mooie oplossingen. Heb je vragen? Stuur ons jouw vraag per e-mail naar [email protected]. De webshop is altijd geopend! Welkom bij Mooihoofd +++++++++++++++++++++++ MyHeadwear.shop / Mooihoofd, for beautiful headwear! When you have to deal with hair loss, it seems like you are losing a piece of yourself. That is precisely why you want to cover your head in a way that suits you. Do you have hair loss due to, for example, alopecia, chemotherapy or another condition? We are happy to help you with beautiful solutions. Do you have questions? Send us your question by e-mail to [email protected]. The webshop is always open! Welcome to MyHeadwear.shop!