Pluspunten

zeer overzichtelijk

grotere foto,s van de knoop instruktie

Pluspunten

Men verplaatst zich goed in hun cliënt

Geen

Pluspunten

Snelle levering en netjes verpakt. Veel keus en goede kwaliteit. Heel tevreden mee.

Op de site zou het fijn zijn als je ook op 1 door alle producten kan scrollen zonder filter. Dan weet je een beetje wat er te koop is. Daarna is een filter wel handig.

Pluspunten

Snelle levering, ruim aanbod

2 sterren: slechter dan verwacht

Prijs kwaliteit

Pluspunten

Snelle levering, ruim assortiment

Na retour een nieuwe nota waarop alleen de afgenomen artikelen staan ivm indien bij zorgverzekering.

Pluspunten

Ik heb al eens verbeterpunten aangegeven, het is leuk te zien dat er ook iets mee gedaan is (zoals bijv. enkele sjaaltjes om over een basismutsje te doen)

Pluspunten

Mooi product en snelle levering

Nvt

Pluspunten

Mooie website, duidelijke foto`s, mooie mutsjes met positieve reacties

Leveren via kialapunten om verzendingkosten te drukken.

Pluspunten

uiterst duidelijk en bij vragen word je deskundig geholpen.

Pluspunten

Veel keuze en mooi overzichtelijk gerangschikt

?

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede afhandeling van bestelling, erg snel in huis! Retoursturen makkelijk en gratis!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ze hebben alles voor wat ik nodig heb voor mijn operatie

Zorg dat ziekenhuizen patiënten doorsturen naar u site. Want artsen doen dat ook zelf en ik heb die informatie nooit gehad. Dat een oxelkussen bestond en handig is na operatie wist ik als borstkankerpatient niet. En de menu balk kan duidelijker vind ik.

Pluspunten

Overzichtelijk

Pluspunten

toegankelijk, mooie produkten.

Nieuwe website is mooi, maar moet nog er wennen. Ik moet nog veel handelingen doen voor ik het juiste heb.

bezorging moet echt sneller. Ik kreeg mijn bestelde artikelen pas 5 dagen later in huis. Er was beloofd dat het de volgende dag geleverd werd.

Op dit moment wil ik mijn beoordeling nog steeds rectificeren in: Het bedrijf Mooihoofd verdient van mij, volgens een onderdeel van het programma Radar, een hele warme douche! Nadat het bedrijf zelf signaleerde dat mijn bestelling, mede omdat dit een bestelling buiten Nederland betrof, niet volgens hun richtlijnen werd afgeleverd ben ik op een plezierige manier door Mooihoofd benaderd met een hele correcte uitleg voor de fout die niet bij de klant werd neergelegd. In de middag was er telefonisch contact en tot mijn zeer grote verbazing en verrassing ontving ik mijn bestelling (buiten Nederland) de volgende morgen om 9.00 uur in huis! De werkwijze, de gedrevenheid van Mooihoofd heeft mij zeer positief getroffen, een bedrijf met hart voor de klant alsook voor de eigen zaak en mederwerks. Een positieve ervaring - van hoe het ook kan - die ik zeker zal onthouden. De door mij ontvangen bestelling was van goede kwaliteit. Mooihoofd wil ik bedanken voor de wijze waarop zij mijn probleem hebben opgelost, menig bedrijf kan hier een voorbeeld aan nemen. Mooihoofd wens ik veel succes en blijf ik in de gelegenheid om tot het plaatsten van bestellingen.

Lijsterlaan 57

3853 TB Ermelo

+31 (0)85 065 66 33

Over mooihoofd

For English, see below Mooihoofd voor mooie hoofdbedekkingen! Wanneer je te maken krijgt met haaruitval, lijkt het alsof je een stukje van jezelf verliest. Juist daarom wil je je hoofd bedekken op een manier die bij jou past. Heb je haaruitval door bijvoorbeeld alopecia, chemotherapie of een andere aandoening? Wij helpen je graag met mooie oplossingen. Heb je vragen? Stuur ons jouw vraag per e-mail naar [email protected]. De webshop is altijd geopend! Welkom bij Mooihoofd +++++++++++++++++++++++ MyHeadwear.shop / Mooihoofd, for beautiful headwear! When you have to deal with hair loss, it seems like you are losing a piece of yourself. That is precisely why you want to cover your head in a way that suits you. Do you have hair loss due to, for example, alopecia, chemotherapy or another condition? We are happy to help you with beautiful solutions. Do you have questions? Send us your question by e-mail to [email protected]. The webshop is always open! Welcome to MyHeadwear.shop!