Pluspunten

Snel en gemakkelijk bestellen

Geen

Pluspunten

Snelle levering , kwaliteit van het mutsje en de bh zijn heel goed.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

de manier waarop dingen die mis gegaan zijn, goed opgepakt worden, zodat je als klant toch weer vertrouwen krijgt

heb de indruk dat de organisatie niet soepel verloopt. dat kan gebeuren, maar laat dat niet ten koste van de klanten gaan.

Pluspunten

Netjes overzichtelijk en klantvriendelijk

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijk, overzichtelijke webshop.

Geen mailtjes nasturen voor een beoordeling.

Pluspunten

Snel, deskundig, echt klantgericht en klantvriendelijk, flexibel, meedenken, fatsoenlijke prijzen. Dat alles precies op de momenten dat je zelf totaal in de war bent door de foute film waarin je zit. Heel prettig!

Verzendwijze van poeders, inmiddels al doorgegeven.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Het duurde eerst erg lang voor ik de bestelling binnen had, maar kreeg een telefoontje hoe dit kwam en kreeg er eenzefde mutsje bij in een andere kleur. Dat vond ik netjes !

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle service. Er was wat onduidelijkheid over een bestelling. Een mail gestuurd. Half uur later had ik ze aan de telefoon. Bestelling is daarna snel bezorgd

Ken de site nog niet zo goed/lang. Dus kan daar niets over zeggen

Pluspunten

Snelle levering, veel keuze, correcte afhandeling bij retour

Pluspunten

leuke fleurige mutjes voor een leuke prijs !

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

prima site mooie producten

niet

Pluspunten

Zeer duidelijke informatie. Snel doorsturen van de bestelde producten. Op internet ontdekte ik dit bedrijf. Ben er heel blij mee.

Pluspunten

Pluspunten

Snel duidelijk.prettige site

Nee Door gaan zo

Pluspunten

Veel keus

Weet ik niet

Pluspunten

snelle levering en snelle terugbetaling voor teruggestuurde artikelen

de mutsjes met applicaties komen nogal verfromfraaid aan en zijn niet in vorm te krijgen. heb díe dan ook teruggestuurd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Zeer vriendelijke en deskundige begeleiding en er wordt meegedacht over de keuze van het haarstuk. Ook heel positief, de eigenaresse komt naar je toe als je zelf niet in staat bent om naar de salon te komen.

Lijsterlaan 57

3853 TB Ermelo

+31 (0)85 065 66 33

Over mooihoofd

For English, see below Mooihoofd voor mooie hoofdbedekkingen! Wanneer je te maken krijgt met haaruitval, lijkt het alsof je een stukje van jezelf verliest. Juist daarom wil je je hoofd bedekken op een manier die bij jou past. Heb je haaruitval door bijvoorbeeld alopecia, chemotherapie of een andere aandoening? Wij helpen je graag met mooie oplossingen. Heb je vragen? Stuur ons jouw vraag per e-mail naar [email protected]. De webshop is altijd geopend! Welkom bij Mooihoofd +++++++++++++++++++++++ MyHeadwear.shop / Mooihoofd, for beautiful headwear! When you have to deal with hair loss, it seems like you are losing a piece of yourself. That is precisely why you want to cover your head in a way that suits you. Do you have hair loss due to, for example, alopecia, chemotherapy or another condition? We are happy to help you with beautiful solutions. Do you have questions? Send us your question by e-mail to [email protected]. The webshop is always open! Welcome to MyHeadwear.shop!