Pluspunten

Snelle levering! Leuke artikelen, veel variatie Erg blij met de gevoerde muts, erg prettig in draagcomfort Verzorgingsproducten fijn om te weten waar ik ze kan kopen

De maatvoering valt iets te klein uit. S/M neigt meer naar S dan M voor mijn hoofd met 57cm omvang. Het gaat net maar een maatje groter was fijner geweest. Helaas is die optie er vaak niet. Of anders en wellicht beter vermelden voor welke hoofdomvang het artikel geschikt in cm's en niet in S, M etc.

Pluspunten

Snelle verzending

Grotere collectie

Pluspunten

Goede producten met schappelijke prijs.

Bij de eerste opstart is niet gelijk duidelijk dat er ook bh te koop zijn.

Pluspunten

Werd snel geleverd

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Leuke artikelen

Zoek functie op hoofd omtrek

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

duidelijke website mbt de produkten, makkelijk op te bestellen en te betalen

Is een eerste bestelling, naam bij afleveradres op naam dochter gezet ipv naam moeder. Bestelling de derde dag nog niet aangekomen. Werk zelf tussen 9 en 17u zelf dus kon niet meer bellen naar de klantenservice, misschien uren wat uitbreiden? Bijv. van 9 tot 12u en 13 tot 18u. Klant een trackingnummer bezorgen van de dienst die het zal verzenden zodat men via die site zelf de bestelling kan opvolgen.

Pluspunten

De levering was erg snel, keurig verpakt, en het retourbedrag stond weer snel op de rekening.

Altijd gratis terugzenden...ook als je niet een nieuwe bestelling doet. Op pakbon een retoursticker plaatsen.

Pluspunten

Mooie, kwalitatieve producten Snelle bezorging Snel e-mailbericht dat het artikel dat tegenviel terugontvangen was en dat tot terugbetaling overgegaan zou worden

-Soepeler website, met meer overzichtelijke schakeling en onthoud- functie -Ik ga aan mijn ziekenhuis doorgeven als tip: informeer volgende patiënten op tijd, vóór de eerste chemo, dat het mogelijk is om mutsjes vergoed te krijgen van bijv. het CZ, MITS vantevoren toestemming is verkregen van de zorgverzekeraar. Op de dag dat ik zeker wist dat ik inderdaad al mijn haren zou gaan verliezen, heb ik linea directa vijf mutsjes besteld, en pas later las ik over de mogelijkheid tot vergoeding. -Jammer dat ik portokosten moet betalen als een artikel mij helaas toch niet staat en ik het terug moet sturen -Mijn eerste bestelling kwam op een moment dat ik net even niet thuis was. De producten zaten in een doosje. Dat is afgegeven bij één van mijn buren. Ik vond het rot om te zien dat er een expliciete fotosticker van "Mooihoofd" op de buitenkant van de doos stond. Ok, niks aan te doen. Maar als het was afgegeven bij mijn andere, borderline, buurvrouw, had ik dit echt heel erg vervelend gevonden. De tweede keer heb ik maar één artikel besteld, omdat er bijstond dat het via de brievenbus geleverd zou worden. In de e-mail die ik aansluitend kreeg, stond dat ik zelf thuis moest zijn bij ontvangst. Toen heb ik eerst uren gewacht, maar uiteindelijk móest ik echt even een boodschap gaan doen.... Gelukkig lag toen inderdaad een envelop op de mat toen ik thuiskwam, en geen kaartje met het huisnummer van één van mijn ongemakkelijke buren. Dat was een opluchting.Maar niet vo

Pluspunten

Het is allemaal heel duidelijk

Pluspunten

prima pet goede kwaliteit

Pluspunten

Minder foto's met paspop, ziet er realistischer uit.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

ruime keuze en goed kwaliteit

verzending duurde langer dan volgens de site belooft en in mijn geval had ik voor jullie gekozen ivm snelle verzending als je dan langer moet wachten dan belooft is dat zeer vervelend! zeker voor deze produckten

Pluspunten

snelle service, zeer informatief, fijn dat er ook een echt model gebruikt wordt en niet alleen een paspop

acties, aanbiedingen

Pluspunten

veel keus, goede website

Jammer dat je zelf moet betalen voor de retourzending als je ook artikelen behoudt.

Pluspunten

Pluspunten

Snelle en correcte behandeling van je bestelling die je binnen 24 uur in huis heb.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Grote collectie, mooi met foto's weergegeven

Op de foto's op de site staan hele leuke mutjes, petjes, maar vervolgens kan je die niet terug vinden om te bestellen.

Pluspunten

Duidelijk, snelle levering, goede producten!

Pluspunten

Overzichtelijk snelle levering . leuke petten

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Makkelijk vindbaar

Categorieën niet per se logisch voor gebruiker

Pluspunten

Goede kwaliteit en een snelle service

Pluspunten

Heel vlotte en snelle levering. Prijs kwaliteit heel goed

niet echt

Lijsterlaan 57

3853 TB Ermelo

+31 (0)85 065 66 33

Over mooihoofd

For English, see below Mooihoofd voor mooie hoofdbedekkingen! Wanneer je te maken krijgt met haaruitval, lijkt het alsof je een stukje van jezelf verliest. Juist daarom wil je je hoofd bedekken op een manier die bij jou past. Heb je haaruitval door bijvoorbeeld alopecia, chemotherapie of een andere aandoening? Wij helpen je graag met mooie oplossingen. Heb je vragen? Stuur ons jouw vraag per e-mail naar [email protected]. De webshop is altijd geopend! Welkom bij Mooihoofd +++++++++++++++++++++++ MyHeadwear.shop / Mooihoofd, for beautiful headwear! When you have to deal with hair loss, it seems like you are losing a piece of yourself. That is precisely why you want to cover your head in a way that suits you. Do you have hair loss due to, for example, alopecia, chemotherapy or another condition? We are happy to help you with beautiful solutions. Do you have questions? Send us your question by e-mail to [email protected]. The webshop is always open! Welcome to MyHeadwear.shop!