Pluspunten

Best veel keus

Bij mij kwam de maat van het mutsje niet overeen met de tabel

Pluspunten

duidelijk, gevarieerd aanbod , snel

geen idee

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooie kleur Mooi materiaal Snelle levering

Mutsje trekt tijdens het dragen op aan de achterkant.

Pluspunten

Redelijke keuze

Hoe recent is de folder?

Pluspunten

Website is goed overzichtelijk makkelijk te bestellen Direct betalen Bestelling vlot in huis

geen

Pluspunten

Overzichtelijke foto,s en tips. Helder voor mensen die voor het eerst op zulke sites kijken.

Na 1x iets bestellen heb ik nog geen goed beeld van het bedrijf. Dus ik heb hierover geen mening.

Pluspunten

ik heb twee bh's besteld met voorsluiting en vulling doordat ik in het ziekenhuis bij diverse zusters moet uitkleden hoor in gelijk: wat een mooie bh waar heb je die gekocht? De afdelingszuster heeft de naam van jullie web winkel gevraagd en zou die onthouden.

het is wat lastig om met een kant open de prothese er in te krijgen het is te doen, maar een kleine opening van boven zou makkelijker zijn.

Pluspunten

Alles verloopt eenvoudig en correct , niets op aan te merken . TOP !

Mieschien de modellen eens op echte hoofden presenteren !!

Pluspunten

snelle levering en goed.

De knoop methode iets uitgebreider beahandelen en er wat duidelijker bij zetten voor welke muts met sjaal dit geld.

Pluspunten

Overzichtelijk en redelijke prijzen.

Pluspunten

Overzichtelijk, makkelijk navigeren, duidelijke fotos

Die pop is zo lelijk. Je zou willen dat een echt model alle mutsen toont. Of een wat mooiere pop

Pluspunten

Mooie artikelen

Pluspunten

Overzicht.ijk

dacht in eerste instantie dat bezorging de volgende dag zou zijn, dat was onduidelijk voor mij. Totdat de mail aangeef dat het een aantal dagen kan duren. Verder niets

Pluspunten

Snelle service en levering

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Erg overzichtelijke site

Pluspunten

service ok

faktuur voor ziekenfonds niet volgens de regels - alleen betalingsbewijs - is geen officiele faktuur

Pluspunten

Netjes verzorgd, en goede keuzemogelijkheid. Overigens heb ik mijn aankoop nu gedaan, zonder dat ik een haarprobleem heb, eerder had ik dat wel door chemo.

Pluspunten

Geen negatieve opmerkingen.Zeer tevreden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Veel keuze, ruim assortiment. Snelle levering. Ik kreeg mijn geld heel snel teruggestort na retourzending.

gratis verzending/retour.

Pluspunten

Brede basiscollectie , vele kleuren

Basismutsjes zijn erg krap, geeft druk op hoofd. Ze zijn wel enigszins op te rekken

Pluspunten

ik ben heel tevreden met de mutsjes en sjaaltjes die ik gekregen heb

Lijsterlaan 57

3853 TB Ermelo

+31 (0)85 065 66 33

Over mooihoofd

For English, see below Mooihoofd voor mooie hoofdbedekkingen! Wanneer je te maken krijgt met haaruitval, lijkt het alsof je een stukje van jezelf verliest. Juist daarom wil je je hoofd bedekken op een manier die bij jou past. Heb je haaruitval door bijvoorbeeld alopecia, chemotherapie of een andere aandoening? Wij helpen je graag met mooie oplossingen. Heb je vragen? Stuur ons jouw vraag per e-mail naar [email protected]. De webshop is altijd geopend! Welkom bij Mooihoofd +++++++++++++++++++++++ MyHeadwear.shop / Mooihoofd, for beautiful headwear! When you have to deal with hair loss, it seems like you are losing a piece of yourself. That is precisely why you want to cover your head in a way that suits you. Do you have hair loss due to, for example, alopecia, chemotherapy or another condition? We are happy to help you with beautiful solutions. Do you have questions? Send us your question by e-mail to [email protected]. The webshop is always open! Welcome to MyHeadwear.shop!