Pluspunten

snelle reactie nadat het artikel niet in voorraad bleek te zijn zeer snel antwoord op mijn vraag ivm de nieuwe levering zeer snelle terugbetaling

Pluspunten

telefonisch contact gehad en erg vriendelijk, begripvol en vakkundig geholpen. keurig

Pluspunten

Snelle afhandeling.

geen

Pluspunten

Heldere site, snelle levering

Bij mutsjes zijn niet bij elke kleur mutsje foto's van de achterkant.

Pluspunten

Mooie collectie, snelle levering.

Pluspunten

Meedenken en zorgen voor een snelle service

Wellicht eenvoudiger/rechtstreeks betalen vanuit buitenland

Geen

Pluspunten

snel en gemakkelijk te bestellen.

Pluspunten

de maten zijn een beetje dubieus

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooie site Duidelijke plaatjes

Meerdere pogingen gedaan te betalen

Pluspunten

duidelijke foto's en omschrijving

Pluspunten

Mooie diverse producten van een goede kwaliteit. Goed betaalbaar en snel bezorgd waarbij alles keurig en hygiënisch was ingepakt. Het bedrijf komt professioneel en accuraat op me over. Jullie maken deze periode een stuk dragelijker!

Geen, zo doorgaan!

Pluspunten

Zeer goede en vriendelijke service

2 sterren: slechter dan verwacht

ik heb een postoperatieve bh van belvia besteld. Bh is prima maar ik stoor me verschrikkelijk aan de manier van verzenden. Bh zit in een klein doosje wat prima door de brievenbus kan. jullie doen er nog een grotere doos omheen waardoor het als een pakketje verzonden moet worden. hierdoor wordt er overbodig kartone gebruikt (milieu) en ik onnodig 3,95 euro betaal voor verzendkosten omdat het met selektvracht bezorgd moet worden.Laten we met zijn allen denken aan het milieu en de portemonnee. Om deze reden heb ik geen 2e exemplaar besteld terwijl ik die wel graag wil hebben.

Pluspunten

overzichtelijk en ruim assortiment

begrijp niet waarom er zowel echte modellen als poppen gebruikt worden voor de foto's. Ik denk dat je alles met echte modellen moet doen om een gelijk beeld te krijgen en zij kijken ook wat vriendelijker dan de poppen ;-)...Het lettertype mag groter wat mij betreft en ik heb het idee alsof er verschillende lettertypen gebruikt worden. Als laatste vind ik het persoonlijk handig om een terugknop te zien op een pagina, nu moet ik naar de index op links.

Pluspunten

mooie artikelen, veel uitleg erbij. Heb de 2 bestelde stuks juist aan gekregen, niks dan lof zeker en vast

geen

Pluspunten

Alles duidelijk en overzichtelijk.

Pluspunten

Overzichtelijk, extra informatie over haaruitval, kanker e.d. Naast de producten, duidelijke info over leveringen en bestellen. Overzichtelijke foto's en uitleg knopen sjaals e.d.

Pluspunten

gebruiksvriendelijk en redelijk overzichtelijk

weet niet

Pluspunten

GEWELDIG! Ik heb drie sjaals (met band) in verschillende kleuren. Ook de betaling verliep soepel. Eén sjaal (met mutsje) was niet meer in voorraad. Hier werd ik keurig van op de hoogte gehouden.

Zou het niet weten.

Pluspunten

snelle afhandeling!

Lijsterlaan 57

3853 TB Ermelo

+31 (0)85 065 66 33

Over mooihoofd

For English, see below Mooihoofd voor mooie hoofdbedekkingen! Wanneer je te maken krijgt met haaruitval, lijkt het alsof je een stukje van jezelf verliest. Juist daarom wil je je hoofd bedekken op een manier die bij jou past. Heb je haaruitval door bijvoorbeeld alopecia, chemotherapie of een andere aandoening? Wij helpen je graag met mooie oplossingen. Heb je vragen? Stuur ons jouw vraag per e-mail naar [email protected]. De webshop is altijd geopend! Welkom bij Mooihoofd +++++++++++++++++++++++ MyHeadwear.shop / Mooihoofd, for beautiful headwear! When you have to deal with hair loss, it seems like you are losing a piece of yourself. That is precisely why you want to cover your head in a way that suits you. Do you have hair loss due to, for example, alopecia, chemotherapy or another condition? We are happy to help you with beautiful solutions. Do you have questions? Send us your question by e-mail to [email protected]. The webshop is always open! Welcome to MyHeadwear.shop!