Pluspunten

Duidelijke en overzichtelijke en zeker ook smaakvolle site. Mooie producten.

Geen

Pluspunten

positief..zie verbeterpunten!

ik had het wel leuk gevonden, als er ook dames opgestaan hadden met hoofddoek en een bril...dan heb je wat meer zicht of je dat dan ook leuk zou staan. misschien nog wat meer mutsjes van acryl..dus wollig?.....ik heb nu zelf blote bol en geen pruik...maar nu met natte na zomer..voelt het al wat frisser..ook met mijn gekochte mutsje...en moet de winter nog komen?!

Pluspunten

Snelle bezorging en afhandeling..

Pluspunten

Zie boven

Het volgen van de bestelling. Ik kon alleen nagaan of de bestelling verzonden was, niet wanneer deze bezorgd zou worden. Bleek woensdag eind middag verzonden, maar pas zaterdag bezorgd, kon niemand op zaterdag bereiken met vraag over al dan niet bezorgen.

Pluspunten

De snelheid van leveren.

Pluspunten

Heb van de hoofddoekjes veel plezier gehad in Italië voelt prettig aan en staat goed.

Weet niet.

Pluspunten

Ruime keus. Mooie en duurzame stoffen! Fijne en duidelijke uitleg op de site bij de producten, maar ook bij de voorbeelden hoe een sjaaltje te knopen.

Geen, zo doorgaan!

Pluspunten

alle informatie voor handen en is duidelijk

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede en snelle service,kwaliteit zeer goed

Geen

Pluspunten

Duidelijke Web-site Snelle reactie bij vragen Snelle en goede afleveringen

Pluspunten

Ook al was het niet mogelijk om direct met iemand te spreken, het contact via e-mail was vlot en terzake.

Ga zo door.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

breed assortiment

Pluspunten

Duidelijk zichtbaar op internet en snelle levering.

Nog meer hoofddoeken aan toevoegen.

Pluspunten

Super snelle levering en was het goedkoopste

Pluspunten

gewoon goed en duidelijk

Pluspunten

heel snelle service

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

5 jaar geleden tips voor knopen van sjaals. Deze staan er nu nog steeds. Als " jonge meid" is het veel leuker en stoerder om sjaals en mutsjes te dragen in deze moeilijke tijd

Zelfde feit eigenlijk. Geen nieuwe ideen voor knooen van sjaals. Zelfde als 5 jaar geleden. Misschien een tip voor verbetering. Ook misschien meer seizoenskleuren van ondertops. Als voorbeeld: ik heb een geel mutsje( lekker fis in de zomer) en een zwarte sjaal. Hoe mooi zou het zijn om daaronder een fel gele top te hebben? Als accent?

Pluspunten

Goede service goed advies geen problemen met terugzendingen

Pluspunten

duidelijk, overzichtelijk, betaalbaar

Pluspunten

Mooi overzicht van alle producten Goede service wanneer een product niet goed is.

Pluspunten

Informatieve website, zoals bijvoorbeeld het knopen van diverse sjaals.

Lijsterlaan 57

3853 TB Ermelo

+31 (0)85 065 66 33

Over mooihoofd

For English, see below Mooihoofd voor mooie hoofdbedekkingen! Wanneer je te maken krijgt met haaruitval, lijkt het alsof je een stukje van jezelf verliest. Juist daarom wil je je hoofd bedekken op een manier die bij jou past. Heb je haaruitval door bijvoorbeeld alopecia, chemotherapie of een andere aandoening? Wij helpen je graag met mooie oplossingen. Heb je vragen? Stuur ons jouw vraag per e-mail naar [email protected]. De webshop is altijd geopend! Welkom bij Mooihoofd +++++++++++++++++++++++ MyHeadwear.shop / Mooihoofd, for beautiful headwear! When you have to deal with hair loss, it seems like you are losing a piece of yourself. That is precisely why you want to cover your head in a way that suits you. Do you have hair loss due to, for example, alopecia, chemotherapy or another condition? We are happy to help you with beautiful solutions. Do you have questions? Send us your question by e-mail to [email protected]. The webshop is always open! Welcome to MyHeadwear.shop!