3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

goede web-site

Verzenden volgens de tijdplanning die op de site staat en in het formaat zoals wordt aangegeven in de verzendmail. Ik had heel bewust op een bepaald moment besteld zodat ik thuis zou zijn bij de bezorging. De zending werd eerder geleverd en paste niet door de brievenbus terwijl dat wel werd aangegeven in de mail van verzending met als gevolg dat het pakketje bij de buren moest worden opgehaald.

Pluspunten

Fijn dat de voucher die ik bestelde voor mijn vriendin gelijk naar haar werd verstuurd. Ze was we blij verrast mee.

Ik had het fijn gevonden als er ook een kattebelletje gestuurd was naar mij, zodat ik wist dat mijn vriendin haar voucher had ontvangen (via mail). Nu dacht ik erover of ok wel/geen contact moest opnemen of de voucher verstuurd was. Verder ben ik erg positief over de site, het aanbod, de prijzen en de afhandeling van de aankoop.

Pluspunten

Quickly delivery nice and soft Sorry can't tell you more as I don't know dutch

Pluspunten

Goeie kwaliteit producten, goeie website, duidelijke communicatie tijdens bestelling en levering

maten van de mutsjes kunnen mss beter aangegeven worden. 1 mutsje is echt veel te groot en als patiënt ontzie je je de moeite om dan terug te sturen en een nieuw te bestellen. Mss afmetingen bij plaatsen?

Pluspunten

Snelle en correcte levering

Pluspunten

Mooi site Veel keus en correcte afhandeling van bestelling en verzenden

Nvt

Pluspunten

de website is goed

ik ben brildragend en dat is met het huidige aanbod van mutsjes en zogenaamde petten niet plezierig. In het seizoen 2009/2010 hadden jullie wel goede petten en een prettige bijkomstigheid was dat ze minder opvielen. ik heb helaas ervaring. 3e keer borstkanker 2e keer chemo enz.

Pluspunten

Jullie websitenaam is to the point. De modellen die jullie gebruiken zijn realistisch en dat vind ik erg prettig. Het voelt alsof "een vriendin" haar favorieten aanbeveelt, in plaats van dat je in een webshop onpersoonlijk shopt. Er gprettig.

Pluspunten

heb alopecia,en draag maat haarwerken. Vind het leuk dat ik jullie site ontdekt heb,als ik geen zin heb, om een haarwerk op te zettenkan ik een leuk petje van jullie van jullie dragen. Ik heb er nu 2 in huis.

het is goed en duidelijk

Pluspunten

Snelle levering en mooie bh. Maat na opmeten toch erg strak. Hoop dat hij iets gaat uitrekken. Mijn omtrek is 80 en ga nu toch een XL bestellen. Maat tabel klopt dus niet :(

Maat tabel aanpassen. Door operatie geen tijd om te ruilen:(

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Leuke mutjes

Maar ik zit al met een probleem en dan zijn de muntjes zo duur.

Pluspunten

Snelle levering en volop keus

Pluspunten

Top service !!!!!!

Pluspunten

Zeer goede klantenservice!!!

Pluspunten

Veel keuze, duidelijke beschrijvingen. Zeer snelle levering.

geen

Pluspunten

leuke sortering

???

Pluspunten

Heel netjes , zonder toeters en bellen maar heel duidelijk

Eigenlijk zou ik er geen weten

Pluspunten

Fijne klantenservice.

Wat meer aanbiedingen. B.v. bij aankoop van 2 mutsjes, een eenvoudig katoenen mutsje cadeau...?

Pluspunten

Heel makkelijk te bestellen en snelle levering. Duidelijk contact via email, graag weer!

Lijsterlaan 57

3853 TB Ermelo

+31 (0)85 065 66 33

Over mooihoofd

For English, see below Mooihoofd voor mooie hoofdbedekkingen! Wanneer je te maken krijgt met haaruitval, lijkt het alsof je een stukje van jezelf verliest. Juist daarom wil je je hoofd bedekken op een manier die bij jou past. Heb je haaruitval door bijvoorbeeld alopecia, chemotherapie of een andere aandoening? Wij helpen je graag met mooie oplossingen. Heb je vragen? Stuur ons jouw vraag per e-mail naar [email protected]. De webshop is altijd geopend! Welkom bij Mooihoofd +++++++++++++++++++++++ MyHeadwear.shop / Mooihoofd, for beautiful headwear! When you have to deal with hair loss, it seems like you are losing a piece of yourself. That is precisely why you want to cover your head in a way that suits you. Do you have hair loss due to, for example, alopecia, chemotherapy or another condition? We are happy to help you with beautiful solutions. Do you have questions? Send us your question by e-mail to [email protected]. The webshop is always open! Welcome to MyHeadwear.shop!