Pluspunten

Duidelijk info, product sluit goed aan bij de wensen.

Pluspunten

Duidelijke correspondentie

De post is wat langer onderweg dan aangegeven.

Pluspunten

Snelle en nette levering

Jullie kleuren (Topplus-mutsjes) zijn erg hard voor mensen met kanker. Ik ging er slecht van uitzien. Natuurlijk hangt dat af van je huidkleur, maar vriendelijker kleuren voor bleke mensen zou beter passen. Verder vond ik de Topplus erg strak, terwijl ik zelf een klein hoofd heb. Uiteindelijk passen de chillout-mustjes beter bij mijn stijl en daarvan vond ik meer keus en betere prijzen bij hoedshop.

Pluspunten

Duidelijke site. Fijne instructie filmpjes

Geen

Pluspunten

Snel gevonden op de website

Pluspunten

Leuke mutsjes van goede kwaliteit en fijn om te dragen

Geen

Pluspunten

snelle levering. product past prima.

Pluspunten

Goede en discrete levering, goede communicatie bij manco

DHL leveringssite is wat onduidelijk over leveringsdata/-tijd, daarom eerste leverdatum gemist. Maar ze komen wel hun nieuwe afspraak na.

Pluspunten

Snelle levering en fijn materiaal, alleen jammer dat er geen hoesjes zijn voor de light breast puffs zodat je er ook mee kan zwemmen

Pluspunten

de eigen ontwerpen

2 sterren: slechter dan verwacht

Voor retourzendingen een bedrag aftrekken van het totaal van de terug te ontvangen zending, vind ik belachelijk. Omdat maat te klein was en ik vergelijk wilde hebben, heb ik afzonderlijk de 2 bh's retour gezonden en werd daarom 2x €3,50 van mijn retour ontvangen bedrag afgetrokken. Daarom zal ik deze website niet aanbevelen.

Pluspunten

Mooie, duidelijke website, mooie producten en handige tips.

Pluspunten

Snelle levering naar Belgie, goed product.

Pluspunten

Wat ze aanbieden klopt volkomen..zeer mooie artikelen die hun prijs dubbel en dik waard zijn Prijsverhouding met wat je ervoor krijgt is echt njks op aan te merken..ben echt zeer tevreden.

Pluspunten

Ik zocht contact omdat ik een vraag had. Het was al 21:00 uur geweest en toch kreeg ik dezelfde avond nog reactie!

Geen

Pluspunten

Fijn dat Mooihoofd zo'n duidelijke uitleg heeft om een goede keuze te maken welke bh het beste is voor jouw situatie. Het was voor mij de eerste keer op deze site i.v.m. borstkanker. Uiteindelijk met hun informatie uitgekomen op een goed ondersteunende bh die geschikt is voor zowel borstamputatie, borstbesparende operatie en voor bestraling. De bh zit ook erg prettig. Dank jullie wel Mooihoofd om op deze wijze een keuze te vermakkelijken in een periode waar veel op je afkomt!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooie hoofd bedekking

Maten zou erg fijn zijn ..en als er wel is dan is ht top!

Pluspunten

Ruime keus. Ook goede info over bepaalde producten.

Geen.

Pluspunten

mooie kwaliteitsvolle producten, goede service

Pluspunten

Mooi geëtaleerde producten op de site.

Lijsterlaan 57

3853 TB Ermelo

+31 (0)85 065 66 33

Over mooihoofd

For English, see below Mooihoofd voor mooie hoofdbedekkingen! Wanneer je te maken krijgt met haaruitval, lijkt het alsof je een stukje van jezelf verliest. Juist daarom wil je je hoofd bedekken op een manier die bij jou past. Heb je haaruitval door bijvoorbeeld alopecia, chemotherapie of een andere aandoening? Wij helpen je graag met mooie oplossingen. Heb je vragen? Stuur ons jouw vraag per e-mail naar [email protected]. De webshop is altijd geopend! Welkom bij Mooihoofd +++++++++++++++++++++++ MyHeadwear.shop / Mooihoofd, for beautiful headwear! When you have to deal with hair loss, it seems like you are losing a piece of yourself. That is precisely why you want to cover your head in a way that suits you. Do you have hair loss due to, for example, alopecia, chemotherapy or another condition? We are happy to help you with beautiful solutions. Do you have questions? Send us your question by e-mail to [email protected]. The webshop is always open! Welcome to MyHeadwear.shop!