Ik ben geweldig geholpen door Dhr. Rabah. Ik had een negatieve BKR registratie (A1H) lopen bij ING bank N.V. Deze wilde ik graag laten verwijderen en nam dus contact op met Dynamiet Nederland. Vanaf het eerste moment van contact werd ik uitstekend geholpen. Er werd aandachtig geluisterd naar mijn verhaal en er werd goed met mij meegedacht op een professionele en zorgzame wijze. De manier hoe ik te woord werd gestaan heb ik als zeer plezierig ervaren. Dhr. Rabah denkt echt met je mee en is creatief in het bedenken van oplossingen. Daarnaast is hij zeer bedreven in het in kaart brengen van iemand zijn financiële situatie en heeft hij een sterke overtuigingskracht. Het aanmaken van het dossier is een gedoe met het inleveren van alle documenten maar je wordt hierin goed begeleidt. Daarnaast werd ik per mail of telefonisch altijd netjes te woord gestaan als ik vragen had. Vervolgens had ik een verzoek ingediend maar de ING wilde helaas niet meewerken. Zij waren van mening dat hun belang groter was dan de mijne. Op advies van dhr. Rabah heb ik toen een klacht ingediend bij het Kifid. Ik had het dossier toegestuurd en het verweer van ING afgewacht. Tot mijn verbazing gaf de ING aan dat zij na heroverweging toch de registratie gaan verwijderen. Ik ben nu registratie vrij en kan ik eindelijk mijn leven invullen zoals ik dat graag voor ogen had. Ik wil Dhr. Rabah nogmaals bedanken voor zijn inzet en professionaliteit. Zonder zijn hulp was dit nooit mogelijk geweest. Mijn dank is GROOT!!

Geweldig geholpen

Mijn situatie was nogal ingewikkeld,het was een welles nietes verhaal met een instantie. Datum van vervallen registratie klopte niet met mijn beleving. Dynamiet deelde deze beleving en heeft het tot op de puntjes uitgezocht. En dit heeft geleid tot een schrappen van de registratie. Ik ervaar het contact met dynamiet heel goed, Heel duidelijk mailcontact en de telefoon gesprekken waren heel prettig en de het gevoel van meeleven was duidelijk aanwezig.

Dynamiet Is De Beste

Mijn ervaring en het samenwerking met Dynamiet Nederland heeft geen woorden om te beschrijven veel mensen hebben mij geadviseerd om niet te doen het zijn oplichters je ben aanbetaling kwijt je hoor niks meer van hun bla bla bla bla bla maar ik kan met m'n ogen dicht en hand in het vuur dat Dynamiet heeft mij op geteeld en niet op gelicht naar de hoogste resultaat ooit in korte tijd en samen hebben wij de gewenste resultaat behaald. Maar je moet wel eerlijk zijn en je zaken op orde hebben

van wanhopig naar hoopvol

Mijn worden zullen tekort schieten maar ik wil mijn ervaring delen! Sinds 2 maanden ben ik zomaar het Dynamiet tegengekomen via google. Omdat ik opzoek was of ik met negatieve bkr registraties een hypotheek zou mogen aanvragen om een huisje te kopen! Toen heb ik contact opgezocht om te kijken of ze iets voor mij zou kunnen betekenen. Eerlijk gezegd was ik wanhopig en zag ik totaal geen slagkans. Toch ben ik hiermee aan de slag gegaan!! Nadat mijn aanvraag goedgekeurd is door het bedrijf, heeft mw van Gulik mijn dossier in behandeling genomen. De manier waarop de communicatie verliep, de uitgebreide gestelde vragen inzake het ontstaan van registraties, gaf mij gelijk de indruk dat het bedrijf deskundig en serieus betrokken is om mij zo mogelijk te helpen. Ik ben heel goed geholpen waarbij alle 3 registraties binnen 2 maanden ( o.a. ook zware registratie) zijn verwijderd. Hiermee ben ik ontzettend tevreden!! Dankzij Mw. van Gulik en natuurlijk Dynamiet ben ik een stapje dichtbij mijn droomhuis te kopen. Het verhaal is lang maar zeker niet genoeg! ben je wanhopig , zie geen enkel slagkans vanwege registraties voor al als je een hypotheek wil aanvragen..etc dan raad ik je zeer aan zonder enig twijfel om contact op te nemen met Dynamiet .nl. Ze zijn deskundig, professioneel, transparant en gedreven... Nogmaals ontzettend dank mw. Gulik. Dank Dynamiet!!

BKR registratie met succes verwijderd

Ik had een BKR-registratie die me enige zorgen baarde, en besloot actie te ondernemen om deze te laten verwijderen. Het hele proces was buitengewoon professioneel en verliep soepel. Binnen slechts zes weken was de registratie succesvol verwijderd, wat precies binnen de beloofde tijdsperiode viel. Vanaf het eerste contactmoment werd ik vriendelijk en deskundig geholpen. Elke stap in het proces werd duidelijk uitgelegd, en ik voelde me goed geïnformeerd en begeleid. De communicatie was vlot en er was altijd iemand beschikbaar om mijn vragen te beantwoorden. Het resultaat was zoals gehoopt: mijn BKR-registratie werd volledig en tijdig verwijderd, wat een enorme opluchting was. Deze ervaring heeft mijn vertrouwen in het proces en de professionaliteit van Dynamiet Nederland versterkt. Ik ben zeer tevreden met het resultaat en kan de service ten zeerste aanbevelen aan iedereen die in een vergelijkbare situatie zit.

Super snel geholpen met het gewenste resultaat!

Heel fijn en super snel geholpen door Dynamiet NL. Het contact is persoonlijk en ze zitten er bovenop. Mijn aanvraag was met spoed ingediend en binnen een week kreeg ik terugkoppeling dat mijn 2 codering wordt verwijderd. Ontzettend blij met het resultaat. Nu kan ik alsnog mijn hypotheek krijgen.

Lisa van Gulik; snel, gedreven en vakkundig!

BKR A2 noteringen van EHF 3 stuks verwijderd! Deze registraties zorgden ervoor dat ik geen toekomstplannen kon maken, zelfs niet eens een telefoonabonnement kon afsluiten, laat staan samen met mijn vrouw een huis kon kopen. Dynamiet had meteen al ingezet op verjaring en het EHF kon niet aantonen dat zij de moeite hadden genomen contact met mij op te nemen in de afgelopen jaren. Na schriftelijk heen en weer verkeer en onderhandelen heeft juriste Lisa van Gulik het voorelkaar gekregen met terugwerkende kracht( 2016) de registraties bij het BKR te laten verwijderen en binnen een dag waren de registraties niet meer zichtbaar. De opluchting is onbeschrijflijk en de toekomstmogelijkheden voor mijn vrouw en mij zijn opeens weer "onbeperkt" . Er zijn geen sprookjes beloofd en er werd van meet af aan een heel realistisch scenario geschetst. Dynamiet inschakelen was echt het beste wat wij hadden kunnen doen. Dynamiet, Lisa onze dankbaarheid is groot! Wij wensen iedereen zo'n prettig verloop toe met hetzelfde eindresultaat!

Vriendelijke en professionele juristen!

Ik ben zeer tevreden met de zorgvuldige en professionele behandeling van mijn zaak. Vanaf het eerste moment werd er met mij meegedacht en gekeken naar de mogelijke oplossingen. De juristen van 'Dynamiet Nederland' zijn erg vriendelijk en professioneel. Ik zou het een ieder aanraden!

Ik weet het echt niet hoe het kon maar ze doen wat ze beloofden, het is niet eens half jaar geweest maar mijn 3 negatieve registraties die de laatste zwartste was, was met succes verwijderd!!! Ik weet niet of ik de namen mag benoemen maar mijn contact persoon en mijn aangewezen persoon de heer Walid.R was zo betrokken en zo energie vol dat ik van af het eerste gesprek met hem wist dat het gaat lukken zonder enige twijfel,bij deze wil ik iedereen bij de Dynamiet vooral de heer Walid.R duizenden keren bedanken. Jullie verdienen alle beste wensen van de hele wereld . Mensen net als ik die door onmacht en onwetendheid in problemen zijn geraakt worden door het systeem goed benadeeld maar dankzij jullie weer kunnen we onze weg vinden en normaal leven leiden. Ik en mijn familie zijn jullie erg dankbaar.

Doelgericht en professioneel!

Zeer professioneel en grondig. Doel was bij de eerste poging al behaald. Bij het uitblijven van een reactie, ging Dynamiet er direct achteraan.

Fijne, eerlijke en heldere communicatie

Het eind resultaat was positief en een succes tussen aanvraag en resultaat zat ong. 10 weken, maar net zo belangrijk was de goede en duidelijke communicatie met Vera en heel prettig ook het persoonlijke contact en niet alleen via mail. Ik werd netjes gebed met de stand van zaken en ook om me te feliciteren met het resultaat....ben heel blij dat het gelukt is maar alle lof voor de inzet van Vera ( en haar team )

Heel goed en snel geholpen

Erg tevreden met de service!

Niet een makkelijk proces, wel effectief.

Ik heb Dynamiet benaderd om mijn BKR registratie te verwijderen. Van te voren dacht ik dat het een makkelijk proces was. Deels door eigen invulling, maar ook deels door te weinig gedeelde informatie die door Dynamiet op voorhand werd verteld. Daarin geef ik mee, dat je je goed moet laten informeren over hoe de procedure en stappen eruit zien. Uiteindelijk ben ik goed geholpen. De uitkomst voor mij was dan ook positief met als gevolg een tevreden klant. Want het resultaat is wat telt en Dynamiet heeft de dienst geleverd die zij aanbieden. Dat is namelijk het verwijderen van een BKR-Registratie. Niets meer dan lovende woorden voor de organisatie. In het bijzonder dank heer W.R.

Super geholpen!

Super geholpen door Dynamiet! Kon altijd bellen om te vragen wat de stand van zaken waren met mijn dossier. Zeer tevreden.

100%tevreden, zeer doeltreffend.

Prettige communicatie en zeer doeltreffend, binnen enkele weken krijgt Dynamiet voor elkaar wat ons nooit gelukt was.

Goed geholpen

Super goede service

Beste service en efficiënt medewerkers. Ze hebben mij geholpen binnen 2 maanden was mijn bkr registratie weg, ik dank dynamiet voor hun supper goede personeel en proffesionele werkwijze.

Beste medewerkers van Dynamiet Nederland, Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor het fantastische werk dat jullie hebben verricht. Dankzij jullie professionele en doortastende aanpak is mijn BKR-registratie succesvol verwijderd. Jullie toewijding en expertise hebben echt het verschil gemaakt en hebben mij enorm geholpen. Vanaf het eerste contact tot aan het definitieve resultaat hebben jullie mij op een vriendelijke en transparante manier begeleid. Jullie hebben niet alleen mijn financiële situatie verbeterd, maar ook mijn gemoedsrust hersteld. Ik ben ontzettend dankbaar voor jullie inzet en de geweldige service die jullie hebben geleverd. Nogmaals hartelijk dank voor jullie uitstekende werk. Ik zal Dynamiet Nederland zeker aanbevelen aan anderen die hulp nodig hebben bij het oplossen van financiële kwesties. Jullie zijn een toegewijd en bekwaam team dat echt het beste voor heeft met zijn klanten. Met vriendelijke groeten Mladen Mladenov

Altijd goed te woord gestaan en geholpen dankjewel voor alles Mvg Justin ista

Geweldig geholpen!

Super snel geholpen, en met resultaat! Dynamiet top bedrijf zet zich echt in voor je!

Ik ben uitstekend geholpen

Door een aaneenschakeling van incidenten, deels mijn eigen schuld maar zeker ook deels de schuld van de zich zeer arrogant opstellende ABN AMRO heb ik een negatieve BKR aantekening gekregen. De hypotheek moet binnenkort overgesloten worden en dat kan bijna niet met zo'n aantekening. De bank zelf was na mijn telefonische overleg op geen enkele wijze van plan hieraan mee te werken. Ik heb hierna de firma Dynamiet benaderd met de vraag hoe zij mijn kansen inschatten om die aantekening ongedaan te maken. Zonder stellig te zijn werd mij uitgelegd dat dit een grote kans was. Het proces daarna verliep niet alleen snel maar ook zeer klantvriendelijk en efficient. Na 4 weken ben ik gebeld dat de aantekening verwijderd gaat worden. Ik heb daarom 2 conclusies: vermijd de ABN AMRO en Dynamiet heeft al mijn verwachtingen waargemaakt. Nogmaals bedankt.

Snel, efficiënt en effectieve service!

Dynamiet Nederland heeft mij uitstekend geholpen bij het verwijderen van mijn negatieve BKR-registraties. Hun service was snel, efficiënt en effectief. Dankzij hen is het voor mij weer mogelijk om een hypotheek of lening aan te vragen. Ik ben zeer tevreden over hun diensten en kan hen van harte aanbevelen!

Ik kan er heel kort over zijn! Zag al een tijdje reclame van dynamiet, maar werd huiverig na het bekijken van afleveringen van radar ofzo. Maar dacht wie niet waagt wie niet wint En besloot alsnog dynamiet in te schakelen Personeel was vriendelijk en heeft mij goed ingelicht over de werkwijze. Na de screening mijn zaak in behandeling genomen 2 maanden later was mijn registratie verwijderd. Thx in ieder geval voor mij zeker de moeite waard geweest

Beste Diovanni, Hartelijk dank voor je beoordeling. Het zou kunnen dat je een oude uitzending van Radar hebt gezien. De recentere uitzendingen laten echter zien dat we kwalitatief goed werk leveren en uitstekende resultaten boeken. Sterker nog, Radar schakelt ons tegenwoordig in voor advies. Voor meer informatie, zie: https://npo.nl/start/serie/radar/seizoen-19/radar_272/afspelen We zijn blij dat je voor ons hebt gekozen en dat we je hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Dynamiet Nederland

Met topsnelheid alles op een perfecte manier geregeld.

Binnen 1 dag heb ik direct een reactie ontvangen op mijn verzoek. Het is met een topsnelheid in vaart gezet en op een correcte wijze en nauwkeurig afgehandeld. Verder ben ik uiteraard over elke stap op de hoogte gehouden en voor eventuele vragen werd er ook contact met mij opgenomen. Ten slotte wil ik hierbij aangeven dat ik hartstikke tevreden ben met het manier van afhandelen van mijn dossier door Lisa. Ik adviseer zeer zeker Lisa van Gulik als procesjurist, voor het afhandelen van juridische problemen.

Super !!

Kan niks anders zeggen dan geweldig. Ook weleens fijn mensen die tenminste echt verstand van hun vak hebben. Super gedaan en ben super blij. Bedankt Lisa van Gulik.

Jacob Leendert van Rijweg 127

2713 HZ Zoetermeer

Over Dynamiet Nederland

Dynamiet Nederland is de specialist in het verwijderen van negatieve BKR-registraties. Wij staan consumenten bij die het niet verdienen om negatief geregistreerd te staan. Het verkrijgen van een hypotheek of lening wordt weer mogelijk gemaakt.