Heel secuur, klantvriendelijk, meedenkend

Goede service, klantvriendelijk en snelle levering.

Dank u wel voor uw fijne beoordeling. We hopen dat u geniet van alle producten. Heel graag weer tot een volgende keer!

Niets ontvangen

Beste ik heb nogsteeds mijn besteling niet ontvangen.

Het pakket heeft twee weken klaar gelegen op het afhaalpunt wat u gekozen heeft, u heeft het daar niet afgehaald. Dat is niet helemaal hetzelfde. U heeft in deze periode ook geen contact met ons gezocht. U krijgt een refund volgens onze voorwaarde voor uw bestelling.

Niks mis gegaan.

Verpakking was goed verpakt alles was in orde snelle bezorging en goede producten.

Fijn om te lezen, geniet van de producten en graag weer tot ziens!

Goede en correcte levering

Goede en snelle levering

Fijn om te lezen. Dank u voor uw beoordeling!

Helemaal leuk en lekker. Top service

Fijn om te horen! Dank je wel.

Netjes verzorgd

Alles is goed verlopen en verpakt en bezorgd.

Goed om dat horen! Graag weer tot een volgende keer.

Snel

Gewoon prima, niks te klagen.

Dat horen we heel graag :-) Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling in te vullen. Geniet van je bestelling!

Goede service ensnel

Fijn om te horen dat alles snel is bezorgd. Veel plezier van je bestelling!

makkelijke website

overzichtelijk, makkelijk te sorteren en snelle afhandeling/ levering.

Dank je wel voor je fijne beoordeling en dat alles naar wens is verlopen. Geniet van je bestelling en graag tot een volgende keer.

Topshop

Typische producten vlot geleverd tegen redelijke praten prijzen. Goed verpakt met aandacht voor het milieu. Afhaalverzending past daar ook bij.

Dank je wel voor je positieve review! En fijn dat je het waardeert dat we recyclen waar mogelijk, zo'n klein mogelijke doos gebruiken en de optie voor afhalen bovenaan te zetten zodat het makkelijker is om een milieuvriendelijkere keuze te maken. Alle kleine beetjes helpen! Veel plezier van je bestelling en graag weer tot ziens.

Top!!

Snel geleverd en ruim assortiment.

Dank je wel voor je positieve beoordeling! Geniet van je bestelling en graag weer tot een volgende keer.

Mijn dochter wilde deze trakteren op de BSO. Alles was prima.

Wat leuk! Een keer wat anders. We hopen dat het een succes was en dank je wel voor je beoordeling.

Snel geregeld!

Bestelling was snel binnen!

Vaker bij shop america besteld nooit problemen gehad. Snelle levering en degelijk verpakt.

Super fijn om te horen. Veel plezier van je bestelling en dank je wel dat een review hebt achtergelaten. Daar zijn we erg blij mee.

Dank je wel. Veel plezier van je bestelling! En graag weer tot ziens.

Geleverd zoals het hoort

1e keer, alles volgens de regels en beloftens.

Dank u wel voor deze fijne beoordeling. Gelukkig is alles goed gegaan, zoals het ook hoort. Geniet van uw bestelling en graag weer tot een volgende keer.

Altijd alles netjes verpakt

Goeie prijs, snel verzonden en alles netjes verpakt.

Fijn om te lezen dat het pakket snel is aangekomen! Geniet van je bestelling en graag weer tot een volgende keer!

Toppie

Top, mooi verjaardagscadeau

Leuk!! Hopelijk valt het cadeau goed in de smaak.

Echt gewelding

Dat is fijn om te horen. Geniet ervan en graag tot ziens!

Snel en goed verpakt binnen

Makkelijk te bestellen en snel binnen zodat we kunnen genieten van al het lekkers dat we hebben ontvangen.

Bedankt voor uw fijne beoordeling. ik hoop dat het genieten wordt met al dat lekker! We zijn u in de toekomst graag weer van dienst.

Lekkerrrr

Het ging makkelijk en supersnel en witte cacaopoeder is heeel lekker

Fijn om te horen! de witte is ook mijn persoonlijke favoriet. Graag weer tot een volgende keer!

snel en goed

snel en goed

Geniet ervan en bedankt voor het mooie cijfer! Graag tot een volgende keer.

Snel geleverd, goed verpakt

Fijn om te horen! Veel plezier van uw pakket. We zijn u graag weer van dienst in nabije toekomst.

Alles netjes en snel ontvangen

Goede prijs en snelle levering

Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Geniet van de producten!

Prima webshop

Netjes op tijd geleverd, alles keurig verpakt.

Super, geniet van je bestelling en graag weer tot een volgende keer!

De Tuinderij 17

3833SC Leusden

Over Shop America

Welkom bij Shop America, bij ons vindt u een selectie van de meest populairste en lekkerste producten uit Engeland, Schotland en Amerika. Zoals frisdranken, snacks, snoep en meer!