Waardeloze klantenservice

Na het plaatsen van een bestelling heeft PB per ongeluk mijn factuuradres ook als bezorgadres gebruikt, terwijl ik een ander afleveradres had opgegeven. Omdat er niemand aanwezig is op het factuuradres, heb ik direct de klantenservice gemaild. Zij erkenden dat er een fout was gemaakt, maar gaven aan dat ik het zelf moest aanpassen via de UPS-site. Helaas gaf de UPS-site een foutmelding, waardoor dit niet mogelijk was. Na een tweede mail kreeg ik hetzelfde antwoord, zonder verdere hulp vanuit PB. Hoewel zij ook alle verzendgegevens hebben, was mijn pakket inmiddels al retour naar PB. Vervolgens ontving ik een e-mail waarin werd aangegeven dat ik ook nog eens moest betalen voor de retourzending. Na nogmaals contact te hebben opgenomen, kreeg ik wederom een standaard antwoord zonder echte oplossing. Mijn verzoek om het pakket opnieuw naar het juiste, door mij opgegeven, adres te sturen (omdat de fout bij hen lag) werd volledig genegeerd. Uiteindelijk heb ik het pakket niet ontvangen en geen hulp gekregen, ondanks dat de fout duidelijk door hen is gemaakt.

ik ben PB

PB is echt een van mijn favoriet. Ze bieden een fantastische selectie van merken die elk hun eigen unieke stijl hebben. Elke keer als ik door de looks blader, krijg ik nieuwe ideeën voor mijn eigen outfits. De mix van kwaliteit en stijl maakt dat ik altijd iets vind dat perfect bij me past.

Begint echt te wennen!

Ja, de nieuwe PB.nl is even wennen, maar wat mij betreft is dat juist de charme! Elke keer als ik de shop bezoek, ontdek ik weer nieuwe items en toffe features die erbij komen, als je goed kijkt zie ik het wel. Het is duidelijk dat er hard gewerkt wordt om de site steeds beter te maken, en TOP die paginanummers zijn echt een uitkomst voor het overzicht. Laten we eerlijk zijn: Perfectly Basics blijft een super origineel en uniek bedrijf dat durft te vernieuwen, en ik geniet van de looks. Dus in plaats van te mopperen, laten we deze positieve vibes delen en PB.nl wat liefde geven! Jullie zijn geweldig!

Ik baal van de nieuwe website!

De collectie is helemaal mijn smaak en eigenlijk koop hoofdzakelijk mijn kleding op deze site, daarom toch nog een voldoende. Maar sinds de vernieuwing is er veel ergernis. Ik kan niet meer meteen zien in elke kleuren en maten het artikel te koop is en als ik die functies aan klikt verspringt alles weer naar het eerste artikel, dan moet ik weer opzoeken waar ik gebleven was. Het was voor mij een mooie overzichtelijke en klantvriendelijke site. Heel jammer!

Nieuwe website

Ik ben al jaren vaste en trouwe klant van PB. Sinds de nieuwe website is mijn plezier in winkelen bij PB bijna verdwenen. Ik kan niets meer vinden, het is onoverzichtelijk, de bestelgeschiedenis is verdwenen. In ‘nieuw in de webshop’ is niet meer duidelijk wat nieuw is, ik kan niet meer selecteren op alleen kleding. Er wordt nu een (klein) bedrag in rekening gebracht voor retourzendingen. Dat zou begrijpelijk zijn als de webshop verbeterd zou zijn. Dat is voor mij zeker niet het geval. Heel jammer. Misschien zit PB nog midden in het proces van aanpassingen en verbeteringen van de nieuwe website. Ik hoop het.

Ik mis de oude website

Ik ben een grote fan van jullie aanbod, maar zo jammer dat de nieuwe website minder mogelijkheden biedt dan de oude. Deze vernieuwing is zeker geen verbetering. Ook vreemd dat alle bestelhistoriek verdwenen is sinds de nieuwe site.

Slechte service

Onlangs kocht ik 2 jurkjes, waarvan ik er één heb geretourneerd. Dit jurkje is echter nooit goed aangekomen bij PB. Kennelijk heeft iemand mijn jurk vervangen door een waardeloze inhoud, Ik heb contact opgenomen met post.nl, maar zij geven aan dat niet ík, maar de webshop (=PB) contact met hun moet opnemen. Zij zouden opdrachtgever zijn. Ik heb diverse keren aan PB gevraagd of ze dit willen doen, maar ze reageren niet op mijn mail. Ze geven aan mij terug te bellen met een reactie, maar dat doen ze vervolgens niet. Ik ben erg teleurgesteld dat ze niet behulpzaam zijn richting hun vervoerder. En ik kan nu fluiten naar het retourbedrag.

Mooi vest! Goed verpakt en snel geleverd!

Mooie kwaliteits kleding! Altijd wat nieuws, goed omschreven!

Ommezwaai.

Uiteraard begrijp ik dat er zo nu en dan vernieuwingen en aanpassingen nodig zijn. Echter, vind ik dat betreffende ommezwaai geen vruchten heeft afgeworpen. De opzet is to much en te wanordelijk geworden. Tevens zijn de afbeeldingen en bijbehorende teksten petieterig en de site komt niet uitnodigend meer over. Terwijl PB eerder juist een prettige uitstraling kon weergeven. Ik ben al jaren klant en had het zeer gewaardeerd, dat er een mail was uitgegaan over de op handen zijnde veranderingen. Uit het niets is mijn geschiedenis van mijn account verdwenen en ik vind dit enorm jammer. Een nieuwe weg inslaan pakt helaas niet altijd goed uit….. Te gehaast en te rigoureus van start gegaan en niet stapsgewijs…zonde. Het laat onverlet, dat ik de collectie nog steeds mooi vind hoor. Alleen de sfeer mis ik, om nu de moeite te nemen, een bestelling te plaatsen. En zeker zal ik jullie met ja aanbevelen, omdat ik weet hoe prima het eerst was….

Wat is er toch gebeurd met Perfectly Basics?

Bestelde voorheen altijd met veel plezier bij PB: Hele goede, duidelijke en overzichtelijke website; mooie merken, uitgebreide collectie, heel makkelijk bestelproces, bijna altijd de volgende dag in huis en retouren werden snel afgehandeld. Nu is er een nieuwe website. Alle bestellingen, gedaan vóór 17/6, zijn verdwenen. Vind de site verder ook absoluut geen verbetering. Maar ook de retourafhandeling is belabberd. Stuurde een week geleden een item retour, gekocht op de “oude” website. Dit retour kon niet aangemeld worden omdat het vóór 17/6 gekocht was, maar kon met het bijgevoegde retourlabel gewoon teruggestuurd worden. Teruggestuurd op 20/6 en volgens de PostNL app ontvangen door PB op 21/6. Tot op de dag van vandaag, 27/6, nog steeds geen ontvangstbevestiging van mijn retour gekregen, laat staan een terugbetaling. De klantenservice is telefonisch niet te bereiken en op app of mail wordt verder niet gereageerd. Ordernr: 2332356. Klantnr: 212969. Als eea niet verbetert is PB mij kwijt als klant. Maar eerst maar eens zorgen dat ik het geld van mijn aankoop die ik retour gestuurd heb, terugkrijg. Zo jammer!

Nieuwe website is een drama!

Sinds de vernieuwde website werkt het echt niet meer naar behoren.

Nieuwe site werkt slecht

Item geretourneerd. Kon niet aanmelden voor retourneren. Verwarring omtrent levering. Ineens bleek ook dat er retour kosten worden afgeschreven. Op mijn mobiel vind ik nergens dat het zo werkt. Nieuwe website warrig. Geen fijne ervaring ermee. Hopelijk wordt het beter, op dit moment ga ik de site niet gebruiken en niet aanbevelen.

Mijn meest favoriete kledingzaak in Haarlem

Al jaren trouwe klant bij PB. Ruime keuze uit aparte merken die je vaak alleen in een klein boetiekje vindt in de smalle straatjes van een stad. Winkelen bij PB voelt alsof je in zo’n leuk winkeltje staat en al scrollend zelf door de rekken gaat. En nu verkopen zo ook nog mijn lievelings spijkerbroeken merk Lois! Ik ben en blijf fan!

Website minder prettig

Ik vind het moeilijker om door te nemen wat er in de collectie zit. Komt rommeliger over

Excellent sevice and really nice high quality products

Easy to order. Fast delivery and beautifully packed! For me it is pleasant to be able to select per brand, size and color. In just a view minutes I know if the item I am looking for is available.

Fantastisch aanbod van betrouwbaar bedrijf

Een mooie selectie aan kleding, goed in beeld gebracht. Ook heel fijn dat de kledingstuks gemeten zijn. Ik koop bijna alleen nog maar kleding bij Perfectly Basics.

Uitstekend service prachtige kleding fijn bedrijf

Kleding is prachtig. Prijs kwaliteit prima.

Prima webwinkel voor tijdloze kleding

Zo fijn om vanuit mijn eigen bureaustoel mooie en tijdloze kleding te kopen. Prima service en in de collectie is altijd wel iets passends te vinden. Vlotte levering en afhandeling van retouren.

Snel en betrouwbaar

Van begin tot eind top!

Mooie kwalitatief hoogwaardige kleding en het bestelproces verloopt vlekkeloos.

Altijd snelle service met een persoonlijke accent!

Mooie artikelen en kleding en schoenen. Vertrouwde kwaliteit op een paar items na waarvan de elastisine niet lang goed bleef met voorzichtig wassen helaas. De nieuwe site vind ik onoverzichtelijker. De oude site was vele malen duidelijker en eenvoudiger. Ik denk dat mensen het prima vinden als het onveranderd blijft. Waarom iets veranderen als het goed en succesvol is? Dat is mijn enige punt van positieve feedback. Hartelijke groet, K.

Fijne webwinkel

Fijne webwinkel met prachtige kleding ,mooie kwaliteit en merken. Snelle levering, en netjes verpakt.

Top producten en snelle service

Mooie producten, goede en snelle en persoonlijke service

In één woord: TOP

Bestel met enige regelmaat bij PB: Zeer overzichtelijke en makkelijke site, veel merken, grote collectie en duidelijke omschrijving van de producten. Het bestelde altijd de volgende dag in huis. Van harte aanbevolen.

Mooie webshop

Prima website met dito producten.

2 A Hofmanweg D

Haarlem 2031BH