Prima, snelle levering en de juiste spullen

Snelle correcte levering zonder al te veel moeite

Lopen geweldig

Klompen lopen geweldig, ik heb ze wel 1 maat groter gekocht dan mijn eigen maat.

Top Service

Ik had gelezen als advies 1 maat grotere instapklompjes te bestellen dat werd dus 42. Dit viel echter mee 42 te groot en moesten retour omdat wel mijn eigen maat 41 goed was geweest. Retour gestuurd en binnen 3 dagen had ik de maat 41 al in de bus met even een persoonlijke groet erop geschreven..Top

Erg klantvriendelijk en helpvol

Ik kwam aan op locatie 15minuten voor sluitingstijd om mijn kans te wagen, ze gaven aan normaal alleen op afspraak te werken maar ze vonden het geen probleem en hielpen mij goed en geduldig mee. Ik mocht meerdere klompen passen en als ik vragen had werden die goed beantwoord. Ik kreeg naderhand ook een factuur opgestuurd. Super lieve en helpvolle mensen!

Snelle levering. Goede kwaliteit. En netjes verpakt

Ik ben heel tevreden met mijn bestelling. Snelle levering wat er beloofd word. Veilig verpakt en een duidelijke retour brief erbij wat ook fijn in mocht dat nodig zijjn

Snel geleverd, lopen geweldig. Maat aanbeveling klopt perfect.

Comfortabel, wel andere kleur dan verwacht

De schoenen zijn heel comfortabel. Ik heb een maat groter dat normaal genomen en het past perfect! Wel is de kleur anders dan gewezen op de foto. Op de website is de klomp een donker blauw, maar in het echt is het meer turquoise dus dit is wel jammer

Service en kwaliteit

Zeer snelle verzending. Clogs van heel goede kwaliteit!

Mooie goeie kwaliteit!

mooi volgens levering.

prodct voldoet aan de verwachting.

Klompen besteld en in nog geen 24 uur al in huis. Zeer mooie degelijke kwaliteit en lopen super

Retour?

Oké alleen jammer dat ook porto moet betalen voor ruiling want 37 was niet helemaal maat 37 dus moest ik 38 laten komen!

Leuke klompen die lekker zitten

Studio Sanita heeft veel keus in printjes op de klompen. Op andere sites was de keuze minder. De klompen zijn prijzig maar het is echt waar voor je geld.

Klompjes lopen goed. Ben tevreden

Snelle levering and de klompen zelf zijn echt fantastisch! Ik werk er heerlijk op! Ze zitten goed en de printjes zijn echt leuk. Ik heb mij bij deze bij mijn andere collega's gevoegd die ze ook dragen en ook super enthousiast zijn!

Hele prettige ervaring

Zeer prettige ervaring, snel binnen gekregen en ook ruilen omdat ik de verkeerde maat had verging vlekkeloos en binnen een paar dagen

Aangename en mooie pedicure

Anne zorgde ervoor dat mijn nagels er piekfijn uitzagen na de behandeling. Ze deed haar werk erg secuur. Ze was steeds begaan met mij als klant. Erg tevreden over de pedicure en de behandeling van Anne.

Heel blij mee

Onlangs heb ik de klompen aangeschaft voor mijn werk in het ziekenhuis. De klompen zitten erg fijn en zorgen ervoor dat je een goede houding aanneemt. Daarnaast voelt het alsof ze voldoende steunen en de kleur is ook erg mooi. Ik ben zeer tevreden en zal in de toekomst zeker opnieuw gebruik maken van Sanita.

Voor het eerst klompen gekocht voor mijn werk hier, leuke printjes en zitten heerlijk

Wel even wennen….

Ik heb ze net en loop er per dag uurtje op binnen. Hak vind ik wat hoog en mis toch een enkelband.

prima service

Klompen besteld..volgende dag keurig bezorgd

Goed advies en snelle levering

Ik heb hier een bestelling geplaatst als alternatief voor instapklompen die niet meer worden vervaardigd. Het advies was bij een bredere leest een maat groter te kopen. Dat was in mijn geval zeker nodig. Nu nog afwachten of de kllompen na het inlopen blijven voldoen.

1 keer en niet weer!

Heb hele leuke sandalen besteld die keurig in mijn lengte maat aanwezig waren en ook keurig geleverd, maar zonder een breedte maat te vermelden. Ze waren van een smalle leest maar dat zie je niet op een plaatje. Helaas voor niks besteld, jammer, een gemiste kans wat mij betreft!

Fantastisch fijne klompen

Ik werk in een Dierenziekenhuis waar ik veel loop en sta. Ik loop erg prettig op de medische klompen, ook als de grond nat is hebben ze goede grip. Daarbij zien ze er superleuk uit. Kortom, ik ben heel blij met mijn aankoop!

Snelle levering. Andere dag al in huis . De medische klompen zijn van goede kwaliteit.

Jellinghausstraat 26 8

5048 AZ Tilburg