Filtre

Kussen is te klein voor onze grote hond

Ik heb het een na grootste kussen besteld, maar deze was evengoed te klein voor onze hond wil ze er echt lekker in weg kunnen zakken. Een nog grotere neemt teveel plaats in beslag.

mooi kussen

Hondenkussen is van goede kwaliteit en stevig. Ziet er zo uit als in de webwinkel staat. Mijn hondje vindt het erg leuk.

kwalitatief goede producten, goede service, snelle levering en perfecte verpakking.

Na melding ven een kleine fout in een binnenzak van een hondenkussen kreeg ik een snelle en royale oplossing. ben heel tevreden over jullie producten en de service.

Iedereen is fan van dit hondenkussen

Een prachtig kussen. We hebben een superlarge Scottish grey en dit staat heel sjiek. Onze grootste hond is 70 cm (schofthoogte) heeft ruimte genoeg. De honden liggen graag om beurten op het kussen en onze jongste dochter (12 jr) en ik ook. :-) Soms alleen en soms met een hond erbij. Er blijven bijna geen haren aan het kussen hangen en is daarom makkelijk te stofzuigen.

Snelle levering, goede kwaliteit.

De bestelde artikels werden snel geleverd. Het hondenbed is zéér mooi. Prachtige kleur en stof.

Slechte hoes snel kapot

De linnenhoes houdt de hondenharen vast. Maw de hondenharen zijn er niet vanaf te stofzuigen. De rits is na 5 maanden kapot.

Geweldig hondenbed!

Een geweldig fijn hondenbed. Lekker warm in de winter en goed ondersteunend. Sinds we het hebben ligt onze labrador nergens anders meer! Ze ligt er heerlijk relaxed op.

Zeer mooie en snelle service en goede kwaliteit

Op FB geschreven dat ik het jammer vond dat er alleen een ritssluiting in zat en geen klittenband. Toch 2 stuks besteld omdat ze er zo mooi uit zien. Zonder er specifiek op in te gaan hebben ze kosteloos klittenband aangebracht op de 2 kussens, een enorm fijne service ! Bestelling was hierdoor maar 1 dag vertraagd en desondanks toch heel snel binnen. Onze 2 labradors liggen heerlijk op de kussens en ze bevallen enorm goed.

Hele fijne en duidelijke service met een snelle reactie

Ik had een vraag over een losse hoes. Dit werd snel en duidelijk beantwoord waardoor ik de hoes de volgende dag al in huis had. Top!

Zeer goede kwaliteit kussen in mooie kleuren

Snelle levering. De honden liggen heerlijk in hun nieuwe kussen

Mooie kwaliteit en hele fijne service

Mooie kwaliteit en zeer goede service !

Op FB geschreven dat ik het jammer vond dat er alleen een ritssluiting in zat en geen klittenband. Toch 2 stuks besteld omdat ze er zo mooi uit zien. Zonder er specifiek op in te gaan hebben ze kosteloos klittenband aangebracht op de 2 kussens, een enorm fijne service ! Bestelling was hierdoor maar 1 dag vertraagd en desondanks toch heel snel binnen. Onze 2 Labradors liggen heerlijk op de kussens en ze bevallen enorm goed.

Bestelling nog niet ontvangen

Goedenavond, Onze bestelling is helaas nog niet ontvangen. Wij hopen snel van u iets te vernemen. Mvg Henriët Niendieker

Bestelling nog niet ontvangen

Goede site en snelle levering

Na jarenlang gebruik had de hoes van het hondenbed van mijn hond het begeven, maar gelukkig had ik binnen een paar dagen 2 nieuwe in huis!

Goede site en snelle levering

Mooi bed maar vulling niet fijn

Vulling is met “balletjes”. Als m’n hond erop wil gaan liggen komen er overal bulten. Niet gelijkmatig. Het beweegt daardoor enorm. Voor m’n hond van 35 kg niet fijn.

Mooi bed maar vulling niet fijn

7382 Minervum