Filtre

Goede kwaliteit snelle levering

Al jarenlang ervaring met Dogs companion,heb nu 3 bedden en 6 hoezen hebben al 5 mastinos overleeft door de sterke hoezen en slaapgemak voor de beestjes alleen jammer je moet wel al na twee maanden de balletjes al bij vullen met een hond van 80kg,maar verder een topkwaliteit!voor een goede prijs.

Is goed

Mocht wel wat meer in zakken, is net een klein beetje te klein. Voor mijn hond. En grote maat vind ik voor haar te groot.

Is goed

Geweldig!!

Via Google ben ik op deze website terecht gekomen. Overal waar je kijkt zie je saaie kleuren hondenkussens, maar hier hebben ze heel veel spetterende kleuren. Onze keus is op een paars kussen gevallen. Het bestellen ging heel makkelijk en binnen no-time hadden wij het kussen in huis. Het overtrof al onze verwachtingen, wij vinden de kleur super mooi en onze hond vind het kussen heerlijk liggen. Wij zijn super blij en mochten het kussen of de hoes ooit aan vervanging toe zijn, komen wij zeker bij dit bedrijf terug!!

Zeer voorspoedige levering na bestelling

Prima! Mooie zware kwaliteit hoes en mooie kleur!

Altijd tevreden

Dit is het 3e kussen voor onze hond en verschillende overtrekken gekocht en altijd zeer tevreden de kwaliteit en de service!

mijn hond vindt het kussen niet fijn, ik denk door de vulling

tot nu toe gaat mijn hond niet op het kussen liggen, ze is gewend aan een houten bak met kussen en nu voelt- denk ik-de nogal beweeglijke vulling niet prettig, Ik ga het nog met een steviger vulling proberen. Maar het is dus geen succes.

Top!!!

Mooie hoes Onze labrador slaapt er heerlijk op

Mooi product. Honden zijn er blij mee.

Toen ik mijn hondenbed bestelde was er een black friday actie. Bij het afrekenen werd ik gestoord en jullie zonden me toen een mogelijkheid om opnieuw te betalen toe. Die heb ik gebruikt. Alleen werd toen de volle prijs berekend. Dat was onplezierig.

Correcte snelle levering, mooi bed.

Overzichtelijke website, volop keuze, mooie kleuren en designs. Onze dwergteckel ruwhaar Nicky heeft een maat S kussen en ligt er heel erg graag op.

Hond ligt er heerlijk op.

Ligt niet meer op de bank sinds haar nieuwe hondenbed

Groot stevig bed waar je even aan moet wennen

Het is een groot stevig bed, waar de hond even aan moet wennen want hij is niet aan de korrels gewend. Ligt hij er niet op dan wel een van de neefjes/nichtjes en die vinden t ook super. Wel zou ik er een antislip aan de onderkant op zetten. Nu wil ie nog wel glijden als ie erop gaat.

Service en kwaliteit is goed

Mooie kwaliteit en snelle bezorging

Website is overzichtelijk. Kwaliteit is zeer goed en er is een snelle bezorging. Product voldoet volledig aan wat wordt beschreven. Koop al jaren bij dit bedrijf en het is nog steeds uitstekend!

7382 Minervum

Breda 4817ZH