Filtre

Snelle levering, heerlijk hondenkussen en leuk extraatje voor de hond erbij!

Goede website, snelle levering en we kregen er een cadeautje voor de hond bij, plus nog een zakje met hondensnoepjes…hele goede service dus! Onze Golden is echt super blij met zijn nieuwe kussen!

Goede levering echter jammer dat je zelfs voor retour label moet betalen

Een hondenkussen en extra kussensloop besteld. Snel geleverd met koekjes voor onze hond. Ik twijfelde over de maat en ja dat was helaas terecht. Doordat het kussen behoorlijk dik was bleek het ook een te klein kussens te zijn. Natuurlijk stond het al in de kleine lettertjes maar dat je zelfs voor het zelf printen van het retour label moet betalen vind ik niet kunnen. Omdat ik liever een andere vulling heb, heb ik geen nieuw groter kussen besteld.

duidelijke omschrijving op de website en snelle levering

Ik was op zoek naar een nieuwe hondenkussen voor een herdershond. Vanwege de duidelijke omschrijving op de website gekozen om tot aanschaf over te gaan. Gekozen voor de maat Large. Het kussen werd de volgende dag a bezorgd. Niet alleen ik, maar ook de hond zelf, zijn zeer tevreden over deze aaschaf.

Eenvoudige model,maar voor de hond geweldig ,kan geheel op zijn rug liggen.

Onze derde hond met jullie poef, eerst een kleiner dan een groter.Omdat hij volwassen en breder en groter wordt.Succes.!!!!!!!

Goed bereikbaar direct contact

Het kussen is niet de volgde dag niet geleverd, maar mail contact was goed en snel.

mijn honden vinden die vulling niks ze gaan er niet op liggen

kan ik een andere vulling krijgen want wordt een miskoop

Het kussen is goed maaaaar...

Het kussen is mooi, maar niet voor onze hond helaas, hij heeft artrose en kan niks met het kussen, misschien te veel vullen, voor hem dan. Maaaar... we gebruiken hem als zitzak, dat werkt top haha. Terug sturen kon waarschijnlijk niet ivm honden haar, daarom maar het beste van gemaakt. Zou hem bij kleine hondjes aanbevelen, maar niet bij grote honden, daar is het te hard voor. Heb geen afbeelding omdat hij er niet op kon liggen

Snelle levering, prima via mail te bereiken en snel antwoord ivm retourneren (maat was te groot vandaar retour)

Geweldige dierenspullen

Al meer dan 15 jaar klant en zeer tevreden

ik zou zo weer een bestelling plaatsen

Wij hebben gekregen wat we besteld hebben. En door de duidelijke foto's klopt alles ook nog, een lekker dik hondenkussen waar de hond zich heerlijk in kan nestelen.

Toen wij ruim 13 jaar geleden een Jack Russel pupje kregen, gingen we op zoek naar het allerbeste (en mooiste) kussen dat we voor haar kon vinden. Destijds zeer goed geslaagd bij Dog’s Companion. Onze Jack Russel, inmiddels 13,5 jaartjes ligt nog steeds als een prinses op haar heerlijke kussens. Wij hebben voor haar maat S en XS en vullen de kussens heel af te toe bij met de losse korrels. Ideaal.

Mooi product en snelle levering

Het hondenbed ziet er heel goed uit, de hoes ook goed qua kleur en stof conform foto op de website, alles dus helemaal naar verwachting en de hond ligt er graag op. Top!

Zeer snelle en keurige afhandeling van de bestelling.

Meedenkend en attent

Enorm attent terwijl ik de verkeerde maat aanvroeg door attente medewerker geholpen en daardoor toch de juiste maat gekregen.

Hondentroon

Snelle levering en heerlijk hondenbed voor mijn Engelse Stafford

Prima, snelle service en correct produkt

Zeer goed product en snelle levering

Goede kwaliteit en mijne grote knuffelbeer geniet er zeker van

Honden vinden het niet fijn

Kussen is mooi, een tweede hoes erbij gekocht. Maar door het geluid van de bolletjes, en de een is zwaarder dan de andere hond, geen pretje erop te liggen. Juist een grote maat gekocht

Belofte voor 15 uur besteld niet waargemaakt

Had 2 maal een ticket gestuurd dat ik op maandag ruim voor 15 uur besteld had maar niets op dinsdag ontvangen. Geen enkele reactie op mijn tickets. Uiteindelijk het bestelde wel ontvangen (wat mijn hond binnen een uur compleet verwoest heeft). Maar het niet reageren heb ik als erg klantonvriendelijk ervaren.

Kwaliteit

Snelle levering, goede verpakking en een geweldige inhoud! Mijn hond is dolgelukkig met zijn nieuwe kussen en ik ben blij met het prachtige dessin!

Ik heb al veel manden hier gekocht erg goed

Paar jaar geleden zat er soms nog al eens verschil in de hoeveelheid korrels. Nu is het momenteel gewoon weer goed. Ik vind ze zo fijn omdat de korrels niet nat worden ook niet als er een ongelukje op gebeurt.

Teruggestuurd hondenbed en losse hoes

Na retour is alles netjes terug betaald duurde wel even maar is gedaan...

Opnieuw een comfortabel en stijlvol hondenbed!

Onze vierde hoes in 20 jaar. Binnen kussen met nieuwe korrels weer aangevuld. Zeker een duurzaam product!

Goede kwaliteit

Goede stevige kwaliteit, echter er mag wel een grotere ritssluiting in.

Droogt heel langzaam

Het valt heel erg tegen er staat geen wasvoorschrift in en ook niet of het in fe centrifuge kan. Verder heel snel vies!

7382 Minervum

Breda 4817ZH