Filtre

Wat een prachtig mooi en heerlijk kussen !!

Onze hond geniet met volle teugen van zijn kussen. Hij ligt er HEEL lekker op, bijna jaloersmakend. Voordat hij gaat slapen, graaft hij zich lekker in en is dan zo vertrokken, snurk…snurk. Bovendien kleurt dit kussen prima in ons interieur, staat erg gezellig. Tegelijk met het kussen ook de reserve hoes erbij gekocht: erg goede tip !! Ons volgende kussen kopen wij vast en zeker ook bij Dogs Companion. Ik verwacht, dat dat wel even duurt, omdat het kussen van zeer goede kwaliteit is.

Fijn en mooi en snelle levering

Goede ervaring met dogscompanion. Aangeraden door vriendin en zeer goed bevallen.

Mooi kussen, erg blij mee.

Snel geleverd.

Geweldig ligkussen voor mijn hond

Kussen werd snel geleverd en mijn hond vind hem geweldig. Hij ligt er lekker op.

Onstabiel, hond wil er niet op

helaas wil mijn hond er geen gebruik van maken, te onstabiel/beweeglijk voor hem.

Slechte afwerking

Slechte afwerking van de hoes en de kussen is niet d emaay die is opgegeven scheelt 15cm

Snel en aquraat zowel de levering als het product

Goed bedrijf

Snelle levering en erg goede kwaliteit Onze herder is er erg blij mee

Prima maar jammer

De hond wil er niet op liggen. Helaas. De kinderen vinden het heerlijk. Hoe kan ik de hond erop laten liggen? Het zou fijn zijn als er wat dat betreft een aanwijzing bij zat Verder prima

Kwaliteit en goede service

Al vanaf het begin van dog’s companion bestel ik daar de hondenbedden,hoezen en navulkorrels. Nog geen enkele keer spijt van gehad.

Prachtige retriever lijn gekocht, erg blij mee. Snelle levering en mooi verpakt.

Snelle service en goed product

De kwalitatief goede mand was binnen 24 uur bezorgd. Ze reageren snel en bieden goede service.

Kussen L voor onze labrador is heel mooi.

Hond Borre moet erg wennen aan z’n kussen; hij ligt ahw op een berg. Is dit tijdelijk of moet er wat van de vulling uit?

Top kussen

Al jaren een mooie honden kussen voor onze hond. Nu was deze aan vervanging toe, direct weer een nieuw kussen besteld en geen moment spijt!

Hele fijne kussens met mooie hoezen.

De kussens met hoezen heb ik al heel lang. Ze blijven goed gevuld en de hoezen gaan meer dan 10 jaar mee, want zolang heb ik die kussens al. Ik raad ze elke hond aan. Ze hebben bij mij nooit de behoefte gehad om op de banken te gaan, omdat ze het heerlijk vinden om op de kussens te liggen.

Prima.

De hondenriem ziet er mooi uit.

Prima.

Goede snelle service! Prima hondenkussen, beide honden liggen er graag op!

Per ongeluk dubbele bestelling geplaatst. Was snel geregeld. Het kussen en de hoes die we binnen kregen wordt gelijk gebruikt en onze Mechelse Herder vindt het fantastisch!

Zeer goed product, dpd geen goede bezorging

Ik ben al jaren klant en zeer tevreden van jullie kussens, hoezen, etc… net zoals de hond die er heel graag op slaapt en ligt! Jammer genoeg is dpd niet de bezorgservice die dezelfde standaard levert. Het pakket ging op dinsdagnamiddag toekomen, tegen 18.00 kreeg ik bericht dat er een probleem was. Er kon niet geleverd worden en het pakket ging terug naar het depot. Terwijl ik de hele tijd thuis was… Op woensdag een tweede poging ondernomen om het opnieuw te laten leveren en opnieuw kwam er niemand opdagen. Uiteindelijk na een telefoontje naar dpd werd ik ervan verzekerd dat het pakket in een dpdpunt op donderdag zou geleverd worden. Gelukkig is het pakket niet kwijtgeraakt! Misschien is postnl of bpost een betere bezorgservice?

Heel fijn hondenbed!

De bestelling was snel gemaakt door de duidelijke informatie. Mijn hond lag de volgende dag al op z’n nieuwe kussen! (Het oude kussen was na 10 jaar en 2x opvullen wel toe aan vervanging!) Voor de hond zat en nog een verrassing bij de bestelling. Leuk, dankjewel!

Goede kwaliteit

Stevig en voelt fijn aan. Atent, hondenkoekjes erbij gekregen.

Goede ervaring. Langere besteltijd zou prettiger zijn: vóór 22.00 uur besteld wordt de volgende da…

Goed, maar kan altijd beter. Zie hierboven

Snelle service, goede kwaliteit

Het kussen was geheel naar verwachting en tot mijn grote verrassing zat er een zakje hondenkoekjes bij. Onze hond was dan ook zeer tevreden.

Goede verwachtingen

De hoezen zijn nog niet voldoende getest om het echt te beoordelen. Echter de stof ziet er sterk uit en verwacht dat ze lang mee gaan. Als vulling het ik memory foam in plaats van schuimballetjes. Daarom is de rits aan de korte zijde wat lastiger om er overheen te trekken.

Mijn hond ervaart het niet als prettig product

Omdat mijn 1e hond veel plezier had met het hondenkussen besloot ik voor onze 2e hond er ook een aan te schaffen. Ze kijkt er zelfs niet naar om. Zo jammer. Product retour

7382 Minervum

Breda 4817ZH