Filtre

Prachtige hondenkussensslopen

Weet echter nog niet, hoelang ze meegaan!

Snelle levering en Goede service

Super leuke okergele ribstof hoes besteld, stof blijkt niet heel sterk te zijn. Contact gehad via de mail met dogs Companion en hebben het prima opgepakt en geregeld

Goeie kwaliteit en fijne service.

Uitstekende ervaring

Prima hondenkussens en met name de vuilafstotende hoezen zijn heel prettig. Er blijven geen haren aan zitten en ze zijn in een ommezien gewassen en gedroogd.

Levering goed, echter rits direct kapot

Op zich ben ik blij met mijn aankoop, het werd snel geleverd en ik vind de kwaliteit van de kussenhoes erg goed. Echter ging bij het eromheen doen direct de ritsluiting kapot. Dus dat is zonde.

nadat ik maar eens gebeld heb na (10)dagen . Is het bed aangekomen.

hondje moet er nog aan wennen maar dat zal wel lukken.

Héél fijn, MOOI, en betrouwbaar

Prettig, bestellen is eenvoudig doordat alles duidelijk omschreven is. Prachtige hoezen, product voldoet aan de wensen van mij.

hond is er blij mee

Mooi kussen

Hond wil er niet op

Helaas zoeken onze honden, 5 stuks, het kussen niet op. Ook de katten vinden het niets, zij liggen wel op de matrasmanden maar niet op het balletjes kussen. Wel heel erg jammer, de hoes is erg mooi en van goede kwaliteit voel ik.

Mooi kwaliteit

Mooie kwaliteit...snelle levering

Ik vond het kussen prachtig, mijn hond niet

Mooi kussen maar als de hond erop stapte was 1 kant gelijk plat en zat de vulling ergens anders. Kennelijk was het toch te ingewikkeld om dan een lekker plekje te creëren. Helaas!

Biedt perfecte vulling voor het hondenkussen en bovendien snelle service

perfect

kan ik alleen maar aanbevelen

Ik vind het product tegen vallen

Het is teveel gevuld, en ik heb een grote hond, die er eigenlijk maar voor de helft op gaat liggen omdat hij ervan af rolt. Ik had iets anders verwacht Kan niet meer terug omdat hij in gebruik is geweest Dat is Logisch.

Mooi product.

De kussen zag er mooi uit . Maar ik zocht een orthopedische kusssen. Verder zag het er mooi uit.

Redelijk

Redelijk

Precies wat ik zocht

Goede kwaliteit, goed passende binnenhoes, ben er erg tevreden over.

Altijd goed

Al vele kussens besteld. Dik tevreden. Goed product, makkelijk wassen. Hond slaapt er heerlijk op

Kan niet beter

Snelle en vriendelijke service, prima producten, snel verzonden en netjes bezorgd.

snel en kwaliteit

Al jaren hebben wij een kussen van Dog's Companion voor onze honden. Af en toe bijvullen, wat heel makkelijk gaat. Zowel de binnen- als de buitenhoezen zijn van goede kwaliteit en goed uit te wassen. De leveringen zijn altijd snel.

Prachtige bedden voor onze Woody & Zoë

Snelle levering. Prachtige hondenbedden, onze honden liggen er graag op. Veel keus en zal er in de toekomst zeker extra hoezen kopen, als ik een keer een nieuwe kleur wil.

Snelle levering goed produkt

Heb hun kussens en hoezen al 15 jaar nog steeds goed!

uitstekende kwaliteit producten en goede service

Ik ben telefonisch aardig te woord gestaan en emails werden snel beantwoord. Na een probleempje met de hoes van mijn hondenkussen kreeg ik kosteloos een nieuwe hoes toegezonden. Heel fijn!

7382 Minervum

Breda 4817ZH