Filtre

Goede afhandeling

Duurde even voor ik bericht kreeg, maar verder netjes afgehandeld.

Degelijke kussen

Degelijk nateriaal

Heerlijke mand

Snelle levering en mijn prinses is gek op haar ligzak. Heerlijk voor buiten in het zonnetje

Onze hond ligt er heerlijk op en dat is voor ons het voornaamste. Wat een prettige bijeenkomst is dat het kussen er in het interieur ook nog mooi bij past!

Hond gaat er niet op liggen

Bed ziet er goed uit, maar mijn hond gaat er niet op liggen. Dat ligt aan de vulling. Misschien omdat het geluid maakt? Het bed zakt ook niet goed in, blijft beetje bollig. Ik geef het nog niet op, maar het is wel teleurstellend.

Mooie lijn

Lange leren riem van nappa leer besteld. Lekker licht van gewicht, maar wel zeer degelijk.

De hoezen zijn van goede kwaliteit,passen altijd en zijn gelijk aan de foto.

Ik heb al 11 jaar hetzelfde kussen.Omdat je de hoezen kunt wisselen van stijl en kleur lijkt het steeds of je een nieuw kussen hebt. Doordat je het kussen kan bijvullen blijft het kussen lekker liggen voor hond en kat.

Prima levering mooi product

Correcte afhandeling van mijn bestelling

Mooie riem

Mooie riem hoop dat hij lang mee gaat. We hebben sl verschillende riemen gehad die het niet vol hielden. Het vertrouwen in een stevige riem is nu even weg dus hopelijk hebben we hier meer geluk mee

Goede kwaliteit. Maar niet voor onze zware hond

Het kussen is mooi en groot (140x85). Echter voor onze Duitse (Deense) Dog van 75 kg niet geschikt. De bolletjes vulling wordt naar de zijkanten geduwd waarna een onbehagelijke ligplaats voor de hond ontstaat. De randen worden hierdoor keihard en een te kleine, bijna lege plek om comfortabel te zijn. Deze zware hond kon en wilde er niet meer op liggen. Erg jammer. We hebben een ander kussen aangeschaft met een andere vulling

Mooie hoes

Mooie kleuren en stevig stof . Snelle verzending

Handig kussen waar onze hondjes heel veel plezier van hebben. De slopen zijn makkelijk vervangbaar en vooral van de waterafstotende hoezen ben ik fan. Zeer goede kwaliteit!

Na defect aan eerste bestelling kregen we al snel nieuwe hoezen toegestuurd. Geweldige service en ook snel bezorgd

super!

Gebruiken al jaren deze kussens , hebben er 2 in gebruik en een ganse reeks overtrekken . Degelijk materiaal dat mooi blijft en makkelijk was baar is , het allerbelangrijkste onze ierse terrier is er ook erg blij mee ! Marianne Luc en Nopi

Bestelling niet ontvangen

De bestelling zou op 20 februari binnen gekomen zijn, maar ik heb niets ontvangen

SUPER!!!

Heb hier al eerder een bed gekocht, dat bed hebben we bij de dierenarts gelaten nadat ze is ingeslapen. Nu hebben we een adoptiehond en ik heb meteen terug gezocht bij wie we deze destijds gekocht hebben. Dit zijn zulke fijne honden bedden en de website werkt super handig, heel overzichtelijk, zodat je al snel een keuze kunt maken. ook fijn dat je xtra hoezen kunt bestellen of nabestellen. en niet te vergeten snelle levering.

Slechte kwaliteit voor veel te veel geld

Ik heb mijn hondenkussen nog geen week en er zitten al twee gaten in. Het is niet dat mijn hond daarmee wild tekeer gaat, integendeel. Bij een goedkoper kussen van Ikea duurt het minstens een jaar voordat er een gat inkomt.. Hier bestel ik nooit meer

Zonder twijfel de fijnste hondenbedden die er bestaan

Wij zijn al jaren fan van de hondenbedden van Dog's Companion. Onze honden vinden ze heerlijk en slepen ze door de hele kamer. Door de grote variatie aan hoezen kun je het hondenbed altijd matchen met het interieur. De bedden zijn van zeer goede kwaliteit en gaan jaren mee. Wij willen nooit meer anders voor onze honden.

Goede en snelle service!

Een goede en snelle service en mooie materialen!

Fijne samenwerking

Mooi product, goede communicatie, wel prijzig.

Mooie riem en snel gearriveerd. Top

Fantastisch en snel

Blij gevoel

Er is veel keus aan hoezen en de hoezen zijn van goede kwaliteit.

Super service!

Nadat ik had aangegeven dat het net ontvangen hondenbed niet voldoende was gevuld ontvingen wij de volgende dag al extra korrels om het hondenbed bij te vullen. Super service dus!

Tot nu toe niet tevreden

2 xl bedden besteld, de een kwam afgelopen donderdag en de andere is er nog niet. Ik kan het bed na 4 dagen nog niet in de kamer leggen omdat het een vreselijke chemische geur verspreidt. Het is ondoenlijk. De hond wil niet eens in de buurt komen. Staat nu al 2 dagen in de schuur. Hoes open geritst. Schuurdeur open. De geur komt je halverwege de tuin tegemoet. Voor zo n duur kussen vind ik dit onacceptabel. U bent welkom om zelf te beoordelen hoe het hier ruikt. Als maandag de tweede komt stuur ik ze alletwee terug.

Goede en snelle service. Kussen is prachtig en kleur van wat ik verwachtte.

7382 Minervum

Breda 4817ZH