Filtre

Heel fijn

Fijn bedrijf om bij te bestellen. Helaas liet onze hond het kussen links liggen. Het is een typische hond zeg maar. Echt heel jammer want het kussen is echt prachtig!! Ik had het bruine ribcord kussen. Ik haat het om spullen te retourneren, omdat de kosten voor de verkoper echt oplopen. Daarom sorry voor het retour. Maar dank voor de fijne service.

Heel tevreden en beetje jaloers op one tucker

Snelle levering. Goede kwaliteit en ligt lekker.

Heel fijn kussen

Makkelijk schoon te maken. Mijn hond ligt er heel graag op.

Prachtige stevige hoezen

Hele mooie en stevige hoezen gekocht. In oudroze . Ik ben er blij mee . Echte aanrader !

Het hondenkussen wat ik had besteld was, vondt ik persoonlijk aan de lege kant. Hierover contact opgenomen. Ik ontving bijna direct een reactie. Vriendelijk contact en servicegericht, er werd me dezelfde dag navulling toegestuurd.

perfect!

Weer kussenhoezen besteld en snel in huis.

Bestelling verliep zoals gepland (snel). Ik had mijn twijfels over het kussen (vond deze ten opzichte van wat we hadden erg slap) vroeg mij af of deze niet te weinig vulling had. Mail gestuurd en binnen enkele minuten reactie. Na mail contact en versturen van foto's een advies gekregen en gerust gesteld. Heb een blije hond!

Correct en vlug geleverd

De dag na de bestelling geleverd op het aangegeven uur

Le coussin est trop gros

Le coussin est trop epais pour notre chien (St Bernard) : quand il essaye de monter dessus, tout le contenu du coussin bouge de l'autre côté et il n'arrive pas à se coucher dessus parce que le coussin n'est pas du tout plat quand le chien s'appuye dessus.. On regrette beaucoup d'avoir dépensé autant d'argent et de ne pas pouvoir l'utiliser...

Uiteindelijk goede service

In eerste instantie was ik niet heel tevreden over een hoes omdat die al na 1 dag kapot was en ik na het melden van die klacht maar geen reactie kreeg. Uiteindelijk toch een reactie gekregen en is de klacht keurig en spoedig afgehandeld.

Goede kwaliteit kussen

Je krijgt waar voor je geld. De kussen is precies zoals beschreven op internet. Het is een goede kwaliteit kussen. Mijn hond slaapt er lekker op. Ik merk dat hij in een diepere slaap gaat. Ik ben erg blij dat ik deze kussen voor hem heb gehaald. De kussen moet nog wel iets meer naar zijn lichaam vormen, daar is het nu net iets te vroeg voor. Ik ben benieuwd hoe mijn hond er dan op ligt. Het is dus een mooie en goede kwaliteit kussen die aan te raden is voor je hond aangezien de kussen ook orthopedisch is.

Tevreden!

Super snelle service en product erg mooi en kwaliteit zeer goed

Altijd een perfecte levering.

Door de jaren heen ben ik altijd zeer tevreden geweest over de oroducten, de leveringen en de wijze waarop alles verpakt is!

Kut kwaliteit

Het kussen ziet er goed uit. Lekker dik echter als er 1 poot opgezet word zakt het kussen helemaal in en gaan alle korrels naar een kant waardoor je een berg krijgt en de hond voor de helft op de grond ligt. Zonde van het geld!

Hoes ruikt muf

Maanden geleden de mand gekocht maar helaas ruikt de hoes muf ook na het wassen. Hier heb ik een bericht over gestuurd maar geen oplossing. Mijn ingevulde review op de webshop wordt niet goedgekeurd, ze plaatsen dus alleen positieve ervaring van klanten. Geeft niet echt een eerlijk beeld..

De hond ligt er fantastisch op

Geweldig voor baas en hond

Goede kwaliteit, snelle levering

Kleur komt overeen en stevige kwaliteit sto f

Ideaal voor Floor onze Newfoundlander

Snelle levering. Goed product. Moest alleen het labeltje gelijk van de hoes afknippen want mijn hond begon daar gelijk aan te sabbelen en scheuren.

Prettig en goed

Bezorging prima, kwaliteit van de hoes minder goed.

We zijn blij met het kussen maar onze hond heeft binnen een week als een gaatje in de hoes gemaakt. Ik ging ervan uit dat de stof zo stevig zou zijn dat er niet snel gaten in zouden komen.

Fijn product

Fijn product en ook nog heel snel geleverd. Mijn honden slapen er graag op.

Mijn honden willen er niet op liggen.

De kussen ziet er mooi uit, kwaliteit is ook prima. Maar wat ik doe of waar ik ze ook mee lok. Zij (labrador en stabij) weigeren er op te gaan zitten. Helaas zal ik de kussen terug moeten sturen. Ik neem nog contact met jullie op. Dorien Rutten Mobiel: 06-53871996

Zoals altijd snelle nette levering

Heel fijn kussen. Mijn hond ligt er heerlijk in

Heerlijk kussen en geeft goede ondersteuning

7382 Minervum

Breda 4817ZH