Filtre

Top hondenkussen

Hondenkussen 12 jaar geleden gekocht. Eens in de zoveel jaar nieuwe vulling en een nieuwe hoes. Onze hond slaapt er heerlijk op.

Top kussen

Mooi kussen maar bobby prefereert toch liever de Bank ,het zal wel een keer gebeuren

Mooi kussen en snelle levering!

Mooi kussen en snelle levering!

Honden slapen er fantastisch op

Beoordeling maar geen hondenmand!

Ik werd gevraagd Dog’s Companion te beoordelen, maar ik heb nog helemaal geen hondenmand ontvangen. De samenwerking met bezorgdienst DPD is niet effectief. Dus, als je op tijd een hondenmand nodig hebt, hier niets aanschaffen.

Snelle levering, heel klantvriendelijk

Goede ervaring, mooi bed voor mijn FB. Ik heb nog wat navulling ontvangen omdat t bed te ver inzakte als ze op t bed ging liggen. Snel opgelost.

Super sterk

De hoezen bevallen goed ze zijn super sterk.

Top hondenkussen

Fijn kussen voor onze hond!

snelle en correcte levering

De losse hoezen zijn van superkwaliteit. Ook na het wassen blijft de stof mooi !

Super mooie kwaliteit

We hebben de L gekocht voor een stabij, jullie raden aan voor onze hond een M, Nu snap ik waarom want hij is inderdaad te groot, maar opzich geen punt. Kwaliteit van het product is top, mijn hond ligt er graag op.

Robbie de bouvier is erg blij met zijn kussen.

Zie hierboven.

onbekend

nog niet ontvangen

Heerlijk bed voor onze husky van 5 maanden al jaren fan er van ook bij onze vorige honden

top bed

snelle levering. mooi groot bed mijn hond vind het fantastisch eerst even wennen maar is er nu niet meer van af te slaan. mooie kwaliteit.

Matig

Na twee maanden al gaatje in de hoes Niet zindelijke pup doet plas en gaat rechtstreeks door de hoes. Kussen kan niet gewassen.

Snelle levering. Goede service

De grootste uitvoering besteld voor onze Duitse Dog. Mooie kwaliteit en volgende dag geleverd. Helaas te klein dus terug gestuurd. Netjes afgehandeld

Mooie manden en supersnel geleverd

Helaas telefonisch niet bereikbaar!

Uitstekende bezorging en goede kwaliteit hondenbed

Ik heb een Dog's Companion® Hondenbed Country Field en losse hoes voor mijn ruwharige teckel gekocht. De vorige mand had hij behoorlijk geruineerd, dus tijd voor een andere. Het enige nadeel van dit hondenbed met EPS parels is dat hij er niet eens naar omkijkt laat staan op gaat liggen. Doodzonde van mijn € 79,00. Als hij er op gaat liggen glijdt hij naar voren of achteren, maar blijft niet bovenop liggen. Ik vermoed dat dat het probleem is.

Echt een geweldige kussen

Onze hond vind het een geweldige kussen Hij lig er veel op Al is het maar even om te relaxen Slapen vind die geweldig op deze kussen Echt een aanrader Het kost wel wat maar heb er echt geen spijt van

Communicatie /service

Bestelling van hondenkussen en hoes, laat al bijna 2weken op zich wachten. Vaak mail erover gestuurd, maar slecht in terug mailen. Afstropen zaterdag mail gestuurd, nog niets terug ontvangen. Wel al meteen betaald… Volgens dpd zou het al vorige week vrijdag geleverd moeten zijn.

Snelle levering en mooie kussens en hoezen

Snelle levering en mooie kussens en hoezen

Goede kwaliteit

Dit was de eerste keer dat ik wat had besteld, maar heel tevreden

Bad quality bed not worth the money

designed and material is cheap

Na wat bestel problemen super geholpen en ondanks dat de actie daar door verlopen was de korting gewoon gekregen. Echt super meegedacht en klantvriendelijk.

7382 Minervum

Breda 4817ZH