Mooi hoesje maar niet beschermend genoeg

Het is een mooi hoesje maar er zitten best rondom de knoppen van de iPhone zit te veel ruimte waardoor het hoesje de telefoon niet genoeg beschermt tijdens het vallen.

Goed product en snelle levering

Snelle no nonsens levering

Een snelle levering, niet de goedkoopste, overzichtelijke online winkel.

Tweede keer iPhone case besteld. De producten zijn TOP en de service heerlijk snel.

Alles verliep top!

Van bestelling tot levering: snel en goed!

Top reageren snel.

Per ongeluk verkeerd geleverd artikel. Super snel opgelost en juiste artikel gehad.

Had per ongeluk verkeerde hoesje besteld. Even gebeld en werd zonder moeilijk te doen terug betaald Hebben mij het goede bestelnummer gegeven en het was binnen 2 dagen in huis Goede service

Goede service!

Terugkerende klant. Ik had een nieuwe cover besteld, maar zag net na de betaling dat ik de verkeerde had gekozen. Gelijk gebeld met de klantenservice, kreeg snel iemand aan de lijn. Heel vriendelijk en behulpzaam. Samen de juiste cover geselecteerd en de bestelling om kunnen zetten. Geen gedoe dus met retourneren en opnieuw bestellen. Cover is volledig naar wens. Fijne service!

keurige service; goed bereikbaar en uitstekende kwaliteit hoesjes

vergat speciale code; men stuurde alsnog grZtis n oplader. Bij n fout van DHL service grepen ze keurig in

Een mooi product

Dit is al mijn 3e hoesje van dbramante 1928

zoals het hoort te gaan..

Een keurig bedrijf op alle gebieden. kwaliteit product, klantenservice, verzending. een aanrader!

Eerste bestelling kwam niet goed aan. Gelijk een nieuw hoesje opgestuurd waardoor we toch snel van het mooie hoesje gebruik kunnen maken.

Prima hoesje!!

Hoesje precies wat ik zocht Zeer tevreden dat het met magneten werkt, super handig .

Snel en compleet

Perfecte service!!

Prima en meer dan correcte afhandeling

Kwaliteit van de cases is beter dan verwacht. Het telefonisch contact heel netjes

Snel geleverd en een heel mooi hoesje . Erg handig in gebruik .

Snel geleverd en klantvriendelijk

Ik had per ongeluk de verkeerde maat besteld. Geen probleem. Snel opgelost!

Het eerste hoesje was beschadigd, meteen contact opgenomen. Foto verstuurd en een nieuwe mogen ontvangen. Top service en een prima cover gekregen voor mijn telefoon . Ik kan ze dan ook zeker aanbevelen 100% top

Uitstekende service en ervaring

Na bepaalde periode vertoonde mijn iphone 7 plus case wat scheurtjes. die naar mijn inziens wel erg snel onstonden, na contact met de klanten service en wat foto,s gestuurd kreeg een vervangend exemplaar opgestuurd.erg netjes afgehandeld ben dan ook erg tevreden over deze service het volgende product zal ik zeker weer hier bestellen.

Zeer sterk diverse kleuren zit ook een opbergruimte Voor 2 bankkaarten

Perfecte handling van de aankoop en supersnelle delivery van de order

Het ging in mijn geval om draadloze magnetische I-phone-opladers: goede prijs, makkelijk besteld en de volgende dag geleverd. Kan niet beter!

Mijn telefoonhoesje ging kapot binnen de garantieperiode en kreeg zonder problemen een nieuwe opgestuurd, zeer tevreden over de service!

Toppie

Prima hoesje voor mijn iPhone 13 mini met glazen achterkant. Perfecte bescherming.

Fantastisch bedrijf

Zeer ruime collectie met goede merken en bovenal een meer dan uitstekende en zeer hulpvaardige klantenservice. Ik bestel al jaren bij deze firma. Een aanrader.

Doen wat ze beloven

Prachtige hoes besteld, scherp geprijsd en keurig geleverd. Goed verpakt met een leuk presentje in de vorm van een gratis screenprotector. Prima ervaring met iPhone-cases.

Uraniumweg 37

3812RJ Amersfoort