Prima. Alleen de kortingscode geldt pas vanaf 25€. Dat is een beetje jammer!

Fantastische service!

Bij deze webshop strijkkralen besteld. Ik had een ander formaat grondplaat besteld bij de grote strijkkralen. Speciaal nog ben ik gebeld (tot 2 keer toe ivm voicemail) door Art en Hobby of de bestelling wel klopte. Wat een enorme service om zo mee te denken met de klant!! Dit voelt aan als ouderwetse goede service! Ik kom hier zeker weer! Ook voor andere hobby's! Pakketje was ook al de volgende dag in huis!!

Fijn pakket

Snelle levering, leuk pakket pixelhobby

Geen idee

De bestelling had een brievenbusoakket kunnen zijn.

Ik hen vrij lang moeten wachten op mijn bestelling. .Minder tevreden over het postbezorgbedrijf.

Netjes en snel

Een leuke zaak met deskundig personeel. Ze hebben een groot assortiment. Snelle levering en goede afwikkeling.

Mijn ervaring was erg goed

Mijn bestelling op de site was makkelijk, zelfs toen ik een fout had gemaakt kon ik goed in contact komen met klantenservice en de fout was snel en goed behandeld.

Snel geleverd, goed verpakt.

Gemakkelijke site, zeer snelle levering.

Bestel normaal ergens anders, maar daar was het bestelde niet op voorraad. Bij verder zoeken kwamen we bij jullie terecht en meteen besteld en de volgende dag was het pakketje bij ons thuis.

Ik had een geboortekaartje door gemaild om er een pixel ontwerp van te laten maken. Na veel moeite bleek het te lastig te zijn. Daarna een foto gestuurd en al heel snel had ik het complete pakket in huis. Super goede persoonlijke service.

Ze gaven bericht dat ze zelf moesten bijbestellen omdat ze er niet genoeg hadden. Dit was goed en het kwam alsnog vrij snel. Zeer goed verpakt tegen schokken en schade.

Het pakketje was goed overgekomen. Het was keurig ingepakt. Het kwam wel een dag later maar daar had ik zelf geen probleem mee.

Garen is snel geleverd

Prima product en supersnelle levering

netjes en op tijd goede zaak toppie.

Heel goed verpakt en snel in huis

Woodburner van Brenn-Peter Royal ontvangen. Deze kan ik iedereen aanbevelen. Zowel voor de beginner als de expert

Ik had niet verwacht dat mijn bestelling de volgende dag al geleverd zou worden. Dat is pluspunt 1. Het borduurpakket zelf is fantastisch! Wat groter dan ik had verwacht. Maar dat komt helemaal goed, doe ik er wat langer ( meer jaren) over…

Snelle levering ben erg tevreden

Perfecte service!

Ruime keuze. Perfecte afhandeling qua betaling en service!

Goede en snelle levering, heel erg tevreden

Duidelijke webshop, scherp geprijst. En snel geleverd. Een adres om te onthouden.

Gewoon super

Makkelijk te bestellen en je wordt netjes op de hoogte gehouden en bezorg tijd lekker snel

Prima webshop

Bestelde artikelen keurig netjes en snel geleverd. Complimenten.

Duidelijke communicatie en snelle levering

Duidelijke communicatie en snelle levering

Betrouwbaar

Snelle levering en zorgvuldig ingepakt

Netjes geleverd

Netjes verpakt, op de leverbon staat dat 1 product nog nagelevert wordt. Minpunt is dat gls bezorgd. Afhaalpunten zijn of ver weg of lastig te bereiken hier in de buurt.

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!