Netjes verpakt, snelle levering.

Ik zou jullie 5 sterren willen geven maar helaas heb ik niet de goede afmeting ontvangen. Met een beetje fröbelen past de Mandela in de geleverde ring en ik ben er dus toch blij mee. Groet, Aagje van der Plaat

geleverd volgens afspraak, en voldeed aan de verwachting

Erg mooie borduurparketten,

correcte service

snelle levering. snelle en prettige oplossing na verkeerd toegestuurd product

helemaal prima

vlotte, perfecte en snelle afwerking van mijn bestelling

Prima en snelle levering, prima product

Ik ben zeer tevreden.

Contact met art en hobby verliep vlot en vriendelijk

Alles isoke, alleen de bezorging met gls verliep problematisch. Dit werd vanuit art en hobby vlot opgepakt om daar iets aan te doen. Mijn dank daar voor. De wol die ik besteld is mooi, daar kan ik een mooi vest van maken voor mn zus. Groetjes Ans

Goede service, leuk assortiment

De spullen die ik besteld heb werden snel en netjes afgeleverd. Alles ziet er goed uit.

Er word echt met je meegedacht

Ze hebben een ruim aanbod van strijkkralen materiaal. Na mijn bestelling te hebben geplaatst werd ik gebeld door de winkel, omdat een item voor andere strijkkralen bedoeld was en dus mogelijk een foutje was. Deze had ik inderdaad verkeerd besteld. Maar zij waren oplettend en hebben na telefonisch contact het item omgewisseld voor de juiste maat.

Snelle verzending en goede service

Bestelling van ringen. Per ongeluk verkeerde maat ontvangen. De goede maat werd na bellen direct nagestuurd. De andere mocht ik houden. Dag daarna had ik de goede al in huis. Hele goede service en aardige mensen.

Prima, in alle opzichten!

Alles was goed verzorgd. Ik ben meteen beginnen

Mijn bestelling kwam erg snel, goed verpakt. Niets mis mee!

Het pakket is goed aangekomen. De mails omtrent de levering waren prima.

Geleverd zoals beschreven!

Netjes en vlot

Prima verwerking geen klachten.

Snelle levering, goed product

Mijn bestelling werd snel afgehandeld en geleverd, het product zag er netjes uit.

Vlotte en correcte levering, perfect materiaal

Zeer snelle levering. Ruime keuze aan mooi materiaal.

Snel gevonden, snel geleverd

Artikel dat ik zocht kon snel gevonden worden op de website, makkelijk afgerekend en snel geleverd

Klantvriendelijkheid en persoonlijke aandacht bestaat!

Ik had, onbedoeld, artikelen besteld die qua grootte niet bij elkaar pasten. Een medewerker vroeg of dit wel klopte. Nee dus. Door het meedenken van Art en Hobby werd voorkomen dat de bestelling onjuist was.

pakje op een goede plaats gelegd wacht nog wel op een achter komende levering

Goede orderverwerking en daardoor zeer snelle levering!

Snelle en goede levering

Een rol azlan dubbelklevende folie besteld. Die is goed verpakt verzonden en ook snel aangekomen. De prijs is in de loop der tijd flink opgelopen maar ja helaas leven we tegenwoordig in een dure tijd

Goed en snel

Mooie aanbiedingen van kwaliteitswol! Alles netjes ingepakt in huis gekregen.

Fijne website en snelle verzending!

Ik zocht een specifiek product en vond dat in een ruim assortiment bij Art en Hobby. Makkelijk te bestellen, goede prijzen, goede informatie en snelle levering.

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!