Vriendelijk, zeer goede service en snelle levering

Zeer vriendelijk en zeer behulpzaam bij mijn vraag of een artikel nog beschikbaar was. Na bestelling, zeer snelle levering, en materiaal goed ingepakt. Duidelijke website .... en zal er zeker nog bestellen !

Voor het eerst iets besteld. Snel en netjes geleverd. Top

zeer goede webshop

Spullen voor diamond painting besteld, volgende dag binnen. Kan deze website aan iedereen aanraden !

Snel en netjes

Zoals de titel zegt, ik had op heel korte tijd mijn pakje, en alles was netjes geordend en verpakt. Plus ik apperceive her persoonlijk ook heel erg als mijn spullen in een envelope gestuurd worden als dat kan.

Hele snelle levering de volgende dag al.

Fijne webwinkel met ontzettend veel keus.

Eerste keer dat ik hier een bestelling heb geplaatst. Mooie spullen, netjes verzorgd en snelle verzending.

Keurig

Zaterdag besteld, dinsdag in huis. Alles was netjes ingepakt en geleverd. Ook de papieren zaten netjes in een snelhechter.

Gewoon goed, direct contact met bellen en uitgebreid advies.

Heel prettig om persoonlijk gehoord te worden en samen te kijken of waar de crux zit, waarom ik mijn pakketje nog niet had. En daarna was het duidelijk en kon ik mijn pakket ophalen.

Bestelling netjes verpakt.

Ben er blij mee.

Erg tevreden

Netjes verpakt, supersnel verzonden.

Vlotte en nette levering

Prachtige wol gekocht. Hele snelle levering en keurig verpakt.

Product ziet er perfect uit en snelle levering.

Ben echt blij met mijn bestelling. Zal er veel borduur pleziervaart hebben.

Prima product, prima service

Heel mooi handwerk, mooi patroon, prachtige kleuren DMC garen. Maar vooral heel vriendelijke mensen.

Klant is welkom

Persoonlijk telefonisch contact opgenomen door Art en Hobby zelf voor het oplossen van een order.

Heel snelle levering, fantastisch, goed product, prima verpakking

Goede en duidelijke site,snelle reactie op de bestelling, en levering.

Top.

Snel geleverd en goed verpakt. Top.

Ik had strijkkralen besteld op donderdag. Deze had ik nodig voor de woensdag erop. Ik was zelf een beetje bang met de post of het wel op tijd zou zijn maar meteen de dag erna werden ze al geleverd!

Perfecte kwaliteit, service en levering

Mijn eerste keuze bleek niet meer leverbaar en daarover kreeg ik heel snel informatie. Het door mij gekozen alternatief werd keurig afgehandeld en snel geleverd. Ik ben zeer tevreden.

perfect

vlugge levering en alles perfect in orde

Snel geleverd, goed verpakt en prima kwaliteit

Een fijne en persoonlijke behandeling. De extra moeite om de bestelling snel door te sturen waardeer ik enorm.

Klantvriendelijk en behulpzaam

Nadat ik mijn bedankt had ontvangen , was deze anders dan mijn verwachting. Na telefonisch overleg werden een paar alternatieve stukjes van gelijksoortige producten gestuurd. Geweldige service, bedankt

Alles is goed geregeld

Het is op tijd geleverd wel in brievenbus misschien moeten ze dit er bij vermelden want een nieuw lid weet dat niet ze hebben wel gemeld dat het geleverd is maar je zit wel thuis te wachten

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!