Precies wat ik nodig had.

Ik zocht een bedrijf dat ik kon bellen en dat lukte, ik werd heel vriendelijk geholpen. Ik moest zeker weten dat de te bestellen klei zacht was, het werd voor me gecontroleerd en nu zit ik er blij en opgelucht mee te werken, het werd de volgende dag al bezorgd. In mij hebben ze er een vaste klant bij!

merkproducten met goede prijs en snelle verzending

Ook nog eens supersympathiek omdat het een klein bedrijf is in plaats van een grote keten. Dat persoonlijke service samengaat met zulke snelle en veilige verzending vind ik echt fantastisch. Ik koop weer hier als ik grafiek spullen nodig heb.

Erg snel!

Artikels ontvangen zoals beschreven en getoon op de foto. Kwaliteit/prijs ok!

Netjes met de communicatie en snelle levering

Snel en goede communicatie

Goede communicatie en vlotte levering

Goede prijs, snelle levering…perfect

Mooi produkt

Goede berichtgeving vantevoren Goede aflevering

uitstekend

Zijn niet duur zeer snelle levering En toen bleek dat het toch door de brievenbus kon kreeg ik een deel van de vrrzendkosten terug gestort

Op tijd geleverd en netjes.

Mooi materiaal, snel geleverd

Blij met de artikelen, en heel fijn dat jullie nadachten en het pakket, dat door de brievenbus kon, naar mijn adres te sturen, in plaats van naar een pakketpunt.

geweldige service andere dag al in huis

geweldige service , ga er vast weer kopen volgende keer !!

Prima, snelle levering

Goedkoper dan bij andere webshops ( toerenteller gekocht)

Had een order geplaatst in de onlineshop. Twijfelde aan mijn keuze. Na telefonisch contact gewijzigd naar alle tevredenheid!

Bestelling geplaatst, keurig bezorgt.

Bestelling geplaatst en keurig bezorgt.

Prima service en prettig telefonisch contact!

Snelle service, binnen 1 week in huis .

geweldig

ze belde of ik de juiste bestelling had snel verzonden. echt service

Het is super snel geleverd En uitstekend verpakt

Klantvriendelijk, duidelijke uitleg, snelle en goede service!

Vlotte en correcte dienstverlening.

Vlotte en correcte dienstverlening.

Vriendelijk en snel!

De communicatie verliep heel vlot. Vriendelijk en werd snel geholpen! Mijn bestelling was ook heel snel bij mij! Heel tevreden, ik ga zeker nog eens bestellen !

Van foto naar pixelontwerp

Na het sturen van mijn foto waar A&H een ontwerp van hebben gemaakt, hebben zei het fantastisch en snel gedaan, de levering was super snel. Ik ben er super blij mee.

goed produckt

lekker vlot in huis

Goede en snelle service

Eerste maal besteld op deze site en àlles gevonden wat ik nodig had. De levering is ook vlot verlopen.

helemaal top

snelle levering redelijke prijs

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!