Prima prijzen en snelle verzending

Goed verzorgd

Goede levertijd en het product was zorgvuldig verpakt.

zeer prettig

Duidelijke site, snelle levering, zeer goed verpakt. Voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereen

Bestelling was snel verwerkt en opgestuurd. Verkeerde kleur van een onderdeel werd na melding alsnog meteen opgestuurd. Hele goede klantenservice!

Ziet er goed uit !

Nog niet begonnen met het borduurwerk, maar heb er zin in . Helaas was de enveloppe, waar het borduurwerk in zat gescheurd, maar daaraan kunnen jullie niets doen .

Ik ben erg tevreden over de communicatie. Ook het product is super goed en kwam ook heel snel binnen! :)

Te hoge verzendkosten

Heb de bestelling snel ontvangen maar het kon per brief. Dus de €4,99 aan kosten vond ik wel veel.

UItstekende service

Door verkeerde opgave van postcode was bezorging niet mogelijk. Mail gestuurd en het werd meteen opgelost en nog die zelfde dag werd het pakje alsnog bezorgd. Klasse!!!

Zeer content

Zeer correcte levering. 2 dagen na bestelling aangekregen in Belgie.

Prima, retour supersnel geregeld!

Prima Retour was heel snel geregeld!

Duidelijke communicatie en snel geleverd. Goed product.

Goede kwaliteit!

Zeer tevreden.

Zeeer servicegericht en klantvriendelijk

Snel en persoonlijk contact toen een artikel niet leverbaar bleek. Het aankoopbedrag werd direct teruggestort. Een ander artikel is keurig binnen de genoemde termijn geleverd. Fijne service!

Gemakkelijk te bestellen, vlugge en correcte levering

Zorg aan besteed

Juist als je iets aanschaft voor je hobby, dus om blij te worden, is het fijn als er zorg besteed is aan je pakje. :)

Ontzettend vriendelijk, behulpzaam en flexibel personeel. Iets toevoegen aan de al geplaatste bestelling was geen probleem. Had een pakketje besteld met de zaterdagoptie, en het kwam de volgende dag al voor 10.30 in de ochtend binnen. Bedankt!

Niet goed nog niet ontvangen

Ik heb het pakket nog niet ontvangen de 1ste keer hebben ze het terug mee genomen in de plaats in de brievenbus te steken, de 2de keer had het op mijn vriend zijn adres gezet om daar in de brievenbus te steken om dat ik heel de week daar zit hebben ze terug mee genomen

Geweldug

Eerste levering super snel geleverd en goed aan gekomen

Snelle juiste levering

Alles was ok

Alles was aanwezig

Blij

De zending ( metalen ring 130 cm) was goed verpakt. Blij dat u wel verstuurd want zover ik weet bent u het enigste bedrijf. De verzendkosten waren wel iets hoog maar dat maakt u goed door een kortingcode te sturen voor de volgende bestelling.

snel geleverd en goed verzorgd

Goede, snelle service

Prima, artikelen precies zoals omschreven op de website.

Precies wat ik verwachtte

Mooi pakket het was wel een paar dagen te laat en opengemaakt en weer dichtgeplakt zag er verfromfraaid uit maar dat kwam was door de post

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!