Tegel diamond painting

Deze diamondpainting was snel geleverd en past helemaal bij mijn keuken past

Snelle complete levering van dat wat ik nodig had.

Prettige website. Groot assortiment zodat ik niet op meer plaatsen hoefde te bestellen. Goed geïnformeerd over de levering en volgens afspraak snel geleverd.

Mijn bestelling was er de volgende dag dus ik ben tevreden

Mijn artikel was goed verpakt en snel geleverd ik ben er heel blij mee zo dat ik met mij hobby verder kan gaan.

Vrijdagavond besteld en zaterdag al op mijn mail

Prima in alles

Goede levering, mooie wol. Ik ben goed geïnformeerd over het verloop van mijn bestelling. Ik kom zeker terug voor een nieuwe bestelling

Perfect! Snel en netjes.

Breed assortiment waaruit het makkelijk kiezen is. Afwikkeling in één woord perfect.

Vlot en zeer correct!

Mijn pakketje is veel later aangekomen maar door de hulp van de vriendelijke eigenaars is het allemaal goedgekomen. Hartelijk dank hiervoor !

Geen bestelling ontvangen op 22 april 2023

Tot mijn spijt moet ik U meedelen dat ik tot op vandaag 22 april 2023 geen bestelling heb ontvangen die zou geleverd worden door GLS. Beste groeten. Leona.

netjes en goed dus oke

boven gemeld.

Netjes verpakt verzorgd en snelle levering vriendelijke bezorger

Goede levering en vriendelijke bezorger

Ik had gebeld omdat ik iets niet in het pakket had en kreeg een link om bij de fabrikant te melden en ook zeer vriendelijk aan de telefoon.

Leuke no nonsens afhandeling.

Zeer vlot en rechtzetting verzendingskosten zonder moeilijke vragen. Toffe service.

Super geregeld

Bestelling gedaan via een duidelijke en overzichtelijke site. Snel en keurig verpakt ontvangen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Zeer goed, zeer tevreden

Bestellling correct afgehandeld alles volgens afspraak.

Zeer goede servixe

Heel behulpzaam, perfecte afhandeling en snelle verzorgde levering

Kwaliteit, zorgvuldigheid en snelle verzending

Aanrader!

Dankzij de lamp kan ik alles beter lezen.

Ik ben MS-patiënte. Bij de bestelling van de lamp was de gevraagde lamp niet beschikbaar. Er werd een alternatief voorgesteld. Deze lamp voldeed ook volledig aan de vereisten. Bovendien was de prijs lager dan de oorspronkelijk bestelde lamp. Hiervoor werd een creditnota opgemaakt. Zeer correcte afhandeling van de bestelling.

Zeer prettig en netjes

Snel, netjes verpakt en continu contact via de mail.

Fantastische, goede service.

Echt contact met klant ondanks dat het een online bestelling betrof. 1 telefoontje over je bestelling met betrekking tot bijvoorbeeld een nalevering of niet voorradig vind ik persoonlijk fijner dan een standaard mailtje. Ook omdat de meneer die ik aan de telefoon had hierdoor vragen kon stellen aan de hand van de bestelling met betrekking tot de strijkplaten/bordjes en aan de hand van mijn antwoorden vervolgens advies gaf en het kon wijzigen. Behulpzaam en aardig. Goede service. Jammer dat ik niet in de nabije omgeving woon. Maar er gaan zeker nog wat bestellingen komen in de toekomst. Ik heb een winkel gevonden voor mijn strijkkralen:)

Geweldig!!

Alles perfect! Tot volgende keer!!

Goed en snelle levering

Na mijn bestelling een snelle reactie terug met een duidelijke omschrijving erbij. Ook de levering was snell en netjes verpakt.

Supersnelle en attente verzending!

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling, deze werd zo snel verzonden dat ik het na 2 dagen al binnen had. Zeer aanbevolen!

bestelling snel en goed ontvangen!

Ik hehet als uitstekend ervaren!

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!